Σάββατο, 4 Μαΐου, 2024
18.4 C
Athens

Το Ελληνικό website για την ποιότητα, την ασφάλεια και την "ψυχή" των τροφίμων.

“Στεγνά” Χριστούγεννα: Το 1/3 των καταναλωτών θα αποφύγει το αλκοόλ τις γιορτές

ΑρχικήΝέαΚαινοτομία / Τάσεις"Στεγνά" Χριστούγεννα: Το 1/3 των καταναλωτών θα αποφύγει το αλκοόλ τις γιορτές
spot_img

Ενώ οι καταναλωτές κάποτε θεωρούσαν αδιανόητο το να μην πιουν και χλεύαζαν τα ποτά χωρίς αλκοόλ στα ράφια των καταστημάτων, τώρα είναι must!

Το γεγονός ότι περίπου οι μισοί Αμερικανοί σχεδιάζουν να παραλείψουν το αλκοόλ ή να πίνουν λιγότερο, σύμφωνα με τη μελέτη της Catalina, εξηγεί και το γιατί κυκλοφόρησαν ξαφνικά τόσα πολλά ποτά με χαμηλή περιεκτικότητα ή και χωρίς αλκοόλ.

Η Guinness έχει πλέον τη δικιά της μη αλκοολούχα μπύρα, το ίδιο και η Heineken από το 2017, ενώ και η Budweiser παρουσίασε τον Ιούλιο του 2020 την πρώτη μη αλκοολούχα μπύρα της, την Budweiser Zero. Η μητρική εταιρεία AB InBev ανακοίνωσε τα σχέδιά της μέχρι το 2025 τουλάχιστον το 20% της παγκόσμιας παραγωγής της να έχει χαμηλή περιεκτικόκητα ή και καθόλου αλκοόλ.

Όλο και περισσότεροι άνθρωποι θέλουν να αποφύγουν το hangover φέτος. Άλλοι πάλι θέλουν να μειώσουν την κατανάλωση θερμίδων και ζάχαρης, για λόγους υγείας, μια τάση που έχει αποκτήσει δυναμική κατά τη διάρκεια της συνεχιζόμενης πανδημίας. Παράλληλα όλο και περισσότεροι θέλουν να απολαύσουν μια μπύρα στη δουλειά ή κατά τη διάρκεια του μεσημεριανού τους διαλείμματος χωρίς… επιπτώσεις.

Τα τελευταία χρόνια, αυξήθηκε η δημοτικότητα της φράσης «Στεγνός Ιανουάριος», ενώ υπάρχουν ενδείξεις ότι εξαπλώνεται και σε άλλα μέρη του έτους. Ο «Νηφάλιος Οκτώβριος» και ο «Νοέμβριος χωρίς αλκοόλ», μπήκαν επίσης στο λεξικό, και τα τελευταία στοιχεία της Catalina θα μπορούσαν να υποδεικνύουν ότι το κενό μεταξύ Νοεμβρίου και Ιανουαρίου συμπληρώνεται με περισσότερα άτομα που θέλουν να αποφύγουν το αλκοόλ. Τα στοιχεία από τη Nielsen το 2019 σημείωσαν ότι το 66% των millennials  δήλωσαν ότι καταβάλλουν προσπάθειες για να μειώσουν την κατανάλωση αλκοόλ.

Η αγορά της μη αλκοολούχας μπύρας αντιστοιχεί σε λίγο παραπάνω από το 0,5% των πωλήσεων μπύρας το 2020, από 0,3% δύο χρόνια νωρίτερα, σύμφωνα με στοιχεία που παρέχονται από την Beverage Marketing Corporation. Και ο ρυθμός ανάπτυξής της αναμένεται να αποκτήσει δυναμική με το μερίδιο αγοράς για τις μη αλκοολούχες μπύρες να τριπλασιάζεται και να κυμαίνεται μεταξύ 1,5% και 2% έως το 2024.

Όροι Αναδημοσίευσης

*Προσοχή!
H αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου ή μέρους αυτών επιτρέπεται μόνο αν αναφέρεται ως πηγή το cibum.gr με ενεργό σύνδεσμο και σε καμία περίπτωση αυτολεξεί!

Ακολουθήστε το Cibum
στα Google News

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα. 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Must read

Η χορτοφαγική διατροφή μπορεί να σταματήσει την επιδείνωση του καρκίνου του προστάτη

Σύμφωνα με μελέτη, οι άνδρες που καταναλώνουν μια διατροφή πλούσια σε φρούτα και λαχανικά, έχουν βραδύτερη εξέλιξη του καρκίνου του προστάτη σε σχέση με όσους τρώνε περισσότερο κρέας.

Η Οδύσσεια μίας μικρής ελληνικής επιχείρησης από την αγκύλωση των Εθνικών αρχών – Του Δημήτρη Γεωργαντέλη

Το ''παιχνίδι'' με την τεράστια διαφορά στο ανώτατο επιτρεπτό όριο της κουμαρίνης σε παραδοσιακά και μη κουλουράκια κανέλας!

Ηλεκτρονικό τσιγάρο: Κίνδυνος έκθεσης των εφήβων σε τοξικό μόλυβδο και ουράνιο σύμφωνα με μελέτη

Τα ευρήματα υπογραμμίζουν την ανάγκη εφαρμογής κανονισμών και προσπαθειών πρόληψης με πρωταρχικό στόχο τους εφήβους.
spot_img

Ροή Ενημέρωσης

spot_img
spot_img
spot_img
spot_imgspot_img

Δείτε επίσης!
Προτεινόμενα άρθρα