Ο Μάικλ Γκαρσία υπέστη σοβαρούς τραυματισμούς στα γεννητικά του όργανα και χρειάστηκε να υποβληθεί σε πλαστικές επεμβάσεις
Αποζημίωση 50 εκατομμυρίων δολαρίων κέρδισε οδηγός σε εταιρεία courier στις ΗΠΑ μετά από αγωγή που κατέθεσε σε βάρος των Starbucks όταν το καυτό τσάι που είχε αγοράσει χύθηκε επάνω του επειδή δεν είχε κλείσει καλά το καπάκι από το χάρτινο ποτήρι.
- ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ | 456 κρούσματα σαλμονέλας σε μικρά παιδιά από τα Kinder της Ferrero – Η εταιρεία γνώριζε μήνες πριν αλλά δεν ενημέρωσε τις Αρχές
Μετά το περιστατικό που συνέβη τον Φεβρουάριο του 2020 στην Καλιφόρνια, ο Μάικλ Γκαρσία υπέστη σοβαρούς τραυματισμούς στα γεννητικά του όργανα και χρειάστηκε να υποβληθεί σε πλαστικές επεμβάσεις για την αποκατάσταση της βλάβης. Βίντεο από κάμερα ασφαλείας είχε καταγράψει τη στιγμή που ο Γκαρσία τραυματίστηκε από το καυτό τσάι που είχε μόλις παραλάβει από drive through.
«Μετά από μια περίοδο νοσηλείας και αρκετά δερματικά μοσχεύματα, ο Μάικλ χρειάστηκε να ζήσει για πέντε χρόνια με την παραμόρφωση, τον πόνο, τη δυσλειτουργία και τα ψυχολογικά προβλήματα που του προκάλεσαν τα εγκαύματα» ανέφερε σε δήλωσή του ο δικηγόρος του Γκαρσία.
- ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ | Διπλασιάστηκαν τα κρούσματα ηπατίτιδας από κατεψυγμένα βατόμουρα – Συμπτώματα και κίνδυνοι
- ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ | Αλλαντίαση από έτοιμες σούπες – Το μηχανικό πρόβλημα στον εξοπλισμό που προκάλεσε ελλιπείς σφραγίσεις στις συσκευασίες
Σύμφωνα με τον ίδιο η εταιρεία Starbucks του πρόσφερε 30 εκατομμύρια δολάρια αλλά ήρθε ρήτρα εμπιστευτικότητας. «Εμείς είπαμε ότι θα δεχόμασταν την αποζημίωση αλλά χωρίς ρήτρα και μόνο αν τα Starbucks συμφωνούσαν να ζητήσουν δημόσια συγγνώμη και αν δεσμεύονταν να αλλάξουν τακτική ώστε να μην ξανασυμβεί κάτι παρόμοιο» συμπλήρωσε.
Από την πλευρά της η εταιρεία δήλωσε τη συγκατάβασή της για την περιπέτεια του Γκαρσία αλλά ανακοίνωσε ότι θα προχωρήσει σε έφεση κατά της απόφασης των ενόρκων του δικαστηρίου στο οποίο εκδικάστηκε η αγωγή. «Διαφωνούμε με την απόφαση των ενόρκων ότι ευθυνόμαστε για αυτό το περιστατικό και πιστεύουμε ότι είναι υπερβολική η αποζημίωση που επιδικάστηκε» ανέφερε σε ανακοίνωσή της η εταιρεία στην οποία τόνισε ότι «είμαστε δεσμευμένοι στα υψηλότερα επίπεδα ασφαλείας όσον αφορά τον χειρισμό των προϊόντων μας».
Πηγή ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