ΑρχικήΝέαΚαταναλωτήςΟι νεότεροι καταναλωτές αγκαλιάζουν τη νέα διατροφική τάση με φυτικά και βιολογικά...

Οι νεότεροι καταναλωτές αγκαλιάζουν τη νέα διατροφική τάση με φυτικά και βιολογικά προϊόντα

2 λεπτά ανάγνωσης

Έρευνα του Πανεπιστημίου Purdue αποτυπώνει το χάσμα των γενεών στην αποδοχή των ισχυρισμών υγιεινών τροφίμων

Οι πεποιθήσεις των καταναλωτών σχετικά με την υγιεινή αξία ορισμένων τροφίμων σε σύγκριση με τα συμβατικά τους αντίστοιχα φαίνεται να καθορίζονται σε μεγάλο βαθμό από την ηλικία. Το Κέντρο Ανάλυσης και Βιωσιμότητας της Ζήτησης Τροφίμων (CFDAS) του Πανεπιστημίου Purdue, μέσα από μηνιαίες έρευνες που διεξάγει από τον Μάρτιο του 2022, εξέτασε τις απόψεις των καταναλωτών για τρεις βασικές κατηγορίες προϊόντων, το φυτικό γάλα, τα βιολογικά τρόφιμα και τα gluten-free προϊόντα.

- Advertisement -

Το κεντρικό συμπέρασμα είναι ότι οι νεότεροι καταναλωτές είναι σημαντικά πιο ανοιχτοί και πρόθυμοι να αποδεχτούν τους ισχυρισμούς ότι αυτά τα εναλλακτικά τρόφιμα είναι πιο υγιεινά. Τα ευρήματα υποδεικνύουν ότι η ηλικία αποτελεί έναν ισχυρό παράγοντα πρόβλεψης των διατροφικών πεποιθήσεων, αναδεικνύοντας σαφείς γενεακές διαφορές στις στάσεις απέναντι στην υγεία και τη διατροφή.

Οι διαφορές στις τρεις κατηγορίες τροφίμων

Η ανάλυση των δεδομένων καταδεικνύει ένα ευρύ χάσμα μεταξύ της νεότερης ομάδας, που περιλαμβάνει ενήλικες 18 έως 34 ετών, και της ομάδας των άνω των 65 ετών.

- Advertisement -

Συγκεκριμένα, στην κατηγορία του φυτικού γάλακτος, σχεδόν οι μισοί από τους νεότερους ενήλικες—το σαράντα έξι τοις εκατό—συμφωνούν ότι το φυτικό γάλα είναι πιο υγιεινό από το γαλακτοκομικό. Αντίθετα, στην ομάδα των ατόμων ηλικίας εξήντα πέντε ετών και άνω, το ποσοστό αποδοχής του ίδιου ισχυρισμού πέφτει δραματικά στο μόλις δεκάξι τοις εκατό.

Αντίστοιχα μεγάλη διαφορά παρατηρείται στους ισχυρισμούς για τα βιολογικά τρόφιμα. Το πενήντα οκτώ τοις εκατό των νεότερων καταναλωτών πιστεύουν ότι τα βιολογικά προϊόντα είναι πιο θρεπτικά από τα μη βιολογικά. Ωστόσο, στην ομάδα των ηλικιωμένων, μόνο το είκοσι επτά τοις εκατό των ατόμων συμμερίζεται αυτή την άποψη.

- Advertisement -

Τέλος, όσον αφορά τα gluten-free προϊόντα, σαράντα επτά τοις εκατό των νεότερων δηλώνουν ότι θεωρούν τα τρόφιμα αυτά πιο υγιεινά, σε σύγκριση με το μόλις είκοσι τοις εκατό των ατόμων ηλικίας εξήντα πέντε ετών και άνω.

- Advertisement -

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα.


Google news

Ακολουθήστε μας για την άμεση ενημέρωση σας στο google news.

Must read

Και στην Ελλάδα ανακλήθηκε με απόφαση ΕΟΦ συμπλήρωμα διατροφής (φωτογραφία)

Το προϊόν αποτέλεσε αντικείμενο ευρωπαϊκής ειδοποίησης RASFF και αποσύρθηκε από αγορές πολλών χωρών

Πατατάκια στο σινεμά: Όταν η Μαίρη ζήτησε πατατάκια ο Τάσος της εξήγησε για τους κινδύνους από το ακρυλαμίδιο

Μια βραδιά στο σινεμά γίνεται μάθημα ασφάλειας τροφίμων, για την ουσία που σχηματίζεται στα πατατάκια και έχει χαρακτηριστεί πιθανώς καρκινογόνος