Δείτε τι ακολούθησε
Όταν η νεαρή καταναλώτρια κατηγορήθηκε για απόπειρα κλοπής στο μεγάλο σούπερ μάρκετ Pak’nSave στο Manukau της Νέας Ζηλανδίας, στις 25 Ιανουαρίου, δεν περίμενε σίγουρα αυτό που θα ακολουθούσε.
«Ήμουν στο ταμείο αυτόματης πληρωμής και όταν τελείωσα τις πληρωμές μου, προσπάθησα να τα βάλω όλα πίσω στο καρότσι αγορών», εξήγησε η γυναίκα. «Εκείνη τη στιγμή ένας φύλακας με πλησίασε και είπε ότι είχα προσπαθήσει να πάρω δύο μπουκάλια ενυδατική κρέμα χωρίς να τα σαρώσω. Κοίταγα την απόδειξή μου τρομοκρατημένη και σκέφτηκα: Ωχ, μάλλον θα το ξέχασα. Ήμουν σε ταραχή και προσπαθούσα να θυμηθώ τι είχα κάνει!»
- ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ | Κουνούπια και νεκρή σαύρα σε γαλακτοκομικά – Η απίστευτη εικόνα που κατέγραψαν οι Επιθεωρητές Υγείας σε παραγωγική μονάδα
Ο φύλακας είπε στην 30χρονη σε αυστηρό τόνο: «Κανονικά θα έπρεπε να καλέσουμε την αστυνομία, αλλά αυτή τη φορά μάλλον θα πρέπει να πληρώσεις πρόστιμο». Μάλιστα όρισε και ποσό… 395 δολάρια!
- ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ | Εντοπίστηκαν άλλα έξι πολύ δημοφιλή αρώματα μεγάλων οίκων με τοξική ουσία – Νέα Ευρωπαϊκή προειδοποίηση
- ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ | Θραύσματα γυαλιού σε τσάι – Άμεση ανάκληση λόγω κινδύνου τραυματισμού και εσωτερικής αιμορραγίας
Όταν η γυναίκα αρνήθηκε ο φύλακας της ζήτησε να τον συνοδεύσει σε ένα γραφείο, όπου ήταν παρούσα μια γυναίκα φύλακας. Η γυναίκα, που έχει καταγωγή από την Κίνα, υποστηρίζει ότι την κατηγόρησα άδικα και όταν ζήτησε να δει πλάνα από το κλειστό κύκλωμα τηλεόρασης, οι φύλακες αρνήθηκαν. Οι διαφωνίες συνεχίστηκαν, και τελικά οι φρουροί έπαιξαν το βίντεο που την έδειχνε να σαρώνει τις ενυδατικές κρέμες!!! Η δικαιολογία ήταν ότι υπήρχε σφάλμα στο μηχάνημα αυτοελέγχου!
«Με ρώτησαν αν είμαι Νεοζηλανδός πολίτης και ζήτησαν την ταυτότητα και τα στοιχεία μου… Έπειτα με απείλησαν ότι αν δεν ακολουθήσω τους κανόνες, θα έπρεοε να αντιμετωπίσω περισσότερα πρόστιμα”.
- ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ | Προσοχή! Ανακαλείται παιδικό καρεκλάκι που έχει διατεθεί και στην Ελλάδα – Κίνδυνος πνιγμού από εύκολα αποσπόμενες βίδες
Φυσικά οι υπάλληλοι ασφαλείας στο σούπερ μάρκετ δεν έχουν δικαίωμα να κόβουν πρόστιμα! Η Foodstuffs που εκμεταλλεύεται την συγκεκριμένη αλυσίδα σούπερ μάρκετ ζήτησε συγγνώμη από την καταναλώτρια. «Ζητήσαμε ειλικρινά συγγνώμη από έναν πελάτη για το οδυνηρό περιστατικό στο Pak’nSave Manukau στις 25 Ιανουαρίου, στο οποίο φέρεται να εμπλέκεται ένας τρίτος πάροχος. Παίρνουμε τέτοια θέματα εξαιρετικά σοβαρά. Οι πελάτες μας έχουν το δικαίωμα να είναι ασφαλείς και ευπρόσδεκτοι στα καταστήματά μας και θα αναλάβουμε τη δική μας αξιολόγηση για να διασφαλίσουμε ότι τέτοια περιστατικά δεν θα επαναληφθούν.»
- ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ | Bότανα και μπαχαρικά με κομμάτια πλαστικού – Επείγουσα ανάκληση λόγω κινδύνου πνιγμού
- ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ | Το “κόλπο” για να πετύχετε τέλεια μελάτα αυγά
- ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ | Πώς να φτιάξετε εύκολα τορτίγιες καλαμποκιού στο σπίτι
Και ο ιδρυτής της εταιρείας ασφαλείας ισχυρίζεται ότι έχει εκπλαγεί με το περιστατικό το οποίο πλέον χειρίζεται η αστυνομία. «Κάνουμε έρευνα. Θέλω πραγματικά να ενημερώσω ότι έχω μηδενική ανοχή σε αυτό το είδος συμπεριφοράς. Αν οι φύλακες σου λένε ότι δεν μπορείς να φύγεις από τις εγκαταστάσεις, τότε σε παραπλανούν. Δεν μπορούν να σου στερήσουν την ελευθερία σου. Πόσο μάλλον να ζητήσουν να τους δωροδοκήσετε για να μην μπλέξετε! Ο φύλακας απολύθηκε και θα του αφαιρεθεί και άδεια εξασκήσεως του επαγγέλματος! Θα ερευνήσουν αν και άλλοι άνθρωποι είχαν εξαπατηθεί με παρόμοιο τρόπο».
*Το Cibum είναι εξειδικευμένο site ασφάλειας τροφίμων και απευθύνεται στον κλάδο και στους επαγγελματίες τροφίμων, όπως και σε συνειδητοποιημένους καταναλωτές. Το παρόν άρθρο έχει σκοπό να προσφέρει χρήσιμες πληροφορίες στους επιστήμονες τροφίμων και επαγγελματίες που σχεδιάζουν τα συστήματα και μέτρα ασφάλειας τροφίμων των επιχειρήσεων τροφίμων. Τα συμβάντα ασφάλειας τροφίμων σε τοπικό και παγκόσμιο επίπεδο αποτελούν πολύτιμα εισερχόμενα δεδομένα στην ανάλυση επικινδυνότητας της διαδικασίας διαχείρισης τροφίμων (HACCP) που υποχρεούται να συντάσσει και να διατηρεί βάση νόμου, κάθε επιχείρηση τροφίμων.