ΑρχικήΝέαΥγείαΗ κατανάλωση αυγών συνδέεται με μειωμένο κίνδυνο θανάτου στους ηλικιωμένους - Μελέτη

Η κατανάλωση αυγών συνδέεται με μειωμένο κίνδυνο θανάτου στους ηλικιωμένους – Μελέτη

2 λεπτά ανάγνωσης

Νέα μελέτη συνδέει τη μέτρια κατανάλωση αυγών με μακροζωία.

Καθώς οι τιμές των αυγών αυξάνονται στις Ηνωμένες Πολιτείες λόγω της επιδημίας της γρίπης των πτηνών, πολλοί καταναλωτές σκέφτονται να μειώσουν την κατανάλωσή τους, είτε για οικονομικούς λόγους είτε λόγω ανησυχιών σχετικά με τη χοληστερόλη.

- Advertisement -

Ωστόσο, μια νέα επιστημονική μελέτη αμφισβητεί την αντίληψη ότι τα αυγά είναι επιβλαβή για την υγεία, καταλήγοντας στο συμπέρασμα ότι μπορεί να έχουν προστατευτικό ρόλο, ιδιαίτερα για τους ηλικιωμένους ενήλικες.

Η έρευνα, η οποία βασίστηκε σε δεδομένα από τη μελέτη ASPREE, ανέλυσε τις διατροφικές συνήθειες περισσότερων από 8.000 ηλικιωμένων και παρακολούθησε την υγεία τους για έξι χρόνια. Οι συμμετέχοντες ταξινομήθηκαν σε τρεις ομάδες με βάση τη συχνότητα κατανάλωσης αυγών: Σπάνια ή ποτέ, εβδομαδιαία (1-6 φορές την εβδομάδα) και καθημερινά ή περισσότερες φορές την ημέρα.

- Advertisement -

Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι όσοι κατανάλωναν αυγά 1-6 φορές την εβδομάδα είχαν 29% χαμηλότερο κίνδυνο θανάτου από καρδιακές παθήσεις και 17% χαμηλότερο συνολικό κίνδυνο θανάτου σε σχέση με όσους έτρωγαν αυγά σπάνια ή καθόλου.

Οι ερευνητές έλαβαν υπόψη κοινωνικοοικονομικούς και δημογραφικούς παράγοντες, καθώς και τη συνολική ποιότητα της διατροφής, ώστε να απομονώσουν την επίδραση των αυγών στην υγεία. Παρόλο που η έρευνα δεν κατέγραψε λεπτομέρειες όπως τον τύπο του αυγού ή τον τρόπο μαγειρέματος, προσφέρει ισχυρές ενδείξεις ότι η μέτρια κατανάλωση αυγών μπορεί να συμβάλλει στη μακροζωία.

- Advertisement -

Ενώ απαιτούνται περαιτέρω μελέτες για να διερευνηθεί η συνολική επίδραση των αυγών στην υγεία, τα ευρήματα αυτά αμφισβητούν τις παλιότερες ανησυχίες σχετικά με τη χοληστερόλη και υποδεικνύουν ότι τα αυγά μπορούν να αποτελέσουν μέρος μιας υγιεινής διατροφής για τους ηλικιωμένους.

https://www.independent.co.uk/life-style/health-and-families/eggs-cholesterol-heart-health-study-b2694176.html

- Advertisement -

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα.


Google news

Ακολουθήστε μας για την άμεση ενημέρωση σας στο google news.

Must read

Και στην Ελλάδα ανακλήθηκε με απόφαση ΕΟΦ συμπλήρωμα διατροφής (φωτογραφία)

Το προϊόν αποτέλεσε αντικείμενο ευρωπαϊκής ειδοποίησης RASFF και αποσύρθηκε από αγορές πολλών χωρών

Πατατάκια στο σινεμά: Όταν η Μαίρη ζήτησε πατατάκια ο Τάσος της εξήγησε για τους κινδύνους από το ακρυλαμίδιο

Μια βραδιά στο σινεμά γίνεται μάθημα ασφάλειας τροφίμων, για την ουσία που σχηματίζεται στα πατατάκια και έχει χαρακτηριστεί πιθανώς καρκινογόνος