Διαβάστε για το πρώτο στον κόσμο εστιατόριο με τεχνητή νοημοσύνη σε χώρο αεροδρομίου.
Το αεροδρόμιο της Βαρκελώνης (BCN) εγκαινίασε το SELF, το πρώτο στον κόσμο ρομποτικό εστιατόριο με τεχνητή νοημοσύνη σε αεροδρόμιο, σε συνεργασία με την Areas, μια κορυφαία ισπανική πολυεθνική εταιρεία στον τομέα των τροφίμων και ποτών και του ταξιδιωτικού λιανικού εμπορίου.
Καλύπτοντας 137m², το SELF προσφέρει δημοφιλή τρόφιμα αεροδρομίου, όπως καφέ, σάντουιτς, χυμούς, γλυκά, σαλάτες, επιδόρπια και αναψυκτικά, εξασφαλίζοντας καθημερινά φρεσκάδα και ποιότητα.
Ο Sergio Rodríguez, Διευθύνων Σύμβουλος της Areas Iberia, δήλωσε ότι: «Το έργο αυτό αποτελεί ορόσημο στο λιανικό εμπόριο τροφίμων και ποτών και ταξιδιωτικών ειδών και επιβεβαιώνει το επιχειρηματικό μας πνεύμα, την ικανότητά μας για καινοτομία και τη μετασχηματιστική κλίση μας να ηγηθούμε των νέων τάσεων στον κλάδο».
«Η Areas είναι ηγέτης στον κλάδο αυτό και ένας από τους κύριους στόχους μας είναι να προσφέρουμε στους ταξιδιώτες την καλύτερη δυνατή εμπειρία μέσω πρωτοποριακών έργων, νέων μοντέλων υπηρεσιών και προηγμένων τεχνολογικών λύσεων που βελτιστοποιούν τις επιχειρησιακές διαδικασίες και βελτιώνουν την εμπειρία των πελατών τους».
Το SELF αναπτύχθηκε με ισπανική μηχανική από τις IJRRobótica και AEV και ενσωματώνει τεχνολογία από τις MasterCard, Kuka, ICG και εμπορικά σήματα όπως η Coca-Cola, η Lavazza, η Danone και η Mahou San Miguel, με σχεδιαστική συμβολή από τις GAC 3000 και Espluga + Associates. Αυτό το πρωτοποριακό έργο είναι το αποτέλεσμα πολυετούς έρευνας σχετικά με τις εξελισσόμενες προτιμήσεις των ταξιδιωτών.
Το SELF ενισχύει την αποδοτικότητα με έναν προηγμένο ρομποτικό βραχίονα ικανό να χειρίζεται έξι παραγγελίες ταυτόχρονα. Οι πελάτες παραγγέλνουν και πληρώνουν μέσω οθόνης αφής, λαμβάνουν ένα εισιτήριο με κωδικό QR και ειδοποιούνται σε μια οθόνη όταν ο δίσκος τους είναι έτοιμος. Η μηχανική όραση με τεχνητή νοημοσύνη επιτρέπει στο SELF να βελτιστοποιεί αποφάσεις σε πραγματικό χρόνο, βελτιώνοντας την ταχύτητα και την ποιότητα των υπηρεσιών.
Η συνεργασία μεταξύ της Areas, της Aena και στρατηγικών εταίρων έφερε το SELF στο BCN, έναν από τους πιο πολυσύχναστους κόμβους της Ευρώπης. Το σύστημα λειτουργεί αυτόνομα, ενώ παράλληλα συνεργάζεται στενά με το ανθρώπινο προσωπικό για να βελτιώσει την εμπειρία των πελατών, εξασφαλίζοντας εξατομικευμένη εξυπηρέτηση, αποτελεσματική διαχείριση αποθεμάτων και βελτιστοποιημένες προμήθειες.