Φέτος συμμετέχουν στο FreshCon Market 16 σούπερ-μάρκετ από 11 χώρες.
Τις κατάλληλες προϋποθέσεις άμεσων συμφωνιών με πολλαπλά οφέλη για τις συμμετέχοντες πλευρές προσφέρει το FreshCon Market, που «υπόσχεται» τη σύνδεση της ελληνικής παραγωγής φρούτων και λαχανικών με το εγχώριο και το διεθνές λιανεμπόριο.
Το FreshCon Market αποτελεί μια διοργάνωση της ΔΕΘ-Helexpo και του περιοδικού Φρουτονέα και ξεκίνησε σήμερα τη λειτουργία του εντός του Διεθνούς Εκθεσιακού Κέντρου Θεσσαλονίκης, όπου μέχρι και αύριο, πραγματοποιείται το εμπορικό γεγονός φρούτων και λαχανικών «FRESKON».
Βασικός στόχος του FreshCon Market, όπως αναφέρει σε σημερινή της ανακοίνωση η ΔΕΘ-Helexpo, είναι να φέρει σε άμεση επαφή μεγάλες αλυσίδες σούπερ-μάρκετ με τους επαγγελματίες του αγροτικού κλάδου, δημιουργώντας κατάλληλες προϋποθέσεις άμεσων συμφωνιών. «Οι εκθέτες και μόνο οι εκθέτες της FRESKON έχουν τη δυνατότητα στο FreshCon Market να συναντήσουν εκπροσώπους ορισμένων από τις μεγαλύτερες αλυσίδες σούπερ-μάρκετ της Ελλάδας και της Ευρώπης», επισημαίνεται στην ανακοίνωση.
Φέτος συμμετέχουν στο FreshCon Market 16 σούπερ-μάρκετ από 11 χώρες (Ελλάδα, Κύπρος, Σερβία, Αλβανία, Πολωνία, Ρουμανία, Βουλγαρία, Λευκορωσία, Λιθουανία, Κόσοβο και Ουκρανία).
Η φετινή «FRESKON», που πραγματοποιείται από το 2015, έχει συγκεντρώσει 217 εκθέτες από 12 χώρες σε έναν εκθεσιακό χώρο 12.500 τ.μ. και 190 ξένους εμπορικούς επισκέπτες από 34 χώρες.