Δευτέρα, 24 Ιανουαρίου, 2022
1.9 C
Athens

Το Ελληνικό website για την ποιότητα, την ασφάλεια και την "ψυχή" των τροφίμων.

Η πιο χιουμοριστική προώθηση προϊόντος μέσα από το facebook.

ΑρχικήΝέαΗ πιο χιουμοριστική προώθηση προϊόντος μέσα από το facebook.
spot_img

cibum team

H Ελληνική  καινοτομία, ευρηματικότητα και ευελιξία παραμένει κορυφαία και αναλλοίωτη. Δεν μας πτοεί τίποτα. Ούτε κρίσεις ούτε πανδημίες ούτε ο ανταγωνισμός με πολυεθνικές. Η Ελλάδα και οι Έλληνες (παραγωγοί) ποτέ δεν πεθαίνουν! Και δεν χρειάζονται βραβεία και διακρίσεις start up, διεθνή σήματα και άλλα τέτοια,  για να αναγνωριστούν  και να δώσουν… πόνο! Λίγο ψάξιμο χρειάζεται και θα τους βρεις αμέσως στο διπλανό σπίτι, στο οικόπεδο της γωνίας, στο χωριό της μαμάς σου στα social media. Αυτό που ανακαλύψαμε πρόσφατα, είναι μία κλειστή ομάδα στο Fb: ΚΑΙΝΟΤΟΜΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΑΡΑΓΩΓΟΙ ΚΑΙ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΕΣ παραγωγή & προώθηση προϊόντων. Μετρά πάνω από 60.000 μέλη τα οποία αρνούνται να δώσουν τεράστια ποσά για διαφήμιση, και προωθούν τα προϊόντα τους μέσα από την σελίδα, την οποία επισκέπτονται καταναλωτές που αρνούνται να πληρώνουν «κερατιάτικα» στους μεσάζοντες. B2C λοιπόν, το προϊόν  από τον παραγωγό κατευθείαν στον καταναλωτή.  Εντυπωσιακές όμως είναι και οι αναρτήσεις των παραγωγών ή των φίλων τους. Μία από αυτές προωθεί Θρούμπες Θάσου. Να τι έγραψε μία καταναλώτρια για το προϊόν.

« Αγαπητοί φίλοι, θέλω να σας πω, πως αγόρασα 2 κιλά θρούμπες Θάσου από την παραγωγό Athina Tsariktsopoulou. Moυ είπε να τις δοκιμάσω για να δω αν είναι νόστιμες. Δεν μου είπε όμως πόσα κομμάτια να δοκιμάσω, κι εγώ έφαγα 32!

Να ξέρετε αύριο στις 12 το μεσημέρι θα γίνει η κηδεία μου! Θα έχω πεθάνει από χοληστερίνη 1500!!»

Δείτε την ανάρτηση ΕΔΩ.

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα. 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

spot_img
spot_img

Must read

Τι είναι τα βιοτεχνικά τρόφιμα

Ο νέος τρόπος επισήμανσης τροφίμων έχει προκαλέσει πολλές αντιδράσεις στις ΗΠΑ

Η ανατρεπτική και μπερδεμένη ιστορία του κρουασάν

Η ιστορία του κρουασάν είναι συναρπαστική και αποκαλύπτει γιατί το κρουασάν έχει σχήμα μισοφέγγαρου που έγινε εν ολίγοις εθνικό έμβλημα της Γαλλίας

Εξέλιξη: Βρώσιμη συσκευασία για φρούτα και λαχανικά!

Επιστήμονες ανακάλυψαν βρώσιμη επίστρωση κυτταρίνης για φρέσκα προϊόντα που παράγονται από φυσικό υπόλειμμα που προέρχεται από φρούτα, λαχανικά ή φυτά
spot_img
spot_img

Ροή Ενημέρωσης

spot_img
spot_img
spot_img
spot_imgspot_img

Δείτε επίσης!
Προτεινόμενα άρθρα