Κυριακή, 30 Μαρτίου, 2025
15.1 C
Athens

Το Ελληνικό website για την ποιότητα, την ασφάλεια και την "ψυχή" των τροφίμων.

Φύλακας σε σούπερ μάρκετ κατηγορεί άδικα πελάτισσα για απόπειρα κλοπής και της ζητά χρήματα για να μην καλέσει την Αστυνομία!

ΑρχικήΝέαΔιεθνήΦύλακας σε σούπερ μάρκετ κατηγορεί άδικα πελάτισσα για απόπειρα κλοπής και της ζητά χρήματα για να μην καλέσει την Αστυνομία!
spot_img

Δείτε τι ακολούθησε

Όταν η νεαρή καταναλώτρια κατηγορήθηκε για απόπειρα κλοπής στο μεγάλο σούπερ μάρκετ Pak’nSave στο Manukau της Νέας Ζηλανδίας, στις 25 Ιανουαρίου, δεν περίμενε σίγουρα αυτό που θα ακολουθούσε.

- Advertisement -

«Ήμουν στο ταμείο αυτόματης πληρωμής και όταν τελείωσα τις πληρωμές μου, προσπάθησα να τα βάλω όλα πίσω στο καρότσι αγορών», εξήγησε η γυναίκα. «Εκείνη τη στιγμή ένας φύλακας με πλησίασε και είπε ότι είχα προσπαθήσει να πάρω δύο μπουκάλια ενυδατική κρέμα χωρίς να τα σαρώσω. Κοίταγα την απόδειξή μου τρομοκρατημένη και σκέφτηκα: Ωχ, μάλλον θα το ξέχασα. Ήμουν σε ταραχή και προσπαθούσα να θυμηθώ τι είχα κάνει!»

Ο φύλακας είπε στην 30χρονη σε αυστηρό τόνο: «Κανονικά θα έπρεπε να καλέσουμε την αστυνομία, αλλά αυτή τη φορά μάλλον θα πρέπει να πληρώσεις πρόστιμο». Μάλιστα όρισε και ποσό… 395 δολάρια!

Όταν η γυναίκα αρνήθηκε ο φύλακας της ζήτησε να τον συνοδεύσει σε ένα γραφείο, όπου ήταν παρούσα μια γυναίκα φύλακας. Η γυναίκα, που έχει καταγωγή από την Κίνα, υποστηρίζει ότι την κατηγόρησα άδικα και όταν ζήτησε να δει πλάνα από το κλειστό κύκλωμα τηλεόρασης, οι φύλακες αρνήθηκαν. Οι διαφωνίες συνεχίστηκαν, και τελικά οι φρουροί έπαιξαν το βίντεο που την έδειχνε να σαρώνει τις ενυδατικές κρέμες!!! Η δικαιολογία ήταν ότι υπήρχε σφάλμα στο μηχάνημα αυτοελέγχου!

«Με ρώτησαν αν είμαι Νεοζηλανδός πολίτης και ζήτησαν την ταυτότητα και τα στοιχεία μου… Έπειτα με απείλησαν ότι αν δεν ακολουθήσω τους κανόνες, θα έπρεοε να αντιμετωπίσω περισσότερα πρόστιμα”.

Φυσικά οι υπάλληλοι ασφαλείας στο σούπερ μάρκετ δεν έχουν δικαίωμα να κόβουν πρόστιμα! Η Foodstuffs που εκμεταλλεύεται την συγκεκριμένη αλυσίδα σούπερ μάρκετ ζήτησε συγγνώμη από την καταναλώτρια. «Ζητήσαμε ειλικρινά συγγνώμη από έναν πελάτη για το οδυνηρό περιστατικό στο Pak’nSave Manukau στις 25 Ιανουαρίου, στο οποίο φέρεται να εμπλέκεται ένας τρίτος πάροχος. Παίρνουμε τέτοια θέματα εξαιρετικά σοβαρά. Οι πελάτες μας έχουν το δικαίωμα να είναι ασφαλείς και ευπρόσδεκτοι στα καταστήματά μας και θα αναλάβουμε τη δική μας αξιολόγηση για να διασφαλίσουμε ότι τέτοια περιστατικά δεν θα επαναληφθούν.»

Και ο ιδρυτής της εταιρείας ασφαλείας ισχυρίζεται ότι έχει εκπλαγεί με το περιστατικό το οποίο πλέον χειρίζεται η αστυνομία. «Κάνουμε έρευνα. Θέλω πραγματικά να ενημερώσω ότι έχω μηδενική ανοχή σε αυτό το είδος συμπεριφοράς. Αν οι φύλακες σου λένε ότι δεν μπορείς να φύγεις από τις εγκαταστάσεις, τότε σε παραπλανούν. Δεν μπορούν να σου στερήσουν την ελευθερία σου. Πόσο μάλλον να ζητήσουν να τους δωροδοκήσετε για να μην μπλέξετε! Ο φύλακας απολύθηκε και θα του αφαιρεθεί και άδεια εξασκήσεως του επαγγέλματος! Θα ερευνήσουν αν και άλλοι άνθρωποι είχαν εξαπατηθεί με παρόμοιο τρόπο».

spot_img

Ακολουθήστε το Cibum
στα Google News

Γραφτείτε στο newsletter του cibum

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα. 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Must read

Τι γίνεται με τα πατατάκια; Νέα ανάκληση δημοφιλούς μάρκας

Γιατί συμβαίνουν τόσες πολλές ανακλήσεις σε πατατάκια τους τελευταίους μήνες;

Νέα αποκάλυψη για το πιο δημοφιλές γλυκαντικό – Οδηγεί και σε αθηροσκλήρωση!

Το αμφιλεγόμενο γλυκαντικό εκτός από τις κατηγορίες για πρόκληση καρκίνου αντιμετωπίζεται και ως αιτία καρδιαγγειακής νόσου σύμφωνα με νέα μελέτη
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Ροή Ενημέρωσης

spot_img
spot_img
spot_img
spot_imgspot_img

Δείτε επίσης!
Προτεινόμενα άρθρα