Η Pepsi αυξάνει τον όγκο ορισμένων προϊόντων, συμπεριλαμβανομένων των εμπορικών Ruffles, Tostitos και Doritos.
Η PepsiCo αυξάνει τον όγκο ορισμένων συσκευασιών της με πατατάκια, αφού κατηγορήθηκε πέρυσι για «shrinkflation», δηλαδή για μείωση του μεγέθους των προϊόντων χωρίς μείωση της τιμής.
O διευθύνων σύμβουλος της PepsiCo Ramon Laguarta δήλωσε ότι ο γίγαντας τροφίμων και ποτών θα προσφέρει bonus συσκευασίες Tostitos που θα περιέχουν 20% περισσότερα πατατάκια και θα προσφέρει επίσης δύο ή τρεις περισσότερες σακούλες Doritos σε πολυσυσυσκευασίες ως έναν τρόπο να προσθέσει αξία για τους καταναλωτές.
Η κίνηση αυτή έρχεται μετά την αιφνιδιαστική πτώση των εσόδων της Pepsi κατά το τρίτο τρίμηνο και τη μείωση των ετήσιων προβλέψεών της, καθώς οι καταναλωτές στη Βόρεια Αμερική περιορίζουν τις δαπάνες τους για αναψυκτικά και αλμυρά σνακ, ενώ επιλέγουν φθηνότερες μάρκες ιδιωτικής ετικέτας.
Μια πρόσφατη έρευνα της Morning Consult διαπίστωσε ότι σχεδόν οι μισοί από τους ερωτηθέντες δήλωσαν ότι άλλαξαν μάρκες αφού παρατήρησαν ότι τα προϊόντα συρρικνώθηκαν και το 30% δήλωσε ότι σταμάτησαν να αγοράζουν από συγκεκριμένες μάρκες συνολικά αφού παρατήρησαν τα αποτελέσματα της συρρίκνωσης.
«Οι σωρευτικές επιπτώσεις των πληθωριστικών πιέσεων και του υψηλότερου κόστους δανεισμού τα τελευταία χρόνια συνέχισαν να επηρεάζουν τους προϋπολογισμούς και τις καταναλωτικές συνήθειες», δήλωσε ο Laguarta.
Η Pepsi, στην οποία ανήκουν αρκετές μάρκες σνακ, συμπεριλαμβανομένης της Frito-Lay, κατηγορήθηκε πέρυσι από τη γαλλική αλυσίδα σούπερ μάρκετ Carrefour για τη μείωση του όγκου ορισμένων προϊόντων, αυξάνοντας παράλληλα τις τιμές. Τα προϊόντα της μάλιστα είχαν αποσυρθεί για ένα διάστημα από τα ράφια των σουπερ μάρκετ.
Η Carrefour είχε δηλώσει ότι ένα μπουκάλι παγωμένου τσαγιού Lipton με γεύση ροδάκινο χωρίς ζάχαρη, που παράγεται από την PepsiCo, συρρικνώθηκε από 1,5 λίτρα σε 1,25 λίτρα. Παράλληλα, υπήρξε αύξηση 40% στην τιμή ανά λίτρο.