Δευτέρα, 7 Οκτωβρίου, 2024
22.9 C
Athens

Το Ελληνικό website για την ποιότητα, την ασφάλεια και την "ψυχή" των τροφίμων.

Ποια πίτσα είναι η καλύτερη σύμφωνα με τους καταναλωτές –  Τι απάντησαν 2.000 λάτρεις πίτσας

ΑρχικήΝέαΠοια πίτσα είναι η καλύτερη σύμφωνα με τους καταναλωτές –  Τι απάντησαν 2.000 λάτρεις πίτσας
spot_img

Οι καταναλωτές απαντούν ποια πίτσα αγαπούν περισσότερο.

Σχεδόν ομόφωνη ήταν η απάντηση των καταναλωτών σε μεγάλη έρευνα για το τι αναζητούν οι λάτρεις της πίστας από την πίτσα τους. Το 91% των Αμερικανών συμφωνεί ότι μια κακή κρούστα μπορεί να καταστρέψει μια πίτσα, σύμφωνα με μια πανεθνική έρευνα που διεξήχθη διαδικτυακά από το The Harris Poll και ανατέθηκε από την General Mills Foodservice. Επιπλέον, πάνω από τα τρία τέταρτα των καταναλωτών (80%) λένε ότι θα πλήρωναν περισσότερα για μια πίτσα με κρούστα υψηλής ποιότητας.  Στη δημοσκόπηση συμμετείχαν περισσότεροι από 2.000 ενήλικες στις ΗΠΑ, ηλικίας 18 ετών και άνω, και απάντησαν πώς τρώνε πίτσα και τις προτιμήσεις τους που σχετίζονται με τις κρούστες πίτσας, όταν τρώνε έξω ή παραγγέλνουν από εστιατόρια και υπηρεσίες εστίασης.

Η έρευνα δείχνει ότι η κρούστα είναι πραγματικά η καρδιά της πίτσας», λέει ο Paras Bansal, ο οποίος αναλύει τις γνώσεις των καταναλωτών για την General Mills Foodservice. «Μάθαμε ότι οι καταναλωτές είναι παθιασμένοι με την κρούστα πίτσας, κάτι που δείχνει ότι οι πιτσαρίες και οι χειριστές θέλουν να βεβαιωθούν ότι το κάνουν σωστά για να ευχαριστήσουν τους θαμώνες που αγαπούν την πίτσα και να είναι πιο κερδοφόροι με την πίτσα».

Τα αποτελέσματα από τη δημοσκόπηση δείχνουν ότι οι καταναλωτές είναι πιο πιθανό να φάνε πίτσα όταν τρώνε έξω ή παραγγέλνουν σε πακέτο, εάν γνωρίζουν ότι η πίτσα έχει καλή κόρα (87 τοις εκατό) και αναφέρουν ότι τα κορυφαία χαρακτηριστικά της αγαπημένης τους κρούστας είναι η σωστή γεύση/γεύση (58 τοις εκατό), το πάχος (51 τοις εκατό), την υφή (38 τοις εκατό), το χρυσοκαφέ χρώμα (35 τοις εκατό) και το κάρβουνο (12 τοις εκατό).

Άλλα ευρήματα:

  • Σχεδόν τα δύο τρίτα των Αμερικανών (65 τοις εκατό) θεωρούν την κρούστα πίτσας ως τον κορυφαίο λόγο που τους αρέσει η αγαπημένη τους πίτσα.
  • Σχεδόν τα τρία τέταρτα (72 τοις εκατό) θα ενδιαφέρονταν περισσότερο να φάνε πίτσα στο πρωινό ή το μεσημεριανό γεύμα, αν ήξεραν ότι έχει καλή ζύμη.
  • Η πιο προτιμώμενη υφή της καλής κρούστας πίτσας ήταν διπλής υφής-τραγανή εξωτερικά, αέρινη στο εσωτερικό (33 τοις εκατό), τραγανή (32 τοις εκατό), ακολουθούμενη από λεπτή (29 τοις εκατό), παχιά (26 τοις εκατό) και αέρινη/μαστιχωτή ( 15 τοις εκατό).
  • Το χειροποίητο/παραδοσιακό είναι κορυφαίο όταν πρόκειται για το αγαπημένο στυλ κρούστας πίτσας όταν παραγγέλνετε/τρώτε μακριά από το σπίτι (34 τοις εκατό).
  • Η αγαπημένη τοπικού τύπου πίτσα των Αμερικανών είναι σε στυλ Νέας Υόρκης (36 τοις εκατό), ακολουθούμενη από το τοπικό πιάτο του Σικάγο (20 τοις εκατό).

«Μια καλή κρούστα είναι η καρδιά οποιασδήποτε εξαιρετικής πίτσας, ωστόσο μπορεί να είναι μια πρόκληση για πολλούς παρασκευαστές πίτσας να έχουν σταθερά και ποιοτικά αποτελέσματα», δήλωσε ο Tom Santos, ανώτερος ειδικός τεχνικής εκπαίδευσης στο General Mills Foodservice, ο οποίος επίσης υπηρετεί στην ομάδα Doughminators™ και ειδικεύεται στο να βοηθά τους παρασκευαστές πίτσας να βρουν την καλύτερη λύση κρούστας για να καλύψει τις ανάγκες τους.

Ακολουθήστε το Cibum
στα Google News

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα. 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Must read

Food crime: Τι έδειξε νέα έκθεση για τους τύπους εγκλήματος στα τρόφιμα

Στρατηγική αξιολόγηση του εγκλήματος κατά των τροφίμων στο Ηνωμένο Βασίλειο.

Α. Ζαμπέλας (ΕΦΕΤ) για τις ετικέτες τροφίμων: “Η γνώση είναι δύναμη”

Αποκλειστική συνέντευξη του προέδρου του ΕΦΕΤ, Αντώνη Ζαμπέλα για την εκστρατεία «Safe2Eat» που στόχο έχει την προστασία των καταναλωτών από λάθος επιλογές.

Ευρωπαϊκό Δικαστήριο: «Ναι» στη χρήση των όρων μπιφτέκι και μπριζόλα στα προϊόντα φυτικής προέλευσης

Οι όροι που παραδοσιακά συνδέονται με το κρέας δεν μπορούν να αποκλειστούν από την περιγραφή των vegan προϊόντων, έκρινε το δικαστήριο
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Ροή Ενημέρωσης

spot_img
spot_img
spot_img
spot_imgspot_img

Δείτε επίσης!
Προτεινόμενα άρθρα

Μετάβαση στο περιεχόμενο