Η επιτυχία στο Tik Tok και τα social media συνέβαλαν στο να κερδίσει η μάρκα κατεψυγμένων ζυμαρικών, Xiao Chi Jie, μια χρηματοδότηση 10 εκατομμυρίων δολαρίων από την Imaginary Ventures.
Η Xiao Chi Jie (XCJ) είναι μια μάρκα κατεψυγμένων ζυμαρικών, η οποία ξεκίνησε πριν από μόλις τέσσερα χρόνια στο Bellevue της Ουάσιγκτον, από δύο Κινεζοαμερικανούς επιχειρηματίες, τον Caleb Wang και την Jennifer Liao, ως ένα εστιατόριο με Κινέζικο street food.
Ωστόσο, η viral επιτυχία της μάρκας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και ιδιαίτερα στο Tik Tok εξασφάλισε πρόσφατα στην επιχείρηση μια χρηματοδότηση 10 εκατομμυρίων δολαρίων, σε μια πρωτοβουλία της Imaginary Ventures, όπου πολλές επιχειρήσεις διεκδίκησαν τα χρήματα. Η εταιρεία θα μετονομασθεί και θα εισέλθει ακόμα πιο δυναμικά στη λιανική πώληση.
Με αυτή τη χρηματοδότηση, η XCJ θέλει να διευρύνει την αγορά Κινέζικων προϊόντων και στους διαδρόμους των σουπερμάρκετ, σε αντίθεση με τον υπερκορεσμό που απαντάται σε εστιατόρια και takeaway.
Η XCJ έχει μέχρι στιγμής πουλήσει πάνω από 13 εκατομμύρια ζυμαρικά σε περισσότερους από 100.000 πελάτες, σύμφωνα με τo Forbes, ενώ τα ετήσια έσοδα της μεταξύ 2020 και 2021 έχουν πενταπλασιαστεί και αυξάνονται με παρόμοιο ρυθμό φέτος.