Πέμπτη, 18 Απριλίου, 2024
22.8 C
Athens

Το Ελληνικό website για την ποιότητα, την ασφάλεια και την "ψυχή" των τροφίμων.

Επιχειρηματίας τροφίμων η Michelle Obama – Ιδρύει εταιρία με υγιεινά προϊόντα για παιδιά

ΑρχικήΝέαΕπιχειρήσεις / ΟικονομίαΕπιχειρηματίας τροφίμων η Michelle Obama - Ιδρύει εταιρία με υγιεινά προϊόντα για παιδιά
spot_img

Η πρώην πρώτη κυρία των ΗΠΑ αγωνίζεται για την καταπολέμηση της παιδικής παχυσαρκίας πάνω από μια δεκαετία.

 Η πρώην πρώτη κυρία των Ηνωμένων Πολιτειών, Michelle Obama, συνεχίζει την εκστρατεία για την καταπολέμηση της παιδικής παχυσαρκίας με την ίδρυση του PLEZi Nutrition που θα παρέχει υγιεινό φαγητό για τα παιδιά, σύμφωνα με το progressivergrocer. Τα προϊόντα της εταιρίας θα διαθέτουν χαμηλότερη περιεκτικότητα ζάχαρης και υψηλότερη διατροφική αξία. Η Obama έκανε την ανακοίνωση στο Φεστιβάλ Future of Everything που διοργανώθηκε από την Wall Street Journal τον προηγούμενο μήνα. “Έμαθα ότι σε αυτό το θέμα, αν θέλεις να αλλάξεις το παιχνίδι, δεν μπορείς να δουλέψεις μόνο από έξω. Πρέπει να μπείτε μέσα, πρέπει να βρείτε τρόπους να αλλάξετε την ίδια τη βιομηχανία τροφίμων και ποτών. Είμαι περήφανη που ανακοινώνω το εθνικό λανσάρισμα μιας εταιρείας που σχεδιάστηκε όχι μόνο για να παρέχει καλύτερα προϊόντα, αλλά για να ξεκινήσει έναν αγώνα στην κορυφή που θα μεταμορφώσει ολόκληρη τη βιομηχανία τροφίμων”, δήλωσε σε μια ομιλία της.

   Η φυσική κατάσταση των παιδιών και η υγιεινή διατροφή φαίνεται να απασχολεί την Michelle Obama σχεδόν από την αρχή της θητείας του πρώην πλανητάρχη, αφού δυο χρόνια αργότερα, το 2010, ξεκίνησε την εκστρατεία «Let’s Move» για την καταπολέμηση της παιδικής παχυσαρκίας. Λίγους μήνες αργότερα, ψηφίστηκε και με τη δίκη της υποστήριξη, νόμος που ενισχύει τα υγιεινά γεύματα στα σχολεία. Μέσω του νόμου “Healthy, Hunger-Free Kids Act” χρηματοδοτήθηκαν προγράμματα παιδικής διατροφής και δωρεάν μεσημεριανά στα σχολεία για 5 χρόνια. Ο συγκεκριμένος νόμος σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα επέφερε σημαντική μείωση του μέσου δείκτη μάζας σώματος περισσότερων από 14.000 μαθητών ηλικίας 5 έως 18 ετών των οποίων το ύψος και το βάρος παρακολουθήθηκαν πριν και μετά την εφαρμογή του νόμου.

To 2012, προστέθηκε άλλο ένα λιθαράκι στον αγώνα της με το βιβλίο “American grown”  στο οποίο αναφέρει την ιστορία του κήπου της κουζίνας και των κήπων του λευκού οίκου στην Αμερική και τονίζει το ενδιαφέρον της να βοηθήσει τις οικογένειες να αυξήσουν την πρόσβαση σε υγιεινές τροφές.

   Η συνιδρυτής πλέον της νέας εταιρίας κοινωφελούς χαρακτήρα, PLEZi Nutrition θα επιβλέπει την ανάπτυξη του πρώτου προϊόντος, ενός χυμού φρούτων που προορίζεται για παιδιά ηλικίας 6-12 ετών. Ο χυμός θα παρασκευάζεται από 75% λιγότερη ζάχαρη από τους παραδοσιακούς χυμούς φρούτων, θα διαθέτει φυτικές ίνες και θρεπτικά συστατικά όπως κάλιο, μαγνήσιο και ψευδάργυρο. Οι ποικιλίες περιλαμβάνουν Tropical Punch, Orange Smash, Sour Apple και Blueberry Blast.

   Τα υγιεινά ποτά της εταιρίας θα είναι διαθέσιμα στα καταστήματα Target and Sprouts Farmers Market σε όλη τη χώρα και ηλεκτρονικά στη walmart.com, και στο άμεσο μέλλον σχεδιάζει να προσθέσει και αλλά υγιεινά σνακ στη συλλογή της. Η Obama παράλληλα ανακοίνωσε πως θα πραγματοποιήσει δωρεά ύψους 1 εκατομμυρίου δολαρίων στο πρόγραμμα Nourishing Futures της FoodCorp με στόχο τη βελτίωση της πρόσβασης των παιδιών στη διατροφική εκπαίδευση και τα δωρεάν σχολικά γεύματα, αλλά και πως το 10% των κερδών της εταιρίας, θα διατεθεί στο κίνημα για την προώθηση της υγείας των παιδιών.

Όροι Αναδημοσίευσης

*Προσοχή!
H αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου ή μέρους αυτών επιτρέπεται μόνο αν αναφέρεται ως πηγή το cibum.gr με ενεργό σύνδεσμο και σε καμία περίπτωση αυτολεξεί!

Ακολουθήστε το Cibum
στα Google News

spot_img

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα. 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Must read

Ελληνικά σουπερμάρκετ: Εκτίναξη της τιμής σε εμφιαλωμένα νερά και σνακ!

Οι τιμές των προϊόντων στα σουπερμάρκετ τον Μάρτιο 2024 καταγράφονται σταθερές σε σχέση με τον Μάρτιο 2023 σύμφωνα με έρευνα του ΙΕΛΚΑ.

Πιστοποίηση: Ο “Σκελετός στη ντουλάπα” και η αλήθεια για την Διαπίστευση των Φορέων Πιστοποίησης και της ισχύος των πιστοποιητικών

Άρθρο του Γ. Μπάστα, Ιδρυτικό στέλεχος και επικεφαλής αξιολογητής του ΕΣΥΔ για 10 χρόνια.

Σχολικά Κυλικεία: Αλλάζουν οι προδιαγραφές των τροφίμων που διατίθενται στα Ελληνόπουλα

Πρώτη συνεδρίαση της Εθνικής Επιτροπής Διατροφής για τα τρόφιμα στα κυλικεία.
spot_img

Ροή Ενημέρωσης

spot_img
spot_img
spot_img
spot_imgspot_img

Δείτε επίσης!
Προτεινόμενα άρθρα