Γιατί σερβιτόροι και εργαζόμενοι στην εστίαση την αποκαλούν “Ημέρα κόλαση”;
Η μητέρα είναι ένας εκ των δύο σημαντικότερων ανθρώπων στη ζωή ενός παιδιού. Δεν θα μπορούσε αυτός ο ρόλος να μην γιορτάζεται με τη δική του ημέρα, όπου τα μέλη της οικογένειας κάνουν δώρα στις μητέρες και τους δείχνουν πόσο ξεχωριστές είναι.
Αλλά η Ημέρα της Μητέρας είναι αρκετά κουραστική για τους σερβιτόρους και τους εργαζόμενους στην εστίαση, αφού θεωρείται από τις πιο πολυάσχολες μέρες του χρόνου για τα εστιατόρια, η δεύτερη πιο πολυσύχναστη για την ακρίβεια μετά την Ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου.
«Κάθε σερβιτόρος ξέρει ότι το να δουλεύεις για την Ημέρα της Μητέρας είναι κόλαση. Στην πραγματικότητα, αν πεθάνω και πάω στην κόλαση, περιμένω να είναι η γιορτή της μητέρας. 365 ημέρες το χρόνο…», έγραψε ο Darron Cardosa, στο βιβλίο του «The Bitchy Waiter: I’m Really Good at Pretending to Care», απόσπασμα του οποίου παρατίθεται στο CNN Business.
Γιατί συμβαίνει αυτό; Γιατί η μέρα δεν αποτελείται μόνο από μητέρες που γιορτάζουν, αλλά και από παιδιά όλων των ηλικιών, συζύγους και μέλη της ευρύτερης οικογένειας, ενώ τα καταστήματα γεμίζουν από κρατήσεις. Ας μην παραλείπουμε το γεγονός ότι οι άνθρωποι στις γιορτές καμιά φορά αποκτούν λίγο παραπάνω «τουπέ» και γίνονται πιο απαιτητικοί.
Επίσης, φέτος τα πράγματα είναι διαφορετικά, καθώς διανύουμε μια περίοδο μετά από την πανδημία, οπότε οι καταναλωτές βγαίνουν περισσότερο στις ειδικές περιστάσεις.
Σύμφωνα με δηλώσεις του σεφ Art Smith, ο οποίος υπήρξε προσωπικός σεφ της Oprah Winfrey, στο CNN, φέτος οι άνθρωποι έχουν την τάση να «θέλουν περισσότερα» και να είναι πιο απαιτητικοί, ακόμα και αν πρόκειται απλά να απολαύσουν ένα απλό πιάτο mac and cheese (μακαρόνια με τυρί).
Για αυτό μην ξεχνάτε στις ειδικές περιστάσεις να δίνετε λίγο παραπάνω στο φιλοδώρημα των σερβιτόρων σας!
Η Εθνική Ομοσπονδία Λιανικού Εμπορίου των ΗΠΑ εκτίμησε ότι οι δαπάνες για την Ημέρα της Μητέρας θα άγγιζαν φέτος τα 35,7 δισεκατομμύρια δολάρια, ενώ για πολλά εστιατόρια αποτέλεσε την πρώτη μεγάλη γιορτή από το 2019 που δεν έχει επηρεαστεί από την πανδημία.
Αλλά και για τους πελάτες τα πράγματα ήταν διαφορετικά φέτος, αφού σε πολλά είδη οι τιμές ήταν ανεβασμένες κατά 40%, με εξαίρεση τα θαλασσινά και τα αυγά, των οποίων έχουν μειωθεί τις τελευταίες εβδομάδες, στις ΗΠΑ.