Η νέα διαφημιστική καμπάνια Carlsberg «Μην πίνετε και ψαρεύετε»
Σε μια νέα καμπάνια ευαισθητοποίησης της Burson, η Carlsberg Sweden συνεργάστηκε με την εταιρεία δολωμάτων Claes “Svartzonker” Claesson για να δείξει τους κινδύνους του ψαρέματος. Για τη διαφήμιση έχει σχεδιαστεί δόλωμα περιορισμένης έκδοσης σε σχήμα ανθρώπου, το οποίο έχει εκτελεστεί με παιχνιδιάρικο τρόπο για να μεταδώσει ένα σοβαρό μήνυμα. Η Carlsberg αντί να προωθήσει το προϊόν της ουσιαστικά κάνει το αντίστροφο και χρησιμοποιεί την καμπάνια για να προωθήσει ένα μήνυμα Carlsberg χωρίς αλκοόλ.
Ο πνιγμός είναι η τρίτη μεγαλύτερη αιτία θανάτου από ακούσιο τραυματισμό παγκοσμίως, σύμφωνα με τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας (ΠΟΥ), και το αλκοόλ θεωρείται ότι συχνά συμβάλλει σε θανατηφόρα ατυχήματα που σχετίζονται με τη βαρκάδα και το ψάρεμα.
Στη Σουηδία μάλιστα, όπου υπάρχουν περισσότερες από 10.000 λίμνες, μια νέα έρευνα που παρήγγειλε η Carlsberg Σουηδίας έδειξε ότι το 41% των Σουηδών είναι θετικοί στο να πίνουν αλκοόλ ενώ ψαρεύουν και το 20% το έχουν κάνει. Στα δημογραφικά στοιχεία των νεαρών ανδρών, το 55% είναι ανοιχτό στο ποτό και το ψάρεμα.
Το δόλωμα DrunkenBaits έχει διανεμηθεί σε επιλεγμένους λιανοπωλητές με τα κέρδη από τις πωλήσεις να πηγαίνουν σε έργα διατήρησης ψαριών και σε έργα νερού του Σουηδικού Ερυθρού Σταυρού.