Σάββατο, 27 Απριλίου, 2024
16.9 C
Athens

Το Ελληνικό website για την ποιότητα, την ασφάλεια και την "ψυχή" των τροφίμων.

Έρευνα: Τα hashtags για το φαγητό που κυριάρχησαν στο Twitter τα τελευταία 5 χρόνια

ΑρχικήΝέαΚαινοτομία / ΤάσειςΈρευνα: Τα hashtags για το φαγητό που κυριάρχησαν στο Twitter τα τελευταία 5 χρόνια
spot_img

Healthy και Homemade τα κορυφαία hashtags για το φαγητό την τελευταία πενταετία

Τα social media αντιπροσωπεύουν σημαντικά κανάλια επικοινωνίας στην καθημερινότητά μας και χρησιμοποιούνται όλο και περισσότερο από επαγγελματίες τροφίμων για να επηρεάσουν τη συμπεριφορά των καταναλωτών. Το influencer marketing καθορίζει τις επιλογές των νέων που περνούν κατά μέσο όρο 3,2 ώρες την ημέρα στα κοινωνικά δίκτυα. Βάσει αυτού, επιστήμονες από το Πανεπιστήμιο των Επιστημών Ζωής στην Πράγα διερεύνησαν τις τάσεις που κυριάρχησαν στα hashtags που αναφέρονται στο φαγητό στο Twitter για την περίοδο 2017-2022.

Σήμερα υπάρχουν πάνω από 4,6 δισεκατομμύρια χρήστες κοινωνικών δικτύων και αναμένεται να αυξηθούν σε 5,85 δισεκατομμύρια έως το 2027. Η ανάλυση της επικοινωνίας στα κοινωνικά δίκτυα στον τομέα των τροφίμων είναι πολύ σημαντική, κυρίως επειδή αυτές οι πλατφόρμες επηρεάζουν την καθημερινή ζωή των καταναλωτών με πολλούς τρόπους, συμπεριλαμβανομένων των διατροφικών αποφάσεων και των διατροφικών προτιμήσεων. Μέσα από την ανάλυση 686.450 Tweets που καταγράφηκαν από 171.243 μοναδικούς χρήστες από την 1η Ιανουαρίου 2017 έως τις 30 Μαΐου 2022, οι επιστήμονες στη νέα μελέτη που δημοσιεύτηκε στο περιοδικό Foods εντόπισαν τα κύρια θέματα που συσχετίστηκαν με food bloggers στο Twitter.

#Healthy, #Vegan και #Homemade

Η ανάλυση στο Twitter αποκάλυψε ότι τα hashtags που κυριάρχησαν αφορούσαν το «υγιεινό φαγητό» (healthy food) και τον υγιεινό τρόπο ζωής, ακολουθούμενα από το θέμα «σπιτικό φαγητό» (homemade). Η μεγαλύτερη κοινότητα που εντοπίστηκε στο Twitter ήταν ο «υγιεινός τρόπος ζωής», που συνδέθηκε επίσης με τα hashtags vegan, υγιεινή διατροφή, χορτοφαγία, χωρίς γλουτένη και βιολογική διατροφή. Τα αποτελέσματα στέλνουν ένα μήνυμα στις επιχειρήσεις τροφίμων για την αυξητική τάση που παρατηρείται στους πελάτες που επιθυμούν να υιοθετήσουν μια υγιεινή διατροφή.

Τα hashtags που κοινοποιήθηκαν περισσότερο από τους food bloggers ήταν τα #yummy, #healthy, #homemade και #vegan, τα οποία επίσης υποστηρίζουν την τάση για πιο υγιεινά τρόφιμα, καθώς και για σπιτικά και vegan προϊόντα. Επιπλέον, οι ερευνητές εντόπισαν τρεις μεγάλες κοινότητες (υγιεινός τρόπος ζωής, σπιτικό φαγητό και γρήγορο φαγητό) και δύο δευτερεύουσες (πρωινό/brunch και food travel). Σε σχέση με τις μεμονωμένες διατροφές, τα αποτελέσματα της έρευνας έδειξαν πως η vegan ήταν μακράν η πιο διαδεδομένη διατροφή που συσχετίστηκε με τους food bloggers, ακολουθούμενη από τη χορτοφαγική διατροφή και τη δίαιτα χωρίς γλουτένη.

Τα παραπάνω ευρήματα υποστηρίζουν για άλλη μια φορά τη στροφή του ενδιαφέροντος του καταναλωτικού κοινού προς τα vegan προϊόντα και τα προϊόντα που βελτιώνουν την υγεία. Τα αποτελέσματα της έρευνας μπορούν να χρησιμοποιηθούν τόσο στο στρατηγικό μάρκετινγκ στον τομέα της επικοινωνίας από τη βιομηχανία τροφίμων όσο και στη διαχείριση στο κομμάτι της προσφοράς και διάθεσης των κατάλληλων προϊόντων προς τους καταναλωτές.

Όροι Αναδημοσίευσης

*Προσοχή!
H αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου ή μέρους αυτών επιτρέπεται μόνο αν αναφέρεται ως πηγή το cibum.gr με ενεργό σύνδεσμο και σε καμία περίπτωση αυτολεξεί!

Ακολουθήστε το Cibum
στα Google News

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα. 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Must read

Lidl: Καταγγελία στο Cibum για σκουλήκι σε σοκολάτα από κατάστημα της Αττικής

Σκουλήκι μέσα σε σοκολάτα που πωλείται στην αλυσίδα σουπερμάρκετ Lidl στην Ελλάδα βρήκε καταναλωτής.

Συναγερμός στην Ευρώπη – Θανατηφόρες τροφικές δηλητηριάσεις από καπνιστό σολομό

Ανακοίνωση ECDC και EFSA για παρατεταμένο ξέσπασμα Listeria monocytogenes σε πολλές χώρες που συνδέεται με προϊόντα καπνιστού σολομού.
spot_img

Ροή Ενημέρωσης

spot_img
spot_img
spot_img
spot_imgspot_img

Δείτε επίσης!
Προτεινόμενα άρθρα