Τα αγγούρια είναι η τελευταία διατροφική μόδα στο TikTok.
Το ταπεινό αγγούρι ζει ημέρες δόξας στον ψηφιακό κόσμο του TikTok από τις αρχές Ιουλίου, όταν δηλαδή ο δημοφιλής σεφ Logan Moffitt μοιράστηκε ένα βίντεο με τον τρόπο που χρησιμοποιεί ένα ολόκληρο αγγούρι.
Να σημειωθεί πως το βίντεο δεν χρηματοδοτήθηκε ούτε υποστηρίχθηκε από κάποιον παραγωγό αγγουριών. Ο Moffitt, ο οποίος είχε ήδη ένα σημαντικό κοινό 3 εκατομμυρίων φίλων πριν από τη σειρά του με τα αγγούρια, ήθελε απλώς να προβάλει ένα από τα αγαπημένα του τρόφιμα.
Από τότε ο Moffitt έχει γίνει ο «αγγουρο-τύπος» του TikTok χάρη στη συνεχή παραγωγή κλιπ με επίκεντρο το αγγούρι, στα οποία κόβει ένα ολόκληρο αγγούρι σε φέτες, το αναμειγνύει με διάφορες σάλτσες, ανακινεί το μείγμα και το δοκιμάζει με ασημένια ξυλάκια.
«Μερικές φορές πρέπει να φάτε ένα ολόκληρο αγγούρι», αναφέρει συχνά στους τηλεθεατές. «Αυτός είναι ο καλύτερος τρόπος για να το κάνετε».
Οι απλές αλλά γευστικές συνταγές του έχουν προβληθεί εκατομμύρια φορές και εμπνέουν άλλους influencers στην εφαρμογή να δοκιμάσουν τις αγαπημένες του συνταγές ή να δοκιμάσουν τις δικές τους. (Τουλάχιστον ένας από αυτούς κόπηκε στον τρίφτη, παρά τις συνεχείς εκκλήσεις του Moffitt προς τους θεατές να προσέχουν το κοφτερό εργαλείο).
«Νομίζω ότι τα αγγούρια είναι μια πραγματικά τέλεια βάση για πολλές διαφορετικές γεύσεις», δηλώνει ο Moffitt . «Είναι επίσης πολύ προσιτά – είναι πολύ φθηνά, ειδικά αυτή την εποχή του χρόνου, και έτσι πολλοί άνθρωποι μπορούν να συμμετάσχουν στην τάση».
Ο αντίκτυπος του TikTok στις πωλήσεις
Το αν η διαδικτυακή τρέλα με τα αγγούρια μεταφράστηκε σε πραγματικές πωλήσεις είναι πιο δύσκολο να εντοπιστεί.
Η Pamela Riemenschneider, συντάκτρια λιανικής στην Blue Book Services, μια εταιρεία παροχής πληροφοριών μάρκετινγκ για τη βιομηχανία προϊόντων, δήλωσε ότι τα σχετικά στοιχεία πωλήσεων που θα έδειχναν αν τα βίντεο του Moffitt οδήγησαν σε σημαντική αύξηση των πωλήσεων αγγουριών δεν είναι ακόμη διαθέσιμα.
Ορισμένοι σχολιαστές των βίντεο του Moffitt ανέφεραν ότι δεν μπορούσαν να βρουν αγγούρια στα τοπικά τους σούπερ μάρκετ. Ωστόσο, η περίοδος αιχμής των αγγουριών διαρκεί συνήθως από τον Μάιο έως τον Αύγουστο, οπότε το καλοκαίρι είναι συνήθως η πιο δημοφιλής εποχή τους και μεταξύ των καταναλωτών.
Τέλος, στην Ισλανδία υπάρχει έλλειψη αγγουριών χάρη στην μόδα που ξεκίνησε από το TikTok, αν και πολλοί εκφράζουν αμφιβολίες ότι ο Moffitt ευθύνεται και γι αυτό.