“Φρούδες ελπίδες” για την αλυσίδα fast food καθώς για να γίνει το McPlant χρειάστηκαν 3 ολόκληρα χρόνια έρευνας και δοκιμών!
Έκθεση από την BTIG αναφέρει πως το McPlant της McDonald’s δεν έχει την ανταπόκριση που περίμενε η εταιρεία, με πωλήσεις μόλις 20 την ημέρα από τα προσδοκώμενα 40 με 60…
Mάλλον άλλα περίμενε η McDonald’s αφού για τη δημιουργία του συγκεκριμένου burger, που αναπτύχθηκε από κοινού με την Beyond Meat, χρειάστηκαν 36 μήνες έρευνας και ανάπτυξης.
Η έκθεση της BTIG για το νέο φυτικό burger Mc Plant της McDonald’s αναφέρει έλλειμμα πωλήσεων. Σύμφωνα με τους αναλυτές, οι έλεγχοι δείχνουν, ότι τα εστιατόρια στο Ντάλας/Φορτ Γουόρθ και στον Κόλπο του Σαν Φρανσίσκο πωλούν περίπου 20 McPlant την ημέρα, ενώ τα εστιατόρια σε περισσότερες αγροτικές περιοχές του Ανατολικού Τέξας πωλούν μόνο 3-5 σάντουιτς την ημέρα.
Το McPlant αποτελείται από vegan κουλούρι από σουσάμι, μουστάρδα, κέτσαπ, σάλτσα vegan, φρέσκο κρεμμύδι, τουρσί, μαρούλι, ντομάτα και vegan τυρί, ενώ μαγειρεύεται χωριστά από τα υπόλοιπα μπιφτέκια και σάντουιτς της McDonald’s, χρησιμοποιώντας ειδικά σκεύη.
Το έλλειμμα στον όγκο πωλήσεων οδήγησε ορισμένα καταστήματα να μαγειρεύουν τα σάντουιτς κατά παραγγελία αντί να τα προμαγειρεύουν και στη συνέχεια να τα κρατούν για 15 λεπτά, επιμηκύνοντας τους χρόνους σέρβις έως και ένα επιπλέον λεπτό και προκαλώντας προβλήματα απόδοσης στα καταστήματα drive-thru. Τα αποτελέσματα έρχονται σε αντίθεση με την πρώτη δοκιμή που έλαβε χώρα σε 8 καταστήματα πέρσι, όπου πωλούνταν ως και 70 σάντουιτς την ημέρα, γεγονός που οδήγησε την επέκταση του προιόντος σε άλλα 600 καταστήματα, σε ένα μεγαλύτερο τεστ.
Η έκθεση ισχυρίζεται ότι ορισμένοι δικαιοδόχοι της McDonald’s ήταν απογοητευμένοι από τους όγκους πωλήσεων του McPlant, οι οποίοι παραμένουν μονοψήφιοι σε ορισμένα καταστήματα, ενώ η McDonald’s δεν απάντησε σε αίτημα για σχόλιο πριν εκδώσει δελτίο τύπου. Ωστόσο, προβλέπεται ότι η πολυεθνική εταιρεία γρήγορου φαγητού θα αλλάξει στρατηγική μάρκετιγνκ μετά από αυτά τα αποτελέσματα, δίνοντας μεγαλύτερη έμφαση στα οφέλη για την υγεία και το κλίμα. Οι αναλυτές είπαν, ότι η έρευνά τους θα πρέπει να μετριάσει τις προσδοκίες για μια εθνική κυκλοφορία του σάντουιτς, χωρίς οι κακές πωλήσεις κατά τη δοκιμαστική περίοδο να συνεπάγονται ματαίωση της τριετούς συμφωνίας της McDonald’s και της Beyond Meat (συνδημιουργό του McPlant).
Παρά τα απογοητευτικά αποτελέσματα στα τεστ, οι διεθνείς αγορές έχουν σημειώσει ισχυρές επιδόσεις για τα μπιφτέκια φυτικής προέλευσης, σύμφωνα με την πρόσκληση κερδών για το 4ο τρίμηνο του 2021 της Beyond Meat. Μια δοκιμή αγοράς της McPlant στο Ηνωμένο Βασίλειο και την Ιρλανδία οδήγησε σε κυκλοφορία του σάντουιτς σε όλη την αγορά σε αυτές τις δύο χώρες τον Ιανουάριο, δήλωσε ο ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της Beyond Meat, Ethan Brown. Φυσικά, για το αν το φυτικό McPlant έχει ή δεν έχει επιτυχία στις ΗΠΑ θα χρειαστούν περισσότερα από ένα τρίμηνο.