Μέχρι το 2025 θα έχει έρθει σε 25 ευρωπαϊκές χώρες, το εναλλακτικό του πιο ακριβού βόειου κρέατος στον κόσμο.
Είναι γεγονός! Το καλλιεργούμενο κρέας έρχεται στην Ευρώπη από την Orbillion Bio, η οποία ανακοίνωσε πρόσφατα τη συνεργασία της με τη Luiten Food για να παράγει κρέας κυτταρικής καλλιέργειας σε περισσότερες από 25 χώρες σε όλη την Ευρώπη έως το 2025.
Και δεν πρόκειται για οποιοδήποτε κρέας, καθώς η συνεργασία των δύο εταιρειών στρέφεται προς το βόειο κρέας Wagyu της Orbillion Bio, καθιστώντας το προσβάσιμο μέσα από περισσότερα από 1.200 κανάλια διανομής στο δίκτυο εξυπηρέτησης τροφίμων, εξειδικευμένων λιανοπωλητών και κρεοπωλείων της Luiten Food.
Tο πιο ποιοτικό βοδινό κρέας και το πιο ακριβό, το Waguy beef προέρχεται από τα μοσχάρια Wagyu που ακολουθούν συγκεκριμένη διατροφή και ζουν σε ειδικές συνθήκες. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα το κρέας τους να διατρέχεται από λεπτές ίνες λίπους που λιώνουν όταν μαγειρεύεται και το καθιστούν ιδιαίτερα ζουμερό, τρυφερό και νόστιμο. Η εκτροφή τους γίνεται σε συγκεκριμένες περιοχές της Ιαπωνίας αν και τα τελευταία χρόνια έγινε μια προσπάθεια εκτροφής τους σε ΗΠΑ και Αυστραλία. Όπως είναι ευνόητο γνήσιο κρέας Wagyu υπάρχει μόνο σε ακριβά εστιατόρια και η τιμή του αρχίζει από 200 € η μερίδα!
Η Orbillion Bio που θα φτιάξει στο εργαστήριο το εναλλακτικό κρέας Wagyu ιδρύθηκε το 2019 στο Σαν Φρανσίσκο των ΗΠΑ. Η αποστολή τους είναι να χρησιμοποιήσουν τα πλεονεκτήματα του κυτταροκαλλιεργημένου κρέατος για να παρασκευάσουν νόστιμα, θρεπτικά τρόφιμα βιώσιμα, χωρίς τη σκληρότητα της κτηνοτροφίας.
Σύμφωνα με δημοσίευμα του Food Engineering Mag, η Orbillion σκοπεύει να «εκμεταλλευτεί» τόσο την εμπειρία της Luiten στην ασφάλεια τροφίμων και διατήρηση της μέγιστης ποιότητας, αλλά και την υπάρχουσα θέση της στην αλυσίδα παραγωγής. Αλλά πέρα από αυτό, η Orbillion φαίνεται να ελπίζει πως μέσα από αυτή την συνεργασία θα έχει την ευκαιρία να μεταφέρει το κυτταροκαλλιεργημένο κρέας του σε μια παγκόσμια αγορά.
Από την πλευρά της, η Luiten Foods λέει ότι η συνεργασία Orbillion Bio θα εμβαθύνει τη δέσμευσή της για βιωσιμότητα και θα ενισχύσει περαιτέρω καινοτομίες της εταιρείας, αναφέρει το Food Engineering Mag.
Η καινοτομία αυτή έρχεται εν μέσω μιας χρονικής περιόδου που η Ευρώπη είναι έτοιμη να εντάξει περισσότερες εναλλακτικές ζωικού κρέατος στην καθημερινή διατροφή. Μια έρευνα, με πρωτοβουλία του Good Food Institute Europe (GFI) διαπίστωσε ότι περισσότερο από το 60% των Ευρωπαίων καταναλωτών θέλουν εναλλακτικές συμβατικού κρέατος στην αγοράς.