Κυριακή, 13 Ιουλίου, 2025
27.1 C
Athens

Το Ελληνικό website για την ποιότητα, την ασφάλεια και την "ψυχή" των τροφίμων.

Walmart και Amazon επενδύουν σε δικά τους τρόφιμα για να κερδίσουν τον καταναλωτή

ΑρχικήΝέαWalmart και Amazon επενδύουν σε δικά τους τρόφιμα για να κερδίσουν τον καταναλωτή
spot_img

Και οι δύο εταιρείες αξιοποιούν τις ιδιωτικές τους ετικέτες για τη μείωση του κόστους

Η Walmart και η Amazon εντείνουν τις προσπάθειές τους στον τομέα των τροφίμων, επεκτείνοντας τις ιδιωτικές ετικέτες τους με στόχο να ενισχύσουν τη σχέση τους με τον καταναλωτή και να εδραιώσουν τη θέση τους στην αγορά, καθώς οι συνθήκες κατανάλωσης μεταβάλλονται κάτω από την πίεση του πληθωρισμού.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ | Αυτή η κληρονομική πάθηση προκαλεί υψηλή «κακή» χοληστερόλη από τη γέννηση

Η Walmart παρουσίασε πρόσφατα τη νέα της σειρά Bettergoods, τη σημαντικότερη είσοδο νέας επωνυμίας τροφίμων τα τελευταία 20 χρόνια. Η γκάμα περιλαμβάνει προϊόντα εμπνευσμένα από τη γαστρονομία σε προσιτές τιμές, απευθυνόμενη σε αγοραστές που έχουν πληγεί από τις αυξήσεις αλλά δεν θέλουν να θυσιάσουν την ποιότητα.

Εγγραφείτε και εσείς στα FEA 2025 και ελάτε να γράψουμε ΜΑΖΙ μια ιστορία, που αξίζει να ειπωθεί!

Η Amazon, από την πλευρά της, ενισχύει την παρουσία της στα τρόφιμα κυρίως μέσω της Whole Foods. Παρά την υποχώρηση σε άλλους τομείς ιδιωτικής ετικέτας, όπως η ένδυση και τα έπιπλα, συνεχίζει να διευρύνει τη γκάμα της στα μη ευπαθή είδη διατροφής, έναν τομέα που, σύμφωνα με τον CEO Andy Jassy, αποτελεί κινητήριο μοχλό ανάπτυξης με ισχυρή ετήσια απόδοση.

Τα δεδομένα καταναλωτικής συμπεριφοράς επιβεβαιώνουν αυτή τη στρατηγική. Έρευνα της PYMNTS Intelligence αποκάλυψε ότι το 86% των Αμερικανών αγοραστών τροφίμων έχει αλλάξει τις συνήθειές του λόγω του πληθωρισμού, με εμφανή μετατόπιση προς φθηνότερες και συχνά χαμηλότερης ποιότητας επιλογές, ιδιαίτερα μεταξύ των καταναλωτών μεσαίου και χαμηλού εισοδήματος.

Στο τοπίο αυτό, η Walmart διατηρεί ισχυρό προβάδισμα, ελέγχοντας το 18,9% των δαπανών των Αμερικανών σε τρόφιμα και ποτά, σε αντίθεση με το 2,9% της Amazon. Ωστόσο, η Amazon σημειώνει σταθερά κέρδη το τελευταίο διάστημα, κυρίως μέσω στοχευμένων κινήσεων και της ενίσχυσης του e-grocery.

spot_img

Ακολουθήστε το Cibum
στα Google News

Γραφτείτε στο newsletter του cibum

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα. 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Must read

Θάνατοι μωρών από βρεφικό γάλα: Ευρήματα μελέτης για την παγκόσμια επιμονή του παθογόνου Cronobacter sakazakii

Ερευνητές του Πανεπιστημίου του Μέριλαντ βρίσκουν γενετικές ενδείξεις για την παγκόσμια επιμονή του παθογόνου του βρεφικού γάλακτος

Καλλυντικά: Σοβαρός κίνδυνος από τις απομιμήσεις – Συναγερμός για τοξικές ουσίες, βαρέα μέταλλα και παθογόνα

Εκτός από τον κίνδυνο αλλεργίας, τα προϊόντα κακής ποιότητα» μπορεί να περιέχουν «τοξικές» ουσίες, είτε απαγορευμένες είτε πάνω από τα επιτρεπόμενα όρια, παθογόνα και βαρέα μέταλλα - Χωρίς φίλτρα προστασίας τα αντηλιακά

Ελλάδα: Η McDonald’s κατήγγειλε τα KFC στο ΣΕΕ και δικαιώθηκε πανηγυρικά

Σύμφωνα με την απόφαση του ΣΕΕ η διαφήμιση των KFC, περιέχει δήλωση μοναδικότητας και υπεροχής που δεν τεκμηριώνεται, στοχεύει ευθέως στα Nuggets της McDonald's, μπορεί να οδηγήσει σε παραπλάνηση και σε απαξιωτικά συμπεράσματα για τα McDonald’s και να λειτουργήσει δυσφημιστικά για τον ανταγωνισμό
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Ροή Ενημέρωσης

spot_img
spot_img
spot_imgspot_img

Δείτε επίσης!
Προτεινόμενα άρθρα