cibum team
Tα εξαιρετικά θετικά αποτελέσματα ηλεκτρονικής έρευνας, που πραγματοποίησε η διοργανώτρια εταιρεία, για την πρόθεση επίσκεψης στη FOODTECH 2021 (13-16 Νοεμβρίου 2021, Metropolitan Expo), προοιωνίζουν τη μεγάλη επισκεψιμότητα και την εμπορική επιτυχία της έκθεσης.
Η διοργανώτρια εταιρεία της έκθεσης FOODTECH (13-16 Νοεμβρίου 2021, Metropolitan Expo), προκειμένου να διερευνήσει την πρόθεση επίσκεψης των επαγγελματιών του κλάδου της βιομηχανίας τροφίμων και ποτών, πραγματοποίησε ηλεκτρονική έρευνα στο χρονικό διάστημα από 17.03-5.04.2021, στην οποία συμμετείχαν 820 δυνητικοί επισκέπτες της έκθεσης, από τους οποίους το 53% δεν είχε επισκεφτεί την προηγούμενη διοργάνωση. Αξίζει να σημειωθεί ότι αν και η έρευνα έγινε σε μία δύσκολα υγειονομικά χρονική περίοδο, τα αποτελέσματα ήταν εντυπωσιακά όσον αφορά την πρόθεση επίσκεψης στην έκθεση.
Aνάλυση δείγματος συμμετεχόντων στην έρευνα
Οι εκπρόσωποι των επιχειρήσεων που συμμετείχαν στην έρευνα ήταν ιδιοκτήτες και σημαντικά στελέχη που παίρνουν τις αποφάσεις και κάλυψαν όλο το φάσμα του κλάδου είχαν ως εξής: 45,2% αρτοποιεία & ζαχαροπλαστεία, 15,6% χονδρεμπόριο και οργανωμένη λιανική, 10,3% οίνος, ποτά, ζύθος, νερό, χυμοί, καφές, 9% ελαιόλαδο, ελιές, μέλι, μπαχαρικά και βότανα, 7,9% κρέας, ψάρια και κατεψυγμένα, 5,9% γαλακτοκομικά και τυροκομικά προϊόντα, 3,1% φρούτα και οπωροκηπευτικά, 3,1% έτοιμα γεύματα και κονσέρβες. Σε αυτό το σημείο αξίζει να σημειωθεί ότι το 82,2% των συμμετεχόντων στην έρευνα είναι ιδιοκτήτες της επιχείρησης.
88% προτίθεται να επισκεφτεί την FOODTECH 2021
Τα εξαιρετικά θετικά αποτελέσματα της έρευνας επιβεβαιώνουν το γεγονός ότι για τους επαγγελματίες του κλάδου η έκθεση FOODTECH αποτελεί το σημείο συνάντησης με τις εταιρίες που έχουν τον πρωταγωνιστικό ρόλο στον μετασχηματισμό και την τεχνολογική εξέλιξη της βιομηχανίας τροφίμων & ποτών, αλλά και το κορυφαίο εμπορικό φόρουμ όπου μπορούν να ενημερωθούν για καινοτόμες προτάσεις και λύσεις, αλλά και νέες τεχνολογίες για τον εκσυγχρονισμό των αλυσίδων παραγωγής, επεξεργασίας και εφοδιασμού των επιχειρήσεών τους.
Συγκεκριμένα, το 88 % των συμμετεχόντων στην ηλεκτρονική έρευνα δήλωσαν από πιθανό έως εξαιρετικά πιθανό να επισκεφτούν την έκθεση FOODTECH 2021. Mάλιστα σε αυτό το σημείο αξίζει να σημειωθεί ότι το 79% των ερωτηθέντων πιστεύει ότι, με βάση τους συνεχώς αυξανόμενους ρυθμούς των εμβολιασμών, οι υγειονομικές συνθήκες την περίοδο του Νοεμβρίου θα είναι κατάλληλες και ασφαλείς για να διοργανωθεί η έκθεση.
Επίσης, το 70% των επαγγελματιών που δεν είχαν επισκεφτεί την έκθεση του 2019, δήλωσαν ότι θα επισκεφτούν την διοργάνωση του 2021. Το μεγάλο αυτό ποσοστό δείχνει τη δυναμική της έκθεσης και πόσο ανάγκη την έχει ο κλάδος, ειδικά αυτή την ιδιαίτερη περίοδο που προσπαθεί να προσαρμοστεί και να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις της post covid εποχής.
Ακόμα ένα σημαντικό αποτέλεσμα που επιβεβαιώνει την απόφαση της διοργανώτριας εταιρείας να διοργανώσει παράλληλα με την έκθεση FOODECH την έκθεση ARTOZA, είναι ότι το 83,8% πιστεύει ότι η συνδιοργάνωση των δύο αυτών εκθέσεων θα τους προσφέρει πρόσθετα εμπορικά οφέλη.
Τέλος, η απόφαση της παράλληλης λειτουργίας και της digital edition της έκθεσης FOODTECH μέσω μίας custom made πλατφόρμας που θα δώσει την δυνατότητα σε εκθέτες και αγοραστές -που δεν θα τα καταφέρουν να επισκεφτούν την φυσική έκθεση- να πραγματοποιήσουν one on one meetings μέσω video call, βρίσκει σύμφωνους το 76,9% των συμμετεχόντων στην έρευνα και μάλιστα με το 66,6% αυτών να δηλώνει ότι αν δεν καταφέρει να επισκεφτεί την φυσική έκθεση, θα χρησιμοποιήσει την ψηφιακή αυτή πλατφόρμα για να έρθει σε επαφή με τους εκθέτες.