Σάββατο, 20 Απριλίου, 2024
15.8 C
Athens

Το Ελληνικό website για την ποιότητα, την ασφάλεια και την "ψυχή" των τροφίμων.

Μελέτη: Τα κίνητρα για την αγορά vegan αυγών και vegan γαρίδων – Γιατί διαφέρουν

ΑρχικήΝέαΜελέτη: Τα κίνητρα για την αγορά vegan αυγών και vegan γαρίδων - Γιατί διαφέρουν
spot_img

‘Ερευνα της alt-protein μάρκας Garden Gourmet που ανήκει στην Nestlé, εξέτασε τα κίνητρα των καταναλωτών για την αγορά των vegan εναλλακτικών προϊόντων γαρίδων και των αυγών της συγκεκριμένης μάρκας.

Η έρευνα, η οποία διεξήχθη στη Γερμανία, αποκαλύπτει ότι τα κίνητρα διαφέρουν μεταξύ των δύο τύπων προϊόντων. Οι καταναλωτές που αγοράζουν τα φυτικά αυγά παρακινούνται κυρίως από ανησυχίες για την καλή διαβίωση των ζώων, είτε είναι vegan, vegetarian, ή flexitarian. Η λειτουργικότητα είναι ένας άλλος σημαντικός λόγος, καθώς τα αυγά μπορούν να ομελέτα, τηγανητά ή να χρησιμοποιηθούν στα αρτοσκευάσματα.

Από την άλλη, οι αγορές των vegan εναλλακτικών προϊόντων γαρίδων γίνονται κυρίως για περιβαλλοντικούς λόγους, όπως ανησυχίες σχετικά με την υπεραλίευση και τη ρύπανση από πλαστικά από εγκαταλελειμμένα αλιευτικά δίχτυα.

Η plant-based αγορά στη Γερμανία

Η φυτική αγορά αυξήθηκε κατά 37% στη Γερμανία το προηγούμενο έτος, και οι μισοί Γερμανοί λένε τώρα ότι θέλουν να τρώνε λιγότερο κρέας. Η κατανάλωση κρέατος στη χώρα μειώθηκε στα 57,3 κιλά ανά άτομο, η χαμηλότερη που έχει καταγραφεί, ενώ ο αριθμός των vegan Γερμανών διπλασιάστηκε από 1,3 εκατομμύρια το 2016 σε 2,6 εκατομμύρια το 2020.

Μια μελέτη του 2020 διαπίστωσε επίσης ότι η κατανάλωση κρέατος μειώνεται στη Γερμανία, με τον αριθμό των ανθρώπων που τρώνε κρέας κάθε μέρα να μειώνεται κατά 8% μέσα σε πέντε χρόνια. Επιπλέον, η έρευνα ανακάλυψε ότι το 48% των Γερμανών που αγοράζουν προϊόντα με εναλλακτικές πρωτεϊνες, το κάνουν για λόγους καλής μεταχείρισης των ζώων και το 41% για το περιβάλλον, ενώ το 75% παρακινούνται από περιέργεια.

Η μάρκα Garden Gourmet έχει γνωρίσει μεγάλη επιτυχία στη Γερμανία, με πέντε εκατομμύρια μπιφτέκια του Sensational Burger να πωλούνται σε τέσσερις μήνες μετά την κυκλοφορία του προϊόντος το 2019. Πιο πρόσφατα, η μάρκα έχει επεκταθεί με vegan εναλλακτικό προϊόν τόνου.

“Ασχολούμαστε με νέα τμήματα, τα οποία δεν έχουν αξιοποιηθεί μέχρι στιγμής. Κάναμε το πρώτο βήμα με τον τόνο μας. Τώρα εξετάζουμε τις κατηγορίες vegan γαρίδες και υποκατάστατα αυγών», δήλωσε στο Vegconomist ο Heike Miéville-Müller, Διευθυντής Επιχειρηματικής Μονάδας στο Garden Gourmet.

Όροι Αναδημοσίευσης

*Προσοχή!
H αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου ή μέρους αυτών επιτρέπεται μόνο αν αναφέρεται ως πηγή το cibum.gr με ενεργό σύνδεσμο και σε καμία περίπτωση αυτολεξεί!

Ακολουθήστε το Cibum
στα Google News

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα. 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Must read

ΕΕ: Νέος κανονισμός για τις ειδικές απαιτήσεις υγιεινής για ορισμένα κρέατα, ψάρια, γαλακτοκομικά και αυγά

Ο νέος Καν. (ΕΕ) 2024/1141 που τροποποιεί τα παραρτήματα II και III του κανονισμού (ΕΚ) αριθ. 853/2004.

ΕΕ: Μελέτη για το παρόν και το μέλλον των εναλλακτικών πρωτεϊνών στην Ευρώπη

Οι αυξημένες ανάγκες επισιτισμού στο μέλλον μπορεί να φέρουν νέα προϊόντα από φύκια, έντομα και κρέας εργαστηρίου στη διατροφή μας.

Ασφαλή από παθογόνα τα ψάρια υδατοκαλλιέργειας σύμφωνα με την EFSA

Η Ελλάδα στην πρώτη πεντάδα των χωρών που κοινοποίησαν στο RASFF μολυσμένα εισαγόμενα ψάρια.
spot_img

Ροή Ενημέρωσης

spot_img
spot_img
spot_img
spot_imgspot_img

Δείτε επίσης!
Προτεινόμενα άρθρα