cibum team
Δυναμική εκκίνηση στο άνοιγμα του ελληνικού τουρισμού επιχειρεί ο Δήμος Αριστοτέλη, με την KOUZINA, τον γαστρονομικό και τουριστικό θεσμό της Ανατολικής Χαλκιδικής έχοντας τιμώμενη χώρα την Κροατία, τιμώμενο προορισμό την (κοντινή) Αμφίπολη και τιμώμενο τοπικό προϊόν τα μύδια της Ολυμπιάδας.
Το άνοιγμα το ελληνικού τουρισμού βρίσκει έτοιμη την περιοχή με δράσεις μέσα στον ερχόμενο μήνα που σκοπό έχουν να αναδείξουν τα τουριστικά πλεονεκτήματα της ΒΑ Χαλκιδικής που την διαφοροποιούν από την υπόλοιπη Χαλκιδική με κυρίαρχο χαρακτηριστικό όπως επισημαίνει ο δήμαρχος Στέλιος Βαλιάνος το γαστρονομικό Φεστιβάλ ΚOUZINA το οποίο «εστιάζει περισσότερο στην εξωστρέφεια και γίνεται για τον Δήμο Αριστοτέλη, «η αφετηρία για να δρέψει σύντομα στα επόμενα χρόνια, τους καρπούς μιας μεγάλης και επαγγελματικής προσπάθειας διεθνούς και πανελλαδικής τουριστικής προβολής και δικτύωσης της περιοχής».
Το…μενού μάλιστα της φετινής διοργάνωσης περιλαμβάνει την συμμετοχή 9 guest chef από την Ελλάδα και το εξωτερικό και 12 τοπικών chef, το concept «δοκιμάστε πιάτα από την κάρτα των restaurant μας», που δίνει τη δυνατότητα σε πολλούς χώρους εστίασης να προωθήσουν κατά τη διάρκεια της διοργάνωσης τις νοστιμιές των πιάτων τους, πέντε γνωστές εβδομαδιαίες θεματικές ενότητες και ένδεκα πολιτιστικά δρώμενα, που αναδεικνύουν επιλεγμένους εξωτερικούς χώρους και συνδέονται με την παράδοση της Ανατολικής Χαλκιδικής και με την τοπική πρωτογενή παραγωγή.
Το …πρώτο πιάτο της τοπικής γαστρονομίας προέρχεται πάντως από την πατρίδα του μεγάλου Μακεδόνα φιλοσόφου κι είναι το τιμώμενο τοπικό προϊόν του φεστιβάλ, τα «μύδια Ολυμπιάδας», για τα οποία έχουν σχεδιαστεί μία κύρια και τέσσερις παράλληλες εκδηλώσεις και φιλοξενούνται στα μυδοτροφεία του Αριστοτελικού Όρους. Οι εκδηλώσεις θα καταγραφούν από Γάλλους, Αυστριακούς, Πολωνούς και Κροάτες εκπροσώπους τύπου. Οι εν λόγω δημοσιογράφοι συμμετέχουν στα επτά ταξίδια εξοικείωσης, που οργανώνονται από τον Ελληνικό Οργανισμό Τουρισμού και στοχεύουν στην προβολή κάθε γωνιάς του Δήμου Αριστοτέλη σε έξι ευρωπαϊκές τουριστικές αγορές αλλά και στην αντίστοιχη ελληνική.
Στον καλοκαιρινό προγραμματισμό έχουν ενταχθεί η προώθηση των μοναστηριακών προϊόντων μέσα από τις περιηγήσεις ταξιδευτών στον εμπορικό ιστό της Ουρανούπολης: δύο κύριες και έξι παράλληλες εκδηλώσεις, κατά τη διάρκεια της «μοναστηριακής» εβδομαδιαίας θεματικής ενότητας. Όπως αναφέρει ο Δήμος Αριστοτέλη, συνθέτουν μία γαστρο-πολιτιστική διαδρομή ανάμεσα σε βυζαντινούς χώρους και σε τοπικά καταστήματα, όπου θα δοκιμάσει κανείς ολόκληρη την αγιορείτικη παραγωγή. Στην ίδια ενότητα τοποθετούνται οι τέσσερις κύριες και τέσσερις παράλληλες δραστηριότητες, που πραγματοποιούνται σε προσκυνήματα και ξωκκλήσια του θαλάσσιου και ορεινού όγκου.
Δείτε:Εστίαση: άρχισε η υποβολή αιτήσεων για τη χρηματοδότηση. Διαδικασία, προϋποθέσεις, ΚΑΔ, προθεσμίες.
Δείτε: Βεργίνα VS Heineken. Η κόντρα περί αθέμιτου ανταγωνισμού θα λυθεί από δικαστήριο του Άμστερνταμ.
Δείτε: Κολοκύθια με την κάππαρη στης Κιμώλου τ’ αστραφτερά νερά
Δείτε: Ανατροπές στη βιομηχανία τροφίμων λόγω διοξειδίου του τιτανίου, φέρνει η άποψη της ΕFSA
Δείτε: Τεράστια απάτη με νοθευμένο σαφράν στην Ισπανία
Δείτε: Τα πιο περίεργα μηχανήματα αυτόματης πώλησης στον κόσμο
Δείτε: EFSA για διοξείδιο του τιτανίου: δεν θεωρείται πλέον ασφαλές όταν χρησιμοποιείται ως πρόσθετο τροφίμων
Δείτε: Νοθεία Φέτας: δημοσιοποιήθηκε το πόρισμα του ΕΛΓΟ-ΔΗΜΗΤΡΑ για την γαλακτοβιομηχανία ΟΜΗΡΟΣ