cibum team
Ολοένα και περισσότερο στρέφονται στο online shopping οι Έλληνες καταναλωτές, μια τάση που ενδυναμώθηκε λόγω (και) της πανδημίας.
Σύμφωνα με έρευνα, όσοι αγοράζουν προϊόντα και υπηρεσίες μέσω διαδικτύου (e-shoppers) έφτασαν το 74% των Ελλήνων, δηλαδή 3 στους 4 καταναλωτές.
Oι περισσότεροι e-shoppers βρίσκονται μεταξύ των ηλικιών 16-44 ετών, ενώ αυξημένη τάση παρατηρείται στην ηλικιακή ομάδα 55-64 ετών.
Όσον αφορά τις αγορές, οι καταναλωτές ξόδεψαν τους τελευταίους έξι μήνες κατά μέσο όρο 806 ευρώ, δηλαδή 134 ευρώ τον μήνα.
Οι κορυφαίες online αγορές ήταν τα ρούχα (46%), τα παπούτσια (36%) και τα ηλεκτρονικά είδη (33%).
Τη μεγαλύτερη δυναμική (μεγαλύτερη ποσοστιαία αύξηση σε σχέση με το δεύτερο εξάμηνο του 2020) εμφάνισαν οι online αγορές για έπιπλα και είδη σπιτιού (+37%) και για διαδικτυακά σεμινάρια/webinars (+36%).
Τα εργοστάσια τροφίμων του μέλλοντος.
Η παγκόσμια εξάπλωση της Salmonella enteritidis μέσω των πουλερικών
ΣΔΑΤ: Ο ρόλος της διοίκησης και τα σύγχρονα εργαλεία διαχείρισης.
Σχέδιο εξυγίανσης του ΟΠΕΚΕΠΕ: Αλλάζουν οι διαδικασίες ελέγχων και πληρωμών
e – supermarket: πρώτος στο μυαλό των καταναλωτών ο Σκλαβενίτης
«Μπλε επανάσταση» στη διατροφή: Στροφή της ανθρωπότητας στα “μπλε” τρόφιμα
Έρευνα: Η αντίληψη των καταναλωτών σχετικά με τα πρόσθετα τροφίμων
Αφαίρεση βιολογικού σήματος από παραγωγό πορτοκαλιών στη Λακωνία. Χρησιμοποιεί φυτοφάρμακα!
Γιατί το κατσικίσιο κρέας δεν αποτελεί επιλογή για τους κρεατοφάγους;