Οι κορυφαίες μάρκες κρίθηκαν με βάσει τις τάσεις των αναζητήσεων, τη ταχύτητα των σελίδων και τις διαδικτυακές κριτικές.
Η έκθεση της Salience Search Marketing ανέδειξε τις κορυφαίες μάρκες αλκοολούχων ποτών στο Ηνωμένο Βασίλειο, βασιζόμενη σε δεδομένα επώνυμων αναζητήσεων και απόδοσης στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Με βάση την εξοικείωση των καταναλωτών με τη μάρκα, είτε μέσω διαδικτυακών αναζητήσεων είτε μέσω αλληλεπιδράσεων στα κοινωνικά δίκτυα, η έκθεση προσδιόρισε ποιες μάρκες ξεχωρίζουν σε διάφορα κανάλια.
Το Johnnie Walker κατέλαβε την πρώτη θέση στις διαδικτυακές πωλήσεις αλκοολούχων ποτών, καταγράφοντας περισσότερες από 33.100 μηνιαίες αναζητήσεις και ένα κοινωνικό σκορ 28.579. Αυτή η επιτυχία αντικατοπτρίζει την ισχυρή παρουσία του στα κοινωνικά μέσα και την ικανότητά του να προσελκύει το κοινό μέσω στοχευμένων καμπανιών. Παρά την εντυπωσιακή απόδοση του Au Vodka, που σημείωσε 135.000 μηνιαίες αναζητήσεις, το χαμηλότερο κοινωνικό του σκορ (808) το κράτησε πίσω από το Johnnie Walker.
Η λίστα περιλαμβάνει επίσης μάρκες κρασιών, μπύρας και πολυτελών καταστημάτων λιανικής. Το Fortnum and Mason ξεχώρισε με υψηλό σκορ αναγνωρισιμότητας και εντυπωσιακό όγκο επώνυμων αναζητήσεων, ενώ στους λιανοπωλητές διακρίθηκαν οι Master of Malt και The Whisky Exchange. Στην κατηγορία κοινωνικής δέσμευσης, η μάρκα ουίσκι The Macallan διακρίθηκε για την ικανότητά της να εμπλέκει το κοινό.
Η ανάλυση της έκθεσης περιλάμβανε πληθώρα δεικτών, όπως οι τάσεις των αναζητήσεων, η ταχύτητα των σελίδων και οι online κριτικές, υποδεικνύοντας πως η αναγνωρισιμότητα και η εμπιστοσύνη στη μάρκα είναι καθοριστικές για την επιτυχία. Ο Brett Janes, διευθύνων σύμβουλος της Salience Search Marketing, επισήμανε ότι σε έναν ιδιαίτερα ανταγωνιστικό κλάδο, η προσαρμογή στις ανάγκες των καταναλωτών και η βελτίωση της συνολικής εμπειρίας αποτελούν κρίσιμους παράγοντες για τη διατήρηση της ηγετικής θέσης.