Και οι δύο εταιρείες αξιοποιούν τις ιδιωτικές τους ετικέτες για τη μείωση του κόστους
Η Walmart και η Amazon εντείνουν τις προσπάθειές τους στον τομέα των τροφίμων, επεκτείνοντας τις ιδιωτικές ετικέτες τους με στόχο να ενισχύσουν τη σχέση τους με τον καταναλωτή και να εδραιώσουν τη θέση τους στην αγορά, καθώς οι συνθήκες κατανάλωσης μεταβάλλονται κάτω από την πίεση του πληθωρισμού.
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ | Αυτή η κληρονομική πάθηση προκαλεί υψηλή «κακή» χοληστερόλη από τη γέννηση
Η Walmart παρουσίασε πρόσφατα τη νέα της σειρά Bettergoods, τη σημαντικότερη είσοδο νέας επωνυμίας τροφίμων τα τελευταία 20 χρόνια. Η γκάμα περιλαμβάνει προϊόντα εμπνευσμένα από τη γαστρονομία σε προσιτές τιμές, απευθυνόμενη σε αγοραστές που έχουν πληγεί από τις αυξήσεις αλλά δεν θέλουν να θυσιάσουν την ποιότητα.
Η Amazon, από την πλευρά της, ενισχύει την παρουσία της στα τρόφιμα κυρίως μέσω της Whole Foods. Παρά την υποχώρηση σε άλλους τομείς ιδιωτικής ετικέτας, όπως η ένδυση και τα έπιπλα, συνεχίζει να διευρύνει τη γκάμα της στα μη ευπαθή είδη διατροφής, έναν τομέα που, σύμφωνα με τον CEO Andy Jassy, αποτελεί κινητήριο μοχλό ανάπτυξης με ισχυρή ετήσια απόδοση.
Τα δεδομένα καταναλωτικής συμπεριφοράς επιβεβαιώνουν αυτή τη στρατηγική. Έρευνα της PYMNTS Intelligence αποκάλυψε ότι το 86% των Αμερικανών αγοραστών τροφίμων έχει αλλάξει τις συνήθειές του λόγω του πληθωρισμού, με εμφανή μετατόπιση προς φθηνότερες και συχνά χαμηλότερης ποιότητας επιλογές, ιδιαίτερα μεταξύ των καταναλωτών μεσαίου και χαμηλού εισοδήματος.
Στο τοπίο αυτό, η Walmart διατηρεί ισχυρό προβάδισμα, ελέγχοντας το 18,9% των δαπανών των Αμερικανών σε τρόφιμα και ποτά, σε αντίθεση με το 2,9% της Amazon. Ωστόσο, η Amazon σημειώνει σταθερά κέρδη το τελευταίο διάστημα, κυρίως μέσω στοχευμένων κινήσεων και της ενίσχυσης του e-grocery.