Έρευνα της Whole Foods διαπιστώνει ότι το 70% της γενιάς Z υποστηρίζει κλιματικά έξυπνες γεωργικές πρακτικές.
Οι καταναλωτές της γενιάς Ζ δίνουν συντριπτική έμφαση τόσο στη βιωσιμότητα όσο και στην ποιότητα των προϊόντων σουπερμάρκετ και πολλοί είναι πρόθυμοι να ξοδέψουν περισσότερα για να υποστηρίξουν μάρκες που αντικατοπτρίζουν αυτές τις αξίες, σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα.
Τα ευρήματα αποτελούν μέρος μιας νέας έρευνας που δημοσιεύθηκε σήμερα και εξετάζει τις προτιμήσεις της Gen Z για τα τρόφιμα, την υγεία και τα ψώνια παντοπωλείου, η οποία διεξήχθη ανεξάρτητα από το YouGov για λογαριασμό του λιανοπωλητή Whole Foods. Η εθνική διαδικτυακή έρευνα εξέτασε δείγμα 1.023 ενηλίκων ηλικίας 18 έως 27 ετών στις ΗΠΑ.
Η μελέτη αποκαλύπτει ότι το 70% της γενιάς Z υποστηρίζει κλιματικά έξυπνες γεωργικές πρακτικές. Επιπλέον, το 55% είναι πρόθυμο να πληρώσει περισσότερα για περιβαλλοντικά βιώσιμα προϊόντα και περισσότεροι από τους μισούς καταναλωτές της γενιάς Z προτιμούν μάρκες που δίνουν προτεραιότητα σε χαμηλότερες περιβαλλοντικές επιπτώσεις ή τοπικά τρόφιμα.
Η ποιότητα είναι επίσης σημαντική για αυτή τη νεότερη γενιά. Ογδόντα τοις εκατό της Gen-Z δήλωσε ότι δίνει προτεραιότητα στην ποιότητα των τροφίμων στις αποφάσεις αγοράς και το 70% είναι πρόθυμο να δαπανήσει περισσότερα για τρόφιμα υψηλής ποιότητας Η μελέτη ενισχύει την αυξανόμενη ζήτηση μεταξύ των νεότερων γενεών για σαφείς πληροφορίες σχετικά με τη βιωσιμότητα για τη λήψη ενημερωμένων αγοραστικών αποφάσεων. Συγκεκριμένα, καθώς η κλιματική αλλαγή επηρεάζει όλο και περισσότερο τη συμπεριφορά των καταναλωτών, τα ευρήματα αυτής της νέας μελέτης της YouGov αποκαλύπτουν ότι η Gen Z είναι πεινασμένη για μεγαλύτερη διαφάνεια όσον αφορά τη βιωσιμότητα και την ποιότητα των τροφίμων.
Η μελέτη υπογραμμίζει ότι σχεδόν τα τρία τέταρτα της γενιάς Ζ εκφράζουν ανησυχία για το μέλλον του κλίματος μας, ενώ το 68% πιστεύει ότι θα επωφεληθεί από περισσότερες πληροφορίες από τους λιανοπωλητές σχετικά με τη βιωσιμότητα διαφόρων προϊόντων διατροφής. Αυτό το χάσμα υπογραμμίζει μια σημαντική ευκαιρία για τις μάρκες να βελτιώσουν την επικοινωνία και τη διαφάνεια γύρω από τη βιωσιμότητα και την ποιότητα.
Άλλα ευρήματα
- Τα τρία τέταρτα της γενιάς Z θεωρούν τη μείωση της σπατάλης τροφίμων απαραίτητη για τη βιωσιμότητα, αλλά μόνο οι μισοί δίνουν προτεραιότητα στη βιώσιμη συσκευασία.
- Η αφοσίωση στο εμπορικό σήμα συνδέεται όλο και περισσότερο με την κοινωνική ευθύνη, με το 69% να πιστεύει ότι τα εμπορικά σήματα πρέπει να υποστηρίζουν μια αλλαγή στην υπεύθυνη προμήθεια, το 66% να προτιμά μάρκες που προσφέρουν στις τοπικές κοινότητες και το 71% να θέλει τα εμπορικά σήματα να υποστηρίζουν τους υπαλλήλους τους.
- Πάνω από το 60% αναφέρει ισχυρότερα συναισθήματα σχετικά με την προμήθεια τροφίμων και τη διαφάνεια των συστατικών σε σύγκριση με πριν από πέντε χρόνια.
- Το 60% στοχεύει στην υγιεινή διατροφή, ενώ οι ανησυχίες για την υγεία παρακινούν τους διατροφικούς περιορισμούς για το 53%. Αυτό δείχνει ότι η έμφαση στα οφέλη για την υγεία των βιώσιμων επιλογών θα μπορούσε να έχει καλύτερη απήχηση στη Gen Z.
«Η προτεραιότητα στον θετικό αντίκτυπο του κλίματος, συνεχίζοντας παράλληλα να πληρούμε τα αυστηρά πρότυπα ποιότητας, αποτελεί μέρος της ταυτότητάς μας στην Whole Foods Market. Δεν είναι μόνο αυτό που κάνουμε, είναι το ποιοι είμαστε ως εταιρεία», δήλωσε ο Jason Buechel, Διευθύνων Σύμβουλος της Whole Foods Market. «Καθώς η Gen Z δημιουργεί υψηλότερη ζήτηση για προϊόντα φιλικά προς το περιβάλλον, συνεχίσαμε να αυξάνουμε τις προσπάθειές μας προς την κλιματικά έξυπνη γεωργία και τις υπεύθυνες πρακτικές προμήθειας. Αυτή η γενιά μου δίνει μεγάλη αισιοδοξία καθώς συνεχίζουμε να προστατεύουμε τα συστήματα τροφίμων μας για τις μελλοντικές γενιές»