Μετάβαση στο περιεχόμενο
Σάββατο, 15 Μαρτίου, 2025
17.2 C
Athens

Το Ελληνικό website για την ποιότητα, την ασφάλεια και την "ψυχή" των τροφίμων.

marketing

“Μούφα” η σοκολάτα που αδυνατίζει – Η απόφαση του δικαστηρίου 

Η μάρκα δεν επιτρέπεται πλέον να διαφημίζεται με παραπλανητικούς ισχυρισμούς υγείας

Το φαγητό μέσα από τα μάτια 14χρονων εφήβων

Πώς και από τι επηρεάζονται οι επιλογές διατροφής παιδιών 14 ετών - Ευρήματα δημοσκόπησης

Οσμή σε ετικέτες: Νέα στρατηγική μάρκετινγκ

Μελέτη δείχνει τη δυνατότητα χρήσης οσμών για την προώθηση αποφάσεων για υγιεινά τρόφιμα

“Kallimanius Thalassius Nostimus” – Σαρακοστή με τα Θαλασσινά ΚΑΛΛΙΜΑΝΗΣ

ΚΑΛΛΙΜΑΝΗΣ: Τα θαλασσινά με τ’ όνομα!

Οργανοληπτική Δοκιμή Τροφίμων: Το υπερόπλο που δίνει Στρατηγικό Πλεονέκτημα

Τα sensory tests τροφίμων και ποτών, είναι ένα σύγχρονο εργαλείο αξιολόγησης των χαρακτηριστικών ενός προϊόντος μέσω των αισθήσεων, όπως η γεύση, η όσφρηση, η όραση, η αφή και η ακοή.

Ποιος είναι ο δίδυμος αδελφός του Ντέιβιντ Μπέκαμ

Όταν ο David Beckham βρίσκει το χαμένο δίδυμο αδελφό του...

Έτοιμα γεύματα για ενήλικες άνω των 60: Το “μυστικό” της επιτυχίας και εργαλείο μάρκετινγκ για τη βιομηχανία

 Νέα μελέτη βοηθά τη βιομηχανία τροφίμων στην παραγωγή έτοιμων γευμάτων για ενήλικες μεγαλύτερης ηλικίας.

Γιατί η Nestle διακόπτει την παραγωγή της KitKat V

Δεν κατάφερε να κερδίσει τους Ευρωπαίους καταναλωτές

Καταγγελία για γνωστή αλυσίδα που διαφήμιζε έκπτωση σε σκορδόψωμο χωρίς… να έχει σκορδόψωμο!

Το κατάστημα καταδικάστηκε από τις αρχές για παραπλανητικό μάρκετινγκ

Δεν πάει το μυαλό σας γιατί βάζουν τα πορτοκάλια σε κόκκινο δίχτυ!

Εσείς γνωρίζετε για την «ψευδαίσθηση κομφετί»; Όλα έχουν επιστημονική εξήγηση!

Η EURIMAC λανσάρει την πρωτοποριακή σειρά της ΜΑΚΒΕΛ “Ζυμαρικά Χαμηλού Γλυκαιμικού Δείκτη”!

Πιστοποιημένα, με 60% λιγότερα σάκχαρα αλλά χωρίς έκπτωση στη γεύση! Έτοιμα σε 4 λεπτά!

Ο τρόπος που τα σουπερμάρκετ καθορίζουν τις τιμές

Τα σουπερμάρκετ βρίσκονται συνεχώς στο επίκεντρο των συζητήσεων για τις στρατηγικές τιμολόγησης, καθώς η διαμόρφωση των τιμών επηρεάζει άμεσα τους καταναλωτές και τις καθημερινές τους αγορές.

Ηλεκτρονικές αγορές: Πως μπορούν να προωθήσουν αποτελεσματικά τις φυτικές επιλογές τροφίμων

Τα ευρήματα που προσφέρουν στρατηγικές για την ενθάρρυνση επιλογών που ωφελούν την υγεία και το περιβάλλον.

Σαμπουάν ευρείας κατανάλωσης: Τα καλύτερα και τα χειρότερα σύμφωνα με test του Que Choisir

Τα περισσότερα από αυτά τα σαμπουάν πωλούνται και στην Ελλάδα.

Facebook, το αγαπημένο κοινωνικό δίκτυο των απατεώνων – Τι να προσέχετε

Οι απατεώνες βρίσκουν νέους τρόπους να εκμεταλλευτούν το Facebook προκειμένου να εξαπατήσουν χρήστες, χρησιμοποιώντας ψεύτικα τηλεοπτικά ρεπορτάζ και ελκυστικές προσφορές

Τέρμα στις «πονηρές» πρακτικές της Amazon: Διαταγή να κοινοποιεί ανακλήσεις και να επιστρέφει χρήματα για ελαττωματικά προϊόντα

Κόλαφος η Επιτροπή Ασφάλειας Καταναλωτικών Προϊόντων για τον κολοσσό του ηλεκτρονικού εμπορίου

Σουπερμάρκετ: Το προϊόν που αυξάνει τις πωλήσεις σε άλλες κατηγορίες

Νέα έρευνα απέδειξε πως ένα προϊόν, μπορεί να αυξήσει τη δαπάνη των πελατών σουπερμάρκετ μέχρι και 8% το μήνα.

Απαγόρευση προβολής παραπλανητικής διαφήμισης εμφιαλωμένου νερού – Το σκεπτικό της απόφασης

Όταν προσδίδεις στο προϊόν σου, ιδιότητες που δεν μπορείς να αποδείξεις...

Παιδιά και νέοι με χαρτζιλίκι: Μελέτη για την αγοραστική συμπεριφορά τροφίμων

Ετικέτες στο μπροστινό μέρος της συσκευασίας και νέοι καταναλωτές.

Ο “πόλεμος” του Ούζου – Το D’ARTEMIS άλλαξε την διαφήμιση, μετά από καταγγελία στο ΣΕΕ

Στο Συμβούλιο Ελέγχου Επικοινωνίας, προσέφυγε ο ΣΕΑΟΠ καταγγέλλοντας τη διαφήμιση του ούζου D’ARTEMIS.

Η επαναδημοσίευση άρθρων και ειδήσεων από άλλους ιστοτόπους διέπεται από την αρχή της προστασίας των πνευματικών δικαιωμάτων.

Στείλτε μας τα δικά σας Δελτία Τύπου και Ανακοινώσεις

spot_imgspot_img
spot_img
spot_img

Must read

Μετανάστευση καρκινογόνων χημικών από τις κάψουλες εσπρέσο – Ευρήματα επιστημονικής μέτρησης

Πόσο επικίνδυνες είναι οι κάψουλες καφέ για απελευθέρωση στον παρασκευασμένο καφέ, χημικών ουσιών που υπάρχουν στη συσκευασία της κάψουλας

Μελέτη ΣΟΚ: Αυτά είναι τα δημοφιλή ποτά που μπορούν να προκαλέσουν θανατηφόρο καρκίνο του στόματος

Τα ευρήματα της μελέτης μπορεί να εξηγούν την ανεξήγητη αύξηση των καρκίνων του στόματος, ειδικά μεταξύ των γυναικών, που καταγράφηκε τα τελευταία χρόνια
spot_img

Ροή Ενημέρωσης