Πέμπτη, 25 Απριλίου, 2024
18.4 C
Athens

Το Ελληνικό website για την ποιότητα, την ασφάλεια και την "ψυχή" των τροφίμων.

Εστίαση: Πτώση στα φιλοδωρήματα, αλλά μεγάλες εταιρείες πιέζουν…

ΑρχικήPicksNews LineΕστίαση: Πτώση στα φιλοδωρήματα, αλλά μεγάλες εταιρείες πιέζουν...
spot_img

Θύμα του πληθωρισμού φαίνεται ότι έχει πέσει και το φιλοδώρημα σε εστίαση και delivery.

Σύμφωνα με το food institute πρόσφατη έρευνα του Popmenu δείχνει ότι οι καταναλωτές δίνουν λιγότερα φιλοδώρημα από ό,τι πριν από ένα χρόνο. Το 43% των καταναλωτών δήλωσαν ότι έδωσαν φιλοδώρημα, πολύ μικρότερο από το 56% των καταναλωτών πέρυσι. Ομοίως, το 32% των ανθρώπων ανέφεραν ότι έδωσαν φιλοδώρημα στους εργαζομένους στον τομέα της παράδοσης, από 38% πριν από ένα χρόνο.

Πολλοί εργαζόμενοι στην εστίαση βασίζονται στα φιλοδωρήματα και πολλά εστιατόρια επίσης έχουν χαμηλά ημερομίσθια βασιζόμενα στα tips που θα πάρουν σερβιτόροι και διανομείς. Τώρα όμως λόγω πληθωρισμού και του υψηλού κόστους διαβίωσης, αυτό το status έχει παρέλθει και ελπίζουμε όχι ανεπιστρεπτί.

Μέθοδος πίεσης

Προκειμένου να αλλάξουν έστω και υποτυπωδώς αυτή τη μείωση στα ποσοστά φιλοδωρημάτων μερικές εταιρείες πιέζουν… έστω και αν είναι άκομψο. Για παράδειγμα τα  Starbucks και μια σειρά από άλλες επιχειρήσεις χρησιμοποιούν την μέθοδο της κάρτας: Όταν ο πελάτης δώσει πιστωτική/χρεωστική κάρτα ρωτούν, πόσο φιλοδώρημα θέλει να αφήσει για να το εντάξουν μέσα στον λογαριασμό. Υπάρχει πάντα η περίπτωση της αρνητικής απάντησης, δηλαδή, «τίποτα» αλλά αυτό είναι σπάνιο καθώς οι καταναλωτές πιέζονται αφενός ντρέπονται αφετέρου.

Η Starbucks εφάρμοσε πρόσφατα αυτό το σύστημα στο ταμείο και στο drive thru, και δεν αρέσει στους πελάτες, ακόμη και σε πολλούς υπαλλήλους. Αυτό το είδος πρακτικής μπορεί πραγματικά να διώξει τους πελάτες, λένε κάποιοι.

«Τα εστιατόρια έχουν ξεπεράσει πολλές προκλήσεις τα τελευταία δύο χρόνια και ο πληθωρισμός είναι η τελευταία δύσκολη μάχη που αντιμετωπίζει ο κλάδος. Με το αυξανόμενο κόστος, βλέπουμε τους καταναλωτές να μειώνουν το ποσό που δίνουν φιλοδωρήματα σε εστιατόρια για παραγγελίες σε πακέτο και παράδοση», δήλωσε στο The Food Institute , η Krystle Mobayeni, συνιδρυτής της BentoBox και επικεφαλής εστιατορίων στο Fiserv .

Όροι Αναδημοσίευσης

*Προσοχή!
H αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου ή μέρους αυτών επιτρέπεται μόνο αν αναφέρεται ως πηγή το cibum.gr με ενεργό σύνδεσμο και σε καμία περίπτωση αυτολεξεί!

Ακολουθήστε το Cibum
στα Google News

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα. 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Must read

Αυτό το ξέρετε; Ποιο λογότυπο δημοφιλούς τροφίμου έχει φιλοτεχνήσει ο Σαλβαντόρ Νταλί

Οι περισσότεροι δε γνωρίζουν ότι πίσω από το λογότυπο ενός θρυλικού και παγκόσμιου προϊόντος κρύβεται μια μεγάλη μορφή της ζωγραφικής.

Καρκινογόνες ουσίες σε λαδόκολλα ψησίματος – Ευρήματα νέας μελέτης

Επιβραδυντικά φλόγας και καρκινογόνες ουσίες πάνω από τα ρυθμιστικά όρια σε ορισμένα «οικολογικά» χαρτιά ψησίματος.

Φυτοφάρμακα σε τρόφιμα: Δημοσιεύτηκε η έκθεση της EFSA για το 2022

Συστάσεις στους διαχειριστές κινδύνου για την αύξηση της αποτελεσματικότητας των ευρωπαϊκών συστημάτων ελέγχου.
spot_img

Ροή Ενημέρωσης

spot_img
spot_img
spot_img
spot_imgspot_img

Δείτε επίσης!
Προτεινόμενα άρθρα