Κυριακή, Ιανουάριος 12, 2025
14.2 C
Athens

Το Ελληνικό website για την ποιότητα, την ασφάλεια και την "ψυχή" των τροφίμων.

marketing

Μεταλλικό νερό ζητά 1,4 εκατ. ευρώ αποζημίωση από περιοδικό για δυσφήμιση

Όταν κάνεις τζίρο εκατομμυρίων και θεωρείς ότι μπορείς να συνθλίψεις την αλήθεια και την ελεύθερη ενημέρωση

Ελληνικό γιαούρτι: Γιατί είναι καλύτερο από τα άλλα – Επιστημονική μελέτη

Οι παράγοντες που οδηγούν την αποδοχή και την καινοτομία στο ελληνικό γιαούρτι.

Επίθεση εναντίον Danone και Τesco για την εκστρατεία προώθησης βρεφικού γάλακτος

Οι εταιρείες επιστράτευσαν μαίες για την προώθηση βρεφικού γάλακτος.

Η Λίλα Κούρτη (Trikalinos) στη λίστα με τους 50 πιο επιδραστικούς Food Exports Managers

Σημαντική διάκριση για την Marketing & Export Manager της εταιρίας Trikalinos Λίλα Κούρτη.

Μπάρες πρωτεΐνης: Παρακολούθηση της ματιάς των καταναλωτών για τους ισχυρισμούς στη συσκευασία

Μελέτη παρακολούθησης ματιών για τον αντίκτυπο των χαρακτηριστικών σχεδιασμού του μπροστινού μέρους της συσκευασίας στην προσοχή των καταναλωτών και την πιθανότητα επιλογής.

Πατατάκια: Δημοφιλής μάρκα αποζημιώνει δικαιούχους ομαδικής αγωγής – Είχε για 7 χρόνια παραπλανητική ένδειξη στη σακούλα

Οι καταναλωτές μπορούν ακόμη και τώρα να υποβάλουν αξίωση αποζημίωσης

Η Nestlé λανσάρει ποτό που μιμείται το … Ozempic!

Ο κολοσσός αξιοποιεί την αυξανόμενη δημοτικότητα των φαρμάκων απώλειας βάρους

Ο «βασιλιάς» της απάτης: Οι καταναλωτές ψήφισαν το Χριστουγεννιάτικο τρόφιμο με το πιο παραπλανητικό μάρκετινγκ

Ξεπέρασε σε...  έλλειψη διαφάνειας τους υπόλοιπους υποψηφίους της φετινής “Χρυσής κατσαρόλας” της Foodwatch

Ψωμί του τοστ: Τέλος στην κόντρα Elbisco (ΚΡΙΣ ΚΡΙΣ) και Καραμολέγκου – Η απόφαση του ΣΕΕ

Δευτεροβάθμια Επιτροπή του Συμβουλίου Ελέγχου Επικοινωνίας

Ποια ετικέτα τροφίμων είναι και αληθινή και παραπλανητική – Ευρήματα μελέτης

Η ετικέτα στα τρόφιμα που μπορεί να κάνει περισσότερο κακό παρά καλό και στους παρασκευαστές και τους καταναλωτές.

Πώς οι γίγαντες fast food σας κάνουν να ξοδεύετε περισσότερα

Μερικές από τις ύπουλες τακτικές των αλυσίδων που δελεάζουν τους πελάτες να ξοδέψουν περισσότερα.

Σουπερμάρκετ: Τα κόλπα των αλυσίδων για να γεμίζουμε το καρότσι μας και να αδειάζουν την τσέπη μας

Πώς τα σούπερ μάρκετ μας βάζουν στον πειρασμό να ξοδεύουμε περισσότερα.

Μια Βραδιά Αφιερωμένη στη θάλασσα με Whisky, Πούρα και προϊόντα Trikalinos

Μία αξέχαστη βραδιά αφιερωμένη στη θάλασσα και τις εκλεκτές γεύσεις.

«Άκρως παραπλανητική!» – Έκοψαν διαφήμιση για μακαρόνια χωρίς γλουτένη από την τηλεόραση

Όταν οι διαφημιστές δίνουν στα προϊόντα ιδιότητες που δεν έχουν!

Μελομακάρονα… σοκολάτα Dubai πρόλαβε κι έφτιαξε ο Πετρετζίκης

Το viral γλυκό σε... Christmas mood!

Blogger τροφίμων απειλείται με πρόστιμο λόγω ανάρτησης της για τη δίαιτα Keto – Της ζήτησαν να τη κατεβάσει άμεσα

Ανησυχίες σχετικά με την ελευθερία της έκφρασης και τους κανονισμούς για την εμπορία τροφίμων.

“Αθώα” η σοκολάτα Cadbury για την διαφήμιση

H Ομάδα Healthy Weight for Children κατήγγειλε διαφήμιση της Cadbury.

ΕΕ: Οι αλλαγές σε ετικέτες και ισχυρισμούς υγείας στα τρόφιμα μέχρι το 2027

Η απάντηση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής στις συστάσεις που διατυπώθηκαν στην ειδική έκθεση του Ευρωπαϊκού Ελεγκτικού Συνεδρίου για την επισήμανση των τροφίμων στην ΕΕ.

Κρασί: Ο ρόλος της βιολογικής ετικέτας και της ετικέτας ΠΓΕ στις επιλογές των καταναλωτών

Μελέτη για την προοπτική του καταναλωτή απέναντι στην εδαφική επωνυμία και στη βιολογική ετικέτα, στην αγορά κρασιού.

Η επαναδημοσίευση άρθρων και ειδήσεων από άλλους ιστοτόπους διέπεται από την αρχή της προστασίας των πνευματικών δικαιωμάτων.

Στείλτε μας τα δικά σας Δελτία Τύπου και Ανακοινώσεις

spot_imgspot_img
spot_img
spot_img

Must read

Ποιο λάδι έχει τις περισσότερες δηλητηριώδεις μυκοτοξίνες – Ανάλυση 250 δειγμάτων

Για πρώτη φορά, έχουν θεσπιστεί από την ΕΕ ανώτατα...

Τοξικές ουσίες σε δημοφιλή εσώρουχα – Διεθνής μελέτη – Πως να ξεχωρίσετε ποια εσώρουχα δεν περιέχουν επικίνδυνα υλικά

Οι τοξικές ουσίες εντοπίστηκαν περισσότερο σε γνωστές μάρκες εσωρούχων που πωλούνται και στην Ελλάδα.

Ελληνικό γιαούρτι: Γιατί είναι καλύτερο από τα άλλα – Επιστημονική μελέτη

Οι παράγοντες που οδηγούν την αποδοχή και την καινοτομία στο ελληνικό γιαούρτι.
spot_img

Ροή Ενημέρωσης

Μετάβαση στο περιεχόμενο