Παρασκευή, 29 Μαρτίου, 2024
18.2 C
Athens

Το Ελληνικό website για την ποιότητα, την ασφάλεια και την "ψυχή" των τροφίμων.

Καινοτομία στα τρόφιμα και σχεδιασμός προϊόντων: 5 βασικά ζητήματα για τη δημιουργία προϊόντων που θα επιλέξουν οι καταναλωτές

ΑρχικήΝέαΚαινοτομία στα τρόφιμα και σχεδιασμός προϊόντων: 5 βασικά ζητήματα για τη δημιουργία προϊόντων που θα επιλέξουν οι καταναλωτές
spot_img

cibum team

Με την καινοτομία τροφίμων και ποτών να λαμβάνει χώρα με καταιγιστικούς ρυθμούς, οι επιλογές των καταναλωτών δεν ήταν ποτέ πριν, πιο απαιτητικές. Πώς μπορεί η επιχείρηση τροφίμων σας να καινοτομήσει για να συνεχίσει να τραβάει την προσοχή του καταναλωτή σε μια κορεσμένη αγορά; Και πώς μπορείτε να διασφαλίσετε την επιτυχία του νέου σας διατροφικού προϊόντος;

Από την αναδιατύπωση έως την επέκταση της γκάμας σας, εδώ παρουσιάζονται μερικές από τις βασικές εκτιμήσεις, που θα σας βοηθήσουν να αναπτύξετε προϊόντα που οι καταναλωτές θα λατρέψουν και θα έχουν επιτυχία στην αγορά.

Τι πρέπει να λάβετε υπόψη κατά την αναδιατύπωση

Οι παρακάτω ερωτήσεις θα σας δείξουν το δρόμο:

Ποια μέρη του προϊόντος μου εκτιμούν περισσότερο οι καταναλωτές μου και είναι απαραίτητα να διατηρηθούν;

Ποια είναι τα προϊόντα των ανταγωνιστών μου, εφόσον τα προϊόντα μου δεν το κάνουν;

  1. «Καθαρίστε» την ετικέτα

Η καθαρή ετικέτα δεν είναι πλέον μια τάση, αλλά μια αποδεδειγμένη πραγματικότητα. Οι επιχειρήσεις τροφίμων ικανοποιούν τώρα τη ζήτηση των καταναλωτών για τρόφιμα με λιγότερα και πιο αναγνωρίσιμα συστατικά. Ωστόσο, η αφαίρεση συστατικών όπως πρόσθετα και βοηθητικά επεξεργασίας μπορεί να αλλάξει την ίδια τη φύση του προϊόντος σας. Άρα πρέπει να είστε σε θέση να αντιμετωπίσετε με επιτυχία αυτή την πρόκληση και να αναζητήσετε εναλλακτικές λύσεις που θα εμπιστευτούν οι καταναλωτές.

  1. Λειτουργικά τρόφιμα

Ομοίως, με την καθαρή ετικέτα και τα λειτουργικά ή καλύτερα τρόφιμα, έχουν κερδίσει το ενδιαφέρον αν όχι την αγάπη των καταναλωτών. Η ανανέωση των υπαρχόντων προϊόντων σας, μπορεί να αποτελέσει σημαντικό παράγοντα καινοτομίας και ταυτόχρονα  θα εκτιμηθεί από τους καταναλωτές. Ωστόσο, δεδομένου ότι οποιεσδήποτε αλλαγές οδηγούν σε διαφορετικό προϊόν, θα πρέπει να εξασφαλίσετε ότι δεν  θα αλλάξουν τα χαρακτηριστικά του προϊόντος, ότι θα εξακολουθήσουν να γίνονται αποδεκτά από τους καταναλωτές και να αναζητήσετε την κατάλληλη τεχνολογία.

