ΑρχικήΟικιακάΔιατροφή και ΥγείαΠοιο τυρί μειώνει τον κίνδυνο διαβήτη και καρδιακών παθήσεων – Νέα επιστημονική...

Ποιο τυρί μειώνει τον κίνδυνο διαβήτη και καρδιακών παθήσεων – Νέα επιστημονική μελέτη

2 λεπτά ανάγνωσης

H επιστήμη βρήκε το τυρί, η κατανάλωση του οποίου συνδέεται με αντίστροφη συσχέτιση με διαβήτη 2, υπέρτασης και καρδιακής προσβολής.

Επιστήμονες από το πανεπιστήμιο Peking Union Medical College μετά από μελέτη διαπίστωσαν μία αντίστροφη συσχέτιση μεταξύ της πρόσληψης τυριού τσένταρ και του κινδύνου για διαβήτη τύπου 2, υπέρτασης και καρδιακών προσβολών.

- Advertisement -

Οι ερευνητές μελέτησαν δεδομένα από 450.000 ενήλικες και διαπίστωσαν, ότι όσοι  έτρωγαν τσένταρ είχαν 38% λιγότερες πιθανότητες να υποστούν καρδιακή προσβολή. Διαπίστωσαν επίσης ότι η τακτική κατανάλωση τσένταρ μείωσε τις πιθανότητες εμφάνισης υπέρτασης κατά ένα τρίτο. Όσοι έτρωγαν τσένταρ είχαν επίσης δύο φορές λιγότερες πιθανότητες να πάθουν διαβήτη τύπου 2. Ο κίνδυνος εμφάνισης καρδιακής νόσου ήταν επίσης 35% μικρότερος σε όσους έτρωγαν τακτικά τσένταρ, ανέφεραν τα αποτελέσματα που αναφέρθηκαν στη Sun.

Σύμφωνα με τους ειδικούς, το ασβέστιο στο τυρί μπορεί να μειώσει την απορρόφηση λίπους και να βοηθήσει στον έλεγχο της χοληστερόλης, παρόλο που το ίδιο το προϊόν περιέχει λίπος. Πιστεύεται επίσης ότι οι πρωτεΐνες των γαλακτοκομικών στο τυρί συμβάλλουν στη μείωση του επιβλαβούς οιδήματος στις αρτηρίες.

- Advertisement -

Ο καθηγητής Yue-Jin Yang που συμμετείχε στην επιστημονική μελέτη είπε: «Σε αντίθεση με την κοινή πεποίθηση, η πρόσληψη τυριού θα μπορούσε πραγματικά να μειώσει τους κινδύνους του διαβήτη τύπου 2, της καρδιακής ανεπάρκειας, της στεφανιαίας νόσου, της υπέρτασης και του εγκεφαλικού. Ως πλήρες γαλακτοκομικό προϊόν, το τυρί μπορεί διαισθητικά να σχετίζεται με υψηλούς κινδύνους καρδιακών παθήσεων λόγω της υψηλής περιεκτικότητας σε κορεσμένα λιπαρά οξέα και της επίδρασής του στη χοληστερόλη του αίματος. Ωστόσο, πρόσφατες μελέτες έδειξαν ότι αυτό μπορεί να μην είναι η αλήθεια».

- Advertisement -

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα.


Google news

Ακολουθήστε μας για την άμεση ενημέρωση σας στο google news.

Must read

PFAS στο πόσιμο νερό: Η αόρατη πρόκληση για τη δημόσια υγεία και το περιβάλλον – Τι δείχνουν οι μετρήσεις στην Ελλάδα

Σε αποκλειστική συνέντευξη, η Δρ Έρη Μπιζάνη εξηγεί ποια είναι η πραγματική εικόνα σήμερα για τα PFAS στο πόσιμο νερό της Ελλάδας, τι δείχνουν οι διαθέσιμες μετρήσεις και ποιες περιοχές απαιτούν αυξημένη επιτήρηση.

Οι επιστήμονες αποφάσισαν: Αυτό είναι το πιο θρεπτικό λαχανικό στον κόσμο

Επιστήμονες του CDC κατέταξαν 41 φρούτα και λαχανικά με βάση την πυκνότητα θρεπτικών συστατικών. Μόνο ένα πήρε βαθμολογία 100