Κυριακή, 24 Νοεμβρίου, 2024
9.6 C
Athens

Το Ελληνικό website για την ποιότητα, την ασφάλεια και την "ψυχή" των τροφίμων.

“Στεγνά” Χριστούγεννα: Το 1/3 των καταναλωτών θα αποφύγει το αλκοόλ τις γιορτές

ΑρχικήΝέαΚαινοτομία / Τάσεις"Στεγνά" Χριστούγεννα: Το 1/3 των καταναλωτών θα αποφύγει το αλκοόλ τις γιορτές
spot_img

Ενώ οι καταναλωτές κάποτε θεωρούσαν αδιανόητο το να μην πιουν και χλεύαζαν τα ποτά χωρίς αλκοόλ στα ράφια των καταστημάτων, τώρα είναι must!

Το γεγονός ότι περίπου οι μισοί Αμερικανοί σχεδιάζουν να παραλείψουν το αλκοόλ ή να πίνουν λιγότερο, σύμφωνα με τη μελέτη της Catalina, εξηγεί και το γιατί κυκλοφόρησαν ξαφνικά τόσα πολλά ποτά με χαμηλή περιεκτικότητα ή και χωρίς αλκοόλ.

Η Guinness έχει πλέον τη δικιά της μη αλκοολούχα μπύρα, το ίδιο και η Heineken από το 2017, ενώ και η Budweiser παρουσίασε τον Ιούλιο του 2020 την πρώτη μη αλκοολούχα μπύρα της, την Budweiser Zero. Η μητρική εταιρεία AB InBev ανακοίνωσε τα σχέδιά της μέχρι το 2025 τουλάχιστον το 20% της παγκόσμιας παραγωγής της να έχει χαμηλή περιεκτικόκητα ή και καθόλου αλκοόλ.

Όλο και περισσότεροι άνθρωποι θέλουν να αποφύγουν το hangover φέτος. Άλλοι πάλι θέλουν να μειώσουν την κατανάλωση θερμίδων και ζάχαρης, για λόγους υγείας, μια τάση που έχει αποκτήσει δυναμική κατά τη διάρκεια της συνεχιζόμενης πανδημίας. Παράλληλα όλο και περισσότεροι θέλουν να απολαύσουν μια μπύρα στη δουλειά ή κατά τη διάρκεια του μεσημεριανού τους διαλείμματος χωρίς… επιπτώσεις.

Τα τελευταία χρόνια, αυξήθηκε η δημοτικότητα της φράσης «Στεγνός Ιανουάριος», ενώ υπάρχουν ενδείξεις ότι εξαπλώνεται και σε άλλα μέρη του έτους. Ο «Νηφάλιος Οκτώβριος» και ο «Νοέμβριος χωρίς αλκοόλ», μπήκαν επίσης στο λεξικό, και τα τελευταία στοιχεία της Catalina θα μπορούσαν να υποδεικνύουν ότι το κενό μεταξύ Νοεμβρίου και Ιανουαρίου συμπληρώνεται με περισσότερα άτομα που θέλουν να αποφύγουν το αλκοόλ. Τα στοιχεία από τη Nielsen το 2019 σημείωσαν ότι το 66% των millennials  δήλωσαν ότι καταβάλλουν προσπάθειες για να μειώσουν την κατανάλωση αλκοόλ.

Η αγορά της μη αλκοολούχας μπύρας αντιστοιχεί σε λίγο παραπάνω από το 0,5% των πωλήσεων μπύρας το 2020, από 0,3% δύο χρόνια νωρίτερα, σύμφωνα με στοιχεία που παρέχονται από την Beverage Marketing Corporation. Και ο ρυθμός ανάπτυξής της αναμένεται να αποκτήσει δυναμική με το μερίδιο αγοράς για τις μη αλκοολούχες μπύρες να τριπλασιάζεται και να κυμαίνεται μεταξύ 1,5% και 2% έως το 2024.

Ακολουθήστε το Cibum
στα Google News

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα. 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Must read

Ανάκληση 150.000 εμφιαλωμένων νερών: Το  «τεράστιο λάθος» των αρχών

Τον γύρο του κόσμου έκανε μία λανθασμένη ανακοίνωση προκαλώντας την αντίδραση της εταιρείας.

Εμπειρίες επιθεωρητών ασφάλειας τροφίμων: Η πιο συχνή και κοινή παράβαση

Ποιες είναι οι προτάσεις των ερευνητών για την συμμόρφωση των επιχειρήσεων στον τομέα της ασφάλειας τροφίμων.

Αξίζει να ακολουθήσει κάποιος το επάγγελμα του διαιτολόγου; Του Νίκου Ζορζοβίλη*

Ποια είναι τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα του να είσαι διαιτολόγος.
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Ροή Ενημέρωσης

spot_img
spot_img
spot_img
spot_imgspot_img

Δείτε επίσης!
Προτεινόμενα άρθρα

Μετάβαση στο περιεχόμενο