ΑρχικήPicksNews LineΤο "μαγικό" ρόφημα που ενισχύει το μεταβολισμό και καίει το σπλαχνικό λίπος

Το “μαγικό” ρόφημα που ενισχύει το μεταβολισμό και καίει το σπλαχνικό λίπος

2 λεπτά ανάγνωσης

Οι ειδικοί λένε ότι ένα συγκεκριμένο κόκκινο ρόφημα μπορεί να βοηθήσει στη μείωση του σπλαχνικού λίπους με υπερτροφοδότηση του μεταβολισμού του λίπους και εμποδίζοντας το σχηματισμό νέων λιπωδών κυττάρων.

Το σπλαχνικό λίπος είναι ιδιαίτερα επικίνδυνο καθώς βρίσκεται βαθιά μέσα στην κοιλιακή κοιλότητα, περικλείει ζωτικά όργανα και εμπλέκεται άμεσα στον κίνδυνο καρδιακής προσβολής επειδή απελευθερώνει επικίνδυνες χημικές ουσίες στην κυκλοφορία του αίματος.

- Advertisement -

Ωστόσο, ένα κόκκινο φυτικό ρόφημα, το τσάι Rooibos, το οποίο παραδοσιακά παρασκευάζεται με ζύμωση φύλλων του ανθισμένου θάμνου Aspalathus linearis, μπορεί να βοηθήσει το σώμα να απαλλαγεί από αυτό το λίπος.

Σύμφωνα με έρευνες, τα φύλλα του Aspalathus linearis, που χρησιμοποιούνται για την παρασκευή του τσαγιού, διαθέτουν ασπαλαθίνη. Αυτό το ενεργό συστατικό αποδείχθηκε ότι μειώνει το λίπος, ενισχύει το μεταβολισμό του λίπους και εμποδίζει το σχηματισμό λιποκυττάρων, εξήγησε ο γιατρός Tim Bond, από το Tea Advisory Panel και πρόσθεσε:

- Advertisement -

«Καθώς το rooibos είναι από τη φύση του γλυκό, χρειάζεται ελάχιστη έως καθόλου ζάχαρη ή γλυκαντικό, επιτρέποντάς μας να έχουμε ένα νόστιμο ρόφημα χωρίς θερμίδες».

Το φυτό Aspalathus linearis είναι επίσης μια πλούσια πηγή αντιοξειδωτικών, τα οποία βοηθούν στη ρύθμιση του μεταβολισμού της γλουταθειόνης στον οργανισμό.

- Advertisement -

Αυτό που είναι γνωστό ως ισχυρό αντιοξειδωτικό. η γλουταθειόνη, έχει αποδειχθεί ότι προστατεύει από φλεγμονώδεις ουσίες, τοξίνες και ελεύθερες ρίζες και παθογόνα.

Έχει αναγνωριστεί ότι η φλεγμονή και το οξειδωτικό στρες είναι και τα δύο χαρακτηριστικά γνωρίσματα του δυσλειτουργικού λίπους.

Είναι επίσης υπεύθυνοι για πολλές από τις ασθένειες που σχετίζονται με την παχυσαρκία, σύμφωνα με τον γιατρό Hanél Sadi-Van Gijsen, του Τμήματος Ιατρικής Φυσιολογίας του Πανεπιστημίου Stellenbosch.

Η κατανάλωση μόνο ενός ή δύο φλιτζανιών rooibos την ημέρα θα μπορούσε να βοηθήσει στην πρόληψη του σχηματισμού επικίνδυνου κοιλιακού λίπους, αλλά απαιτούνται περαιτέρω μελέτες για τη διερεύνηση τυχόν επίδρασης που θα μπορούσε να έχει το rooibos στην απώλεια βάρους.

Από το 2014, οι ερευνητές διατύπωσαν την άποψη ότι το κόκκινο τσάι μπορεί να έχει τη δυνατότητα να επιταχύνει την καύση λίπους.

Αυτό μέσω της αύξησης των επιπέδων λεπτίνης, μιας ορμόνης που στέλνει σήματα στον εγκέφαλο για να βοηθήσει στη ρύθμιση της πρόσληψης τροφής και να τον βοηθήσει να καθορίσει όποτε το σώμα έχει καταναλώσει αρκετή τροφή.

Όπως συμβαίνει με τα περισσότερα πράγματα, η διατροφή παίζει τεράστιο ρόλο στην απώλεια βάρους και αυτό είναι το ίδιο για την απώλεια σπλαχνικού λίπους.

Η αντικατάσταση των λευκών σπασμένων και των εκλεπτυσμένων ζυμαρικών με σιτηρά με υδατάνθρακες και άπαχη πρωτεΐνη θα μπορούσε να βοηθήσει.

Βέβαια, το κλειδί για μια υγιεινή διατροφή είναι, φυσικά, η άσκηση και μάλιστα, η τακτική άσκηση είναι ένα από τα πιο αποτελεσματικά μέτρα για τη μείωση του σπλαχνικού λίπους είναι η τακτική άσκηση.

- Advertisement -

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα.


Google news

Ακολουθήστε μας για την άμεση ενημέρωση σας στο google news.

Must read

Ποιο ρύζι βρέθηκε συχνότερα με αρσενικό και κάδμιο, σύμφωνα με 1.734 ευρωπαϊκές ειδοποιήσεις σε διάστημα 21 ετών

Μελέτη που ανέλυσε ειδοποιήσεις του ευρωπαϊκού συστήματος RASFF την περίοδο 2002-2023 καταγράφει τα συχνότερα προβλήματα στο ρύζι, από υπολείμματα φυτοφαρμάκων και μυκοτοξίνες έως βαρέα μέταλλα και μη εγκεκριμένους γενετικά τροποποιημένους οργανισμούς

Σωρεία παραβάσεων ασφάλειας τροφίμων σε μεγάλο αρτοποιείο – Η προειδοποιητική επιστολή των Αρχών

Η υπόθεση φωτίζει τις απαιτήσεις που οφείλουν να τηρούν οι επιχειρήσεις παραγωγής αρτοσκευασμάτων

PFAS στο πόσιμο νερό: Η αόρατη πρόκληση για τη δημόσια υγεία και το περιβάλλον – Τι δείχνουν οι μετρήσεις στην Ελλάδα

Σε αποκλειστική συνέντευξη, η Δρ Έρη Μπιζάνη εξηγεί ποια είναι η πραγματική εικόνα σήμερα για τα PFAS στο πόσιμο νερό της Ελλάδας, τι δείχνουν οι διαθέσιμες μετρήσεις και ποιες περιοχές απαιτούν αυξημένη επιτήρηση.