Στο θέμα της αισχροκέρδειας των πολυεθνικών εντός της ΕΕ (διαφορετικές τιμές προϊόντων από χώρα σε χώρα) είχε αναφερθεί σε ερώτησή του προς το Ευρωκοινοβούλιο ο Γιώργος Αυτιάς.
Νέα έκθεση κατηγορεί κολοσσούς τροφίμων και ποτών ότι πωλούν στις φτωχές χώρες λιγότερο υγιεινά προϊόντα σε σχέση με αυτά που διαθέτουν στις πλούσιες χώρες.
Για την καινοτομία, την αριστεία και την κορυφαία ποιότητα του προϊόντος «Μπιφτέκι από Ελαιοπουλάκι® με βρώμη» βραβεύτηκε η Αγγελάκης ΑΕ στα φετινά Food Experts' Awards (FEA Awards) 2024.
Περιοχές με περισσότερες εγκαταστάσεις σολάριουμ τείνουν να εμφανίζουν υψηλότερα ποσοστά μελανώματος, αναφέρει το Journal of Investigative Dermatology.