Η πλατφόρμα καινοτομίας προσέφερε στην εταιρία 46 νέα προϊόντα.
Τη στιγμή που οι εταιρίες τροφίμων αναζητούν νέες ιδέες για καινοτομία, η Nestle USA απευθύνθηκε στους υπαλλήλους της για να λάβει τελικά μέσα σε μια 5ετία περισσότερες από 9.000 ιδέες, που οδήγησαν στη δημιουργία προϊόντων όπως το Stouffer’s Mac & Cheese Bite-Fulls. Ο κολοσσιαίος κατασκευαστής συσκευασμένων τροφίμων ξεκίνησε την πλατφόρμα καινοτομίας, Open Channel, το 2019, η οποία επιτρέπει σε οποιονδήποτε από τους 20.000 υπαλλήλους του, να καταθέσουν τις ιδέες τους, είχε ως αποτέλεσμα 46 πρωτοβουλίες και 23 καινοτόμα προϊόντα.
Αρκετά προϊόντα έχουν φτάσει στην αγορά, όπως τα Stouffer’s Bite-Fulls, Outshine Smoothie Cubes και Stouffer’s Spicy Mac & Cheese. Το πρόγραμμα είναι τώρα μια σημαντική πηγή νέων εσόδων για έναν παγκόσμιο γίγαντα τροφίμων και ποτών που είχε πάνω από 105 δισεκατομμύρια δολάρια σε παγκόσμιες πωλήσεις κατά το οικονομικό έτος 2023.
Ο Doug Munk, ανώτερος διευθυντής καινοτομίας στη Nestlé ΗΠΑ, είπε στο Food Dive ότι το Open Channel πλησιάζει τα «200 εκατομμύρια δολάρια σε αυξητικά έσοδα» που η εταιρεία δεν θα είχε χωρίς την πλατφόρμα crowd-sourcing. “Πάντα εξελίσσουμε τον τρόπο με τον οποίο καινοτομούμε για να αυξήσουμε τη συνάφεια για τους καταναλωτές, είτε από πού ψωνίζουν, πώς αλληλεπιδρούν μαζί μας είτε τα προϊόντα που εξυπηρετούμε και παραδίδουμε. Έχουμε δημιουργήσει πραγματικά μια επιχειρηματική κουλτούρα που δίνει τη δυνατότητα σε όλους τους ανθρώπους μας να καινοτομούν. Ήταν ένα πρόγραμμα crowd-sourcing εργαζομένων που βασίστηκε πραγματικά στην πεποίθηση ότι οι ιδέες μπορούν να προέλθουν από οπουδήποτε και το πρόγραμμα έπαιξε πραγματικά κεντρικό ρόλο στην επίτευξη των στόχων ανάπτυξης και καινοτομίας της Nestlé τα τελευταία πέντε χρόνια”, δήλωσε μεταξύ άλλων σε συνέντευξη στο FoodDive.