Διαδικτυακή έρευνα σε 1.800 λάτρεις του κρασιού έδειξε πως τέσσερις στους πέντε οινοπότες επηρεάζεται για τη επιλογή οίνου από την εμφάνιση της ετικέτας!
Περίπου το 85% των ανθρώπων δήλωσαν ότι έχουν αγοράσει τουλάχιστον ένα μπουκάλι κρασί, κυρίως με βάση την εμφάνιση της ετικέτας, όπως αποκάλυψαν δεδομένα από την ηλεκτρονική αγορά κρασιού Vivino.
Όπως δημοσιεύει το The Drink Business, ο Paul Jones, διευθυντής κρασιού στη Vivino, σχολίασε: «Με τόσους πολλούς οινοπότες να παραδέχονται ότι βασίζονται στην εμφάνιση ενός μπουκαλιού ή μιας ετικέτας, είναι σαφές ότι μια καλά σχεδιασμένη ετικέτα μπορεί να έχει μεγάλη επιρροή στον τρόπο με τον οποίο αγοράζουμε κρασί. Ο εντυπωσιακός σχεδιασμός χρησιμοποιείται από επωνυμίες σε πολλούς κλάδους για να τραβήξει την προσοχή. Όταν αντιμετωπίζετε το ράφι του κρασιού στο σούπερ μάρκετ, είναι εύκολο να αισθάνεστε συγκλονισμένοι για κάτι που απλά ξεχωρίζει.
«Ο τεράστιος όγκος των διαθέσιμων κρασιών σημαίνει ότι ένα άτομο δεν θα μπορούσε ποτέ να είναι ειδικός σε κάθε μπουκάλι, ανεξάρτητα από το πόσο καλά γνωρίζει τον κόσμο του κρασιού. Εκεί είναι που η συλλογική σοφία του πλήθους έρχεται πραγματικά από μόνη της και μπορεί μάι εντυπωσιακή ετικέτα να κάνει αίσθηση και να κεντρίσει την περιέργεια».