ΑρχικήΝέαmarketingΗΠΑ: Νέο ενεργειακό ποτό από τη Starbucks με καφεΐνη 6 φορές περισσότερη...

ΗΠΑ: Νέο ενεργειακό ποτό από τη Starbucks με καφεΐνη 6 φορές περισσότερη από την Coca- Cola

3 λεπτά ανάγνωσης

Μετά την κατάργηση της λεμονάδας Panera Bread που σχετίζεται με δύο θανάτους λόγω καφεΐνης.

    Το ενεργειακό ποτό Iced Energy κυκλοφόρησε χθες η Starbucks στις ΗΠΑ, το οποίο περιέχει έως και 205 χιλιοστόγραμμα καφεΐνης, περίπου την ίδια ποσότητα με έξι κουτάκια κόκα κόλα, σύμφωνα με το CNBC. Το φρουτώδες ενεργειακό ποτό ερχεται λίγους μήνες αφού η αλυσίδα αρτοποιείων-καφετέρια Panera Bread ανακοίνωσε ότι σταματά την αμφιλεγόμενη Charged Lemonade, ένα ποτό που κατηγορείται για δύο θανάτους και αναφέρεται ως «επικίνδυνο ενεργειακό ποτό».

- Advertisement -

   Το Iced Energy διατίθεται σε τρεις γεύσεις, συμπεριλαμβανομένης μιας διαθέσιμης μόνο προσωρινά μέσω της εφαρμογής Starbucks. Οι δύο προσφορές του μενού στο κατάστημα, το Melon Burst και το Tropical Citrus, κυμαίνονται σε καφεΐνη από 180 χιλιοστόγραμμα έως 205 χιλιοστόγραμμα, σύμφωνα με τα Starbucks. Αυτό είναι κάτι περισσότερο από ένα Starbucks Caffe Latte, το οποίο έχει 150 χιλιοστόγραμμα καφεΐνης, αλλά σημαντικά λιγότερο από το Charged Lemonade της Panera, το οποίο είχε 390 χιλιοστόγραμμα καφεΐνης όταν σερβίρεται σε ένα μεγάλο φλιτζάνι 30 ουγγιών υγρών χωρίς πάγο. Η Panera άρχισε να καταργεί σταδιακά τη Charged Lemonade στις 7 Μαΐου και αρνήθηκε οποιαδήποτε αδικοπραγία, λέγοντας ότι αφαίρεσε το ρόφημα ως μέρος ενός ευρύτερου μετασχηματισμού του μενού.

   Εκτός από την περιορισμένης έκδοσης Frozen Tropical Citrus Iced Energy with Strawberry Puree, η Iced Energy είναι χωρίς ζάχαρη, φτιαγμένη με τεχνητά γλυκαντικά. Όλες οι γεύσεις περιέχουν καφεΐνη, βιταμίνες και ταυρίνη, ένα αμινοξύ κοινό στα δημοφιλή ενεργειακά ποτά που έχει διαφημιστεί ότι βοηθά στη βελτίωση της απόδοσης στην άσκηση, αν και χρειάζονται περισσότερες μελέτες. Αν και η ταυρίνη δεν είναι διεγερτικό, ορισμένες μελέτες σε ζώα δείχνουν ότι η τακτική κατανάλωσή της σε υψηλές δόσεις θα μπορούσε να είναι επιβλαβής για τον αναπτυσσόμενο εγκέφαλο των εφήβων.

- Advertisement -

   «Απλώς βλέπετε αυτή την επιθυμία για λειτουργικά ποτά να κυριαρχεί σε πολλά διαφορετικά τμήματα ποτών», είπε ο Brian Warrener, διευθυντής του Κέντρου Εκπαίδευσης και Καινοτομίας Ποτών στο Πανεπιστήμιο Johnson & Wales στο Providence του Ρόουντ Άιλαντ, προσθέτοντας ότι το μη αλκοολούχο « Τα ελιξίρια mocktail” είναι ένας άλλος τομέας τεράστιας ανάπτυξης στα λειτουργικά ποτά. «Οι καταναλωτές πιστεύουν ότι υπάρχει κάποιο όφελος».

- Advertisement -

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα.


Google news

Ακολουθήστε μας για την άμεση ενημέρωση σας στο google news.

Must read

Ποιο ρύζι βρέθηκε συχνότερα με αρσενικό και κάδμιο, σύμφωνα με 1.734 ευρωπαϊκές ειδοποιήσεις σε διάστημα 21 ετών

Μελέτη που ανέλυσε ειδοποιήσεις του ευρωπαϊκού συστήματος RASFF την περίοδο 2002-2023 καταγράφει τα συχνότερα προβλήματα στο ρύζι, από υπολείμματα φυτοφαρμάκων και μυκοτοξίνες έως βαρέα μέταλλα και μη εγκεκριμένους γενετικά τροποποιημένους οργανισμούς

Σωρεία παραβάσεων ασφάλειας τροφίμων σε μεγάλο αρτοποιείο – Η προειδοποιητική επιστολή των Αρχών

Η υπόθεση φωτίζει τις απαιτήσεις που οφείλουν να τηρούν οι επιχειρήσεις παραγωγής αρτοσκευασμάτων

PFAS στο πόσιμο νερό: Η αόρατη πρόκληση για τη δημόσια υγεία και το περιβάλλον – Τι δείχνουν οι μετρήσεις στην Ελλάδα

Σε αποκλειστική συνέντευξη, η Δρ Έρη Μπιζάνη εξηγεί ποια είναι η πραγματική εικόνα σήμερα για τα PFAS στο πόσιμο νερό της Ελλάδας, τι δείχνουν οι διαθέσιμες μετρήσεις και ποιες περιοχές απαιτούν αυξημένη επιτήρηση.