Οι Αμερικανικές εταιρείες σοκολάτας και καραμέλας έχουν δεσμευτεί να βοηθήσουν τους καταναλωτές να διαχειριστούν την πρόσληψη ζάχαρης
Η Εθνική Ένωση ζαχαροπλαστικής των ΗΠΑ (National Confectioners Association) είναι ο κορυφαίος εμπορικός οργανισμός για τη βιομηχανία ζαχαροπλαστικής των ΗΠΑ, η οποία επιτυγχάνει περισσότερα από 37 δισεκατομμύρια δολάρια σε λιανικές πωλήσεις κάθε χρόνο. Κατασκευάζοντας σοκολάτα, γλυκά, τσίχλες και μέντα, η βιομηχανία απασχολεί σχεδόν 58.000 εργαζόμενους σε περισσότερες από 1.600 εγκαταστάσεις παραγωγής και στις 50 πολιτείες.
Οι αμερικανικές εταιρείες σοκολάτας και καραμέλας έχουν δεσμευτεί να βοηθήσουν τους καταναλωτές να διαχειριστούν την πρόσληψη ζάχαρης δίνοντας τους τη δυνατότητα να κάνουν τεκμηριωμένες επιλογές και τους προτρέπουν να ικανοποιήσουν τις ανάγκες συναισθηματικής ευεξίας τους… με το moto: “μία λιχουδιά τη φορά”.
Τα επόμενα χρόνια, οι καταναλωτές θα δουν περισσότερες επιλογές σοκολάτας και καραμέλας σε μικρότερα μεγέθη συσκευασίας με σαφείς ετικέτες θερμίδων ακριβώς στο μπροστινό μέρος της συσκευασίας.
Μέχρι το το τέλος του 2022 τα μισά από τα προϊόντα σε ατομική συσκευασία θα είναι διαθέσιμα σε μεγέθη που περιέχουν 200 θερμίδες ή λιγότερες ανά συσκευασία ενώ το 90% από τις λιχουδιές με τις καλύτερες πωλήσεις θα έχουν τυπωμένες πληροφορίες για τις θερμίδες στο μπροστινό μέρος της συσκευασίας, βοηθώντας τους καταναλωτές να κάνουν συνειδητές επιλογές.
Να σημειωθεί πως σύμφωνα με την NCA, εννέα στους δέκα καταναλωτές ενδιαφέρθηκαν να μάθουν για τις περιβαλλοντικές δεσμεύσεις και τις πρακτικές κοινωνικής ευθύνης μιας μάρκας ζαχαροπλαστικής στην ετικέτα της συσκευασίας, στον ιστότοπο της μάρκας ή στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.