Η διαδικασία της καινοτομίας μπορεί να είναι δοκιμαστική και λάθος, χρονοβόρα και με μεγάλο κόστος καθώς χρόνος και χρήμα θα ξοδευτούν στη δοκιμή πολλών νέων προσεγγίσεων. Αυτό μπορεί να σημαίνει απώλεια πόρων από άλλες βασικές επιχειρηματικές λειτουργίες πριν μπορέσετε να ολοκληρώσετε νέες συνταγές.  Και δεν χρειάζεται να αναφερθεί η πιθανή αύξηση του κόστους σε πρώτες ύλες, συσκευασίες ή μεταποίηση. Το σίγουρο είναι ότι η ανάπτυξη νέων προϊόντων θα πρέπει να προσθέσει αξία σε ένα χαρτοφυλάκιο.

Βιωσιμότητα, ανακύκλωση και απόβλητα τροφίμων έχουν πλέον μεγαλύτερη σημασία από γεύση και κόστος.

Πολλές εταιρείες μπορούν να δημιουργήσουν νέα προϊόντα που έχουν υπέροχη γεύση και άλλες προϊόντα που θα αποδώσουν υψηλά κέρδη, αλλά αυτό είναι αρκετό; Ένα μεγάλο ποσοστό των σύγχρονων καταναλωτών εκτιμά εντελώς διαφορετικά τα προϊόντα.

  1. Βιωσιμότητα

Η βιωσιμότητα είναι ένα σχετικό ζήτημα που παραμένει ψηλά στην ατζέντα των καταναλωτών. Ως αποτέλεσμα, πολλές επιχειρήσεις τροφίμων δείχνουν πώς η εταιρεία τους και, κατ ‘επέκταση, τα προϊόντα τους αντιμετωπίζουν αυτό το ζήτημα – αυξάνοντας τελικά την αξιοπιστία και την πίστη τους σε πολλούς καταναλωτές.

  1. Ανακύκλωση

Εκτός από τις περιβαλλοντικές επιπτώσεις των απορριμμάτων τροφίμων, υπάρχει επίσης ένα τεράστιο οικονομικό κόστος για την επιχείρησή σας. Η ανακύκλωση είναι μία από τις πολλές στρατηγικές που μπορούν να αντιμετωπίσουν την πρόκληση των απορριμμάτων τροφίμων. Κατά τη διάρκεια της ανακύκλωσης, απόβλητα μετατρέπονται σε νέα καταναλωτικά προϊόντα ή συστατικά για ανθρώπινη κατανάλωση.

  1. Απόβλητα τροφίμων

Όπως η ανακύκλωση ούτε η σπατάλη τροφίμων είναι νέο πρόβλημα. Στις περισσότερες ανεπτυγμένες χώρες, πάνω από το ήμισυ όλων των απορριμμάτων τροφίμων είναι οικιακά. Πολλοί καταναλωτές θα ήθελαν να απορρίπτουν  λιγότερα τρόφιμα, και σε αυτό θα βοηθούσε η παράταση της διάρκειας ζωής ενός τροφίμου. Θα πρέπει να βρεθεί μία λύση που όχι μόνο θα διασφαλίζει τη φρεσκάδα και την ασφάλεια των τροφίμων, αλλά και προστατεύει τη γεύση, το άρωμα και την εμφάνιση, καθώς και τη φροντίδα για το περιβάλλον.

 Πληροφορίες από Campden BRI

Όροι Αναδημοσίευσης

*Προσοχή!
H αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου ή μέρους αυτών επιτρέπεται μόνο αν αναφέρεται ως πηγή το cibum.gr με ενεργό σύνδεσμο και σε καμία περίπτωση αυτολεξεί!

Ακολουθήστε το Cibum
στα Google News

spot_img

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα. 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Must read

Πλαστικά καλαμάκια: Ποιος κοροϊδεύει ποιον; – Της Άννας Λεκατσά*

Επέμβαση διάσωσης του πλανήτη ξεκινώντας από τα πλαστικά καλάμια: "Η εγχείρηση πέτυχε αλλά ο ασθενής πέθανε..."

Ο κίνδυνος για την υγεία των καταναλωτών από απάτη τροφίμων – Περίπτωση χρήσης θειωδών στο κρέας

Διαχείριση κινδύνου παράνομης χρήσης θειωδών αλάτων σε παρασκευάσματα κρέατος.
spot_img

Ροή Ενημέρωσης

spot_img
spot_img
spot_img
spot_imgspot_img

Δείτε επίσης!
Προτεινόμενα άρθρα