Η περίοδος του Χαλοουίν του 2024 ξεκίνησε δυναμικά, με τους καταναλωτές να ανυπομονούν να ξεκινήσουν τις αγορές τους νωρίτερα από ποτέ.
Σύμφωνα με την Αμερικανική Ομοσπονδία Λιανικού Εμπορίου (NRF), σχεδόν οι μισοί καταναλωτές (47%) ξεκινούν τις αποκριάτικες αγορές τους πριν από τον Οκτώβριο, ποσοστό αυξημένο κατά 10% από το 2019. Παρά τη μείωση των συνολικών δαπανών σε σχέση με το ρεκόρ των 12,2 δισεκατομμυρίων δολαρίων το 2023, οι φετινές δαπάνες για τις Απόκριες αναμένεται να φτάσουν τα 11,6 δισεκατομμύρια δολάρια.
Οι κύριοι λόγοι που οι καταναλωτές ξεκινούν τις αγορές τους νωρίς περιλαμβάνουν την προσμονή για τη φθινοπωρινή περίοδο (48%), την αποφυγή του άγχους των αγορών της τελευταίας στιγμής (38%) και την αγάπη τους για την εορταστική ατμόσφαιρα (37%).
Σχεδόν το 72% των Αμερικανών σχεδιάζει να γιορτάσει τις Απόκριες φέτος, με κάθε άτομο να ξοδεύει κατά μέσο όρο 103,63 δολάρια σε αποκριάτικα είδη, όπως κοστούμια, διακοσμητικά και γλυκά. Οι κορυφαίες δραστηριότητες περιλαμβάνουν τη διανομή γλυκών (67%) και τη διακόσμηση του σπιτιού (52%), ενώ η διοργάνωση πάρτι φαίνεται να είναι λιγότερο δημοφιλής (29%).
Όσον αφορά τα αποκριάτικα γλυκά, η ζήτηση αυξάνεται συνεχώς, με τις δαπάνες να αναμένεται να αυξηθούν κατά 3-5% σε σχέση με το περσινό ποσό των 6,4 δισεκατομμυρίων δολαρίων. Οι αγαπημένες αποκριάτικες λιχουδιές περιλαμβάνουν σοκολάτες, καραμέλες και γλειφιτζούρια, με τις Reese’s Milk Chocolate Peanut Butter Cups να παραμένουν στην κορυφή της λίστας των καταναλωτών, ειδικά σε 24 πολιτείες των ΗΠΑ.
Η αύξηση της ζήτησης αποδεικνύει ότι η αποκριάτικη περίοδος παραμένει μια από τις πιο αγαπημένες και πολυαναμενόμενες περιόδους του χρόνου για τους καταναλωτές, οι οποίοι δείχνουν μεγάλη προθυμία να επενδύσουν σε εποχιακά προϊόντα και να ζήσουν την εορταστική ατμόσφαιρα.