Δευτέρα, 6 Ιανουαρίου, 2025
11 C
Athens

Το Ελληνικό website για την ποιότητα, την ασφάλεια και την "ψυχή" των τροφίμων.

Η PepsiCo αυξάνει την ποσότητα στα πατατάκια

ΑρχικήΝέαΗ PepsiCo αυξάνει την ποσότητα στα πατατάκια
spot_img

Η Pepsi αυξάνει τον όγκο ορισμένων προϊόντων, συμπεριλαμβανομένων των εμπορικών Ruffles, Tostitos και Doritos.

Η PepsiCo αυξάνει τον όγκο ορισμένων συσκευασιών της με πατατάκια, αφού κατηγορήθηκε πέρυσι για «shrinkflation», δηλαδή για μείωση του μεγέθους των προϊόντων χωρίς μείωση της τιμής.

O διευθύνων σύμβουλος της PepsiCo Ramon Laguarta δήλωσε ότι ο γίγαντας τροφίμων και ποτών θα προσφέρει bonus συσκευασίες Tostitos που θα περιέχουν 20% περισσότερα πατατάκια και θα προσφέρει επίσης δύο ή τρεις περισσότερες σακούλες Doritos σε πολυσυσυσκευασίες ως έναν τρόπο να προσθέσει αξία για τους καταναλωτές.

Η κίνηση αυτή έρχεται μετά την αιφνιδιαστική πτώση των εσόδων της Pepsi κατά το τρίτο τρίμηνο και τη μείωση των ετήσιων προβλέψεών της, καθώς οι καταναλωτές στη Βόρεια Αμερική περιορίζουν τις δαπάνες τους για αναψυκτικά και αλμυρά σνακ, ενώ επιλέγουν φθηνότερες μάρκες ιδιωτικής ετικέτας.

Μια πρόσφατη έρευνα της Morning Consult διαπίστωσε ότι σχεδόν οι μισοί από τους ερωτηθέντες δήλωσαν ότι άλλαξαν μάρκες αφού παρατήρησαν ότι τα προϊόντα συρρικνώθηκαν και το 30% δήλωσε ότι σταμάτησαν να αγοράζουν από συγκεκριμένες μάρκες συνολικά αφού παρατήρησαν τα αποτελέσματα της συρρίκνωσης.

«Οι σωρευτικές επιπτώσεις των πληθωριστικών πιέσεων και του υψηλότερου κόστους δανεισμού τα τελευταία χρόνια συνέχισαν να επηρεάζουν τους προϋπολογισμούς και τις καταναλωτικές συνήθειες», δήλωσε ο Laguarta.

Η Pepsi, στην οποία ανήκουν αρκετές μάρκες σνακ, συμπεριλαμβανομένης της Frito-Lay, κατηγορήθηκε πέρυσι από τη γαλλική αλυσίδα σούπερ μάρκετ Carrefour για τη μείωση του όγκου ορισμένων προϊόντων, αυξάνοντας παράλληλα τις τιμές. Τα προϊόντα της μάλιστα είχαν αποσυρθεί για ένα διάστημα από τα ράφια των σουπερ μάρκετ.

Η Carrefour είχε δηλώσει ότι ένα μπουκάλι παγωμένου τσαγιού Lipton με γεύση ροδάκινο χωρίς ζάχαρη, που παράγεται από την PepsiCo, συρρικνώθηκε από 1,5 λίτρα σε 1,25 λίτρα. Παράλληλα, υπήρξε αύξηση 40% στην τιμή ανά λίτρο.

https://www.scrippsnews.com/business/company-news/pepsico-to-add-more-chips-to-some-tostitos-ruffles-bags-after-shrinkflation-criticism

Ακολουθήστε το Cibum
στα Google News

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα. 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Must read

Ο νέος Ευρωπαϊκός “Aναδυόμενος Κίνδυνος” – Χρησιμοποιείται σε 5.000 μονάδες επεξεργασίας

Στην κατηγορία "Αναδυόμενων Κινδύνων" ένα νανοϋλικό που χρησιμοποιείται σε μονάδες επεξεργασίας λυμάτων και εισχωρεί στην τροφική αλυσίδα.

Το νέο ποτό που χαρακτηρίστηκε ως “αναδυόμενος κίνδυνος” από τις Ευρωπαϊκές Αρχές

Τι αναφέρει η ετήσια έκθεση της EFSA για το νέο ποτό χωρίς αλκοόλ που στοχεύει όμως, να έχει τις ίδιες επιδράσεις με τα αλκοολούχα ποτά.

Ελληνικό τυρί με καρκινογόνες ουσίες προκάλεσε ευρωπαϊκό συναγερμό – Eξάγεται σε 6 χώρες (φωτο)

Συστατικά ορυκτελαίων (MOAH) που ταξινομούνται από την Ευρωπαϊκή Αρχή Ασφάλειας Τροφίμων ως δυνητικά καρκινογόνα, σε φέτες vegan τυριού που παράγεται στην Ελλάδα.
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Ροή Ενημέρωσης

spot_img
spot_img
spot_img
spot_imgspot_img

Δείτε επίσης!
Προτεινόμενα άρθρα

Μετάβαση στο περιεχόμενο