Κυριακή, 13 Απριλίου, 2025
18.4 C
Athens

Το Ελληνικό website για την ποιότητα, την ασφάλεια και την "ψυχή" των τροφίμων.

Πέντε παραξενιές πελατών: Μια μπαρίστα των Starbucks αποκαλύπτει

ΑρχικήΝέαΠέντε παραξενιές πελατών: Μια μπαρίστα των Starbucks αποκαλύπτει
spot_img

Τα 5 χειρότερα καψώνια που μπορεί να κάνει ένας πελάτης, σύμφωνα με μια εργαζόμενη στα Starbucks μπαρίστα.

Σάλο έχει προκαλέσει βίντεο που ανέβασε στο TikTok μια εργαζόμενη ως μπαρίστα σε κατάστημα των Starbacks στη Φλόριντα των ΗΠΑ.

- Advertisement -

Η μπαρίστα, ονόματι Keicha Halsell, αν και στο βίντεό της ομολογεί ότι είναι “σίγουρη ότι μπορεί να μπω σε μπελάδες γι’ αυτό”, απαριθμεί τις 5 πιο ενοχλητικές συνήθειες πελατών όταν της παραγγέλνουν καφέ πουν την κάνουν… έξαλλη.

Το βίντεό της έγινε σε λίγες ώρες viral με πάνω από 49.000 προβολές, ενώ έχει αποτελέσει αφορμή για διάλογο μεταξύ των πελατών, άλλοι από τους οποίους ομολογούν ότι και αυτοί έχουν κάνει κάποιες από τις ενοχλητικές για τη μπαρίστα συνήθειες, ενώ άλλοι υποστήριξαν την κοπέλα.

https://www.tiktok.com/@kekenotpalmer/video/7179282864406629637?embed_source=70846777%2C120811592%2C120810756%3Bnull%3Bembed_pause_share&is_from_webapp=v1&item_id=7179282864406629637&refer=embed&referer_url=www.dailymail.co.uk%2Ffemail%2Farticle-11579999%2FStarbucks-worker-reveals-five-annoying-things-customers-ordering.html&referer_video_id=7179282864406629637

Το πρώτο ενοχλητικό “καψώνι” από πελάτες είναι ότι ενώ στέκονται σε μια μεγάλη ουρά αναμονής, όταν έρθει η σειρά τους τρώνε πέντε λεπτά μέχρι να αποφασίσουν τι θέλουν και να παραγγείλουν.

Η δεύτερη πιο ενοχλητική απαίτηση έρχεται από πελάτες που θέλουν στον καφέ τους γάλα φυτικής προέλευσης, όπως βρώμης ή σόγιας, αλλά και  “λίγο αφρό γλυκιάς κρέμας” στην κορυφή. “Αν οι άνθρωποι δεν μπορούν  ή δεν θέλουν  να πιουν ζωικό γάλα, τότε η προσθήκη έστω και λίγης κρέμας δεν καταλαβαίνω τι χρησιμότητα έχει”, λέει η Keicha.

Η τρίτη χειρότερη συνήθεια κατά την μπαρίστα είναι όταν οι πελάτες παραγγέλνουν πράγματα που δεν έχουν δοκιμάσει ποτέ πριν και μετά αποφασίζουν ότι δεν τους αρέσουν, οπότε ο εκάστοτε υπάλληλος πρέπει να φτιάξει ένα ρόφημα πέντε φορές!

Τέταρτο “καψώνι” γίνεται από πελάτες που έχουν δει ένα ρόφημα εκτός μενού σε κάποιο κλιπ στο TikTok και “φέρνουν την οθόνη του κινητού της μεσ’ στη μούρη μου με την απαίτηση να τους το φτιάξω…  Δεν ξέρουν τη συνταγή, οπότε πρέπει να κάτσω εκεί για δύο λεπτά και να δω έναν barista στο TikTok να το φτιάχνει, να  αφιερώσω άλλα δύο λεπτά για να το γράψω,  και πέντε λεπτά για να τα φτιάξω εγώ”, περιγράφει γλαφυρά η Keicha.

Πέμπτη, και τελευταία συνήθεια πελάτη κατά την Keicha. Να φτιάχνει έναν latte που έχει παραγγείλει ο πελάτης και ξαφνικά να της λέει: “Ξέχασα να πω παγωμένο”.

spot_img

Ακολουθήστε το Cibum
στα Google News

Γραφτείτε στο newsletter του cibum

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα. 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Must read

Ποια είναι η καλύτερη μαρινάδα για το κρέας σας – Τι αποκαλύπτει η επιστήμη για το μαρινάρισμα του κρέατος με οξέα

Μια σειρά πειραμάτων καταρρίπτει μύθους και επιβεβαιώνει ότι η επιλογή του σωστού οξέος μπορεί να κάνει τη διαφορά στην υφή, τη γεύση και τη ζουμερότητα του κρέατος.

Το φθηνό ψάρι στο “στόχαστρο” Οργανώσεων – Γιατί και ποιοι εξέδωσαν οδηγία να μην το τρώμε – Αντιδρά η ευρωπαϊκή Αλιεία

Η αλιευτική βιομηχανία της ΕΕ καταγγέλλει τη συμβουλή των ΜΚΟ προς τους καταναλωτές να σταματήσουν να αγοράζουν το ψάρι που αλιεύει ο στόλος της ΕΕ

Προσοχή – ΕΦΕΤ: «ΜΗΝ το φάτε» – Το ελληνικό κοτόπουλο που ανακαλείται από τα σουπερμάρκετ – Κίνδυνος δηλητηρίασης (Φωτο)

Ανάκληση κοτόπουλου ελληνικής εταιρείας μολυσμένου με το παθογόνο βακτήριο της σαλμονέλας
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Ροή Ενημέρωσης

spot_img
spot_img
spot_img
spot_imgspot_img

Δείτε επίσης!
Προτεινόμενα άρθρα