cibum team
Η Coca-Cola παρουσίασε τη νέα παγκόσμια φιλοσοφία και πλατφόρμα επικοινωνίας, με τίτλο «Real Magic», μέσα από την οποία μας καλεί να γιορτάσουμε την αληθινή μαγεία της ανθρώπινης φύσης.
Η νέα πλατφόρμα μάρκας, η οποία είναι η πρώτη ανανέωση της Coca-Cola από το 2016, περιλαμβάνει ένα λογότυπο «Αγκαλιά», εμπνευσμένο από τη συσκευασία της Coca-Cola.
Υπόσχεται να ενώνει τους ανθρώπους κάθε μέρα – διαμορφώνοντας μια νέα σχέση με τον κόσμο του σήμερα.
Το καμπύλο σχέδιο, σχεδιασμένο από τους Wieden+Kennedy London, KnownUnknown και Kenyon Weston, τυλίγεται γύρω από τα μπουκάλια και τα δοχεία της Coca-Cola, μιμούμενη μια αγκαλιά.
Εμπνευσμένη από τα γεγονότα των τελευταίων 18 μηνών, μάς καλεί να ανακαλύψουμε τη μαγεία που κρύβεται σε κάθε αναπάντεχη στιγμή που ανανεώνει την καθημερινότητά μας, ενώ, παράλληλα, αναγνωρίζει τις αντιφάσεις του σήμερα, καθώς οι νέες γενιές βρίσκουν αρμονία και έρχονται σε επαφή μέσω ενός ψηφιακού κόσμου χωρισμένου σε ομάδες και «αντιπάλους».
«Το Real Magic δεν είναι απλώς μια περιγραφή ή μια εφάπαξ εκστρατεία: Είναι μια μακροπρόθεσμη φιλοσοφία και πεποίθηση της μάρκας που θα οδηγήσει και θα καθοδηγήσει το μάρκετινγκ και τις επικοινωνίες στο εμπορικό σήμα της Coca-Cola», ανέφερε ο Manolo Arroyo, επικεφαλής μάρκετινγκ της The Coca -Cola Company.
«Η Coca-Cola είναι ένα brand γεμάτο αντιφάσεις: ταπεινή αλλά εμβληματική, αυθεντική αλλά και μυστήρια, πραγματική και μαγική. Η φιλοσοφία της πλατφόρμας «Real Magic» έχει τις ρίζες της στην πεποίθηση πως οι αντιφάσεις μπορεί να κάνουν τον κόσμο πιο ενδιαφέροντα, γεμάτο εξαιρετικούς ανθρώπους, απρόσμενες ευκαιρίες και υπέροχες στιγμές. Παράλληλα, αποτυπώνει την ουσία της Coca-Cola: μια αυθεντική, μοναδική γεύση που δεν περιγράφεται. Με άλλα λόγια, μια αίσθηση αληθινής μαγείας», πρόσθεσε.
Η πλατφόρμα «Real Magic» σηματοδοτεί την πρώτη, νέα παγκόσμια πλατφόρμα επικοινωνίας της Coca-Cola από το 2016, και λανσάρεται σε συνδυασμό με μια ανανεωμένη εικόνα για το brand, καθώς και με μια νέα προοπτική του λογοτύπου της Coca-Cola, το οποίο θα προβάλλεται σε όλες τις καμπάνιες.
Η Coca-Cola θα ξεκινήσει επίσης ένα κυνήγι κώδικα για να κερδίσουν έπαθλα άτομα, συμπεριλαμβανομένων περιόδων παιχνιδιού με παίκτες διασημοτήτων, από τις 11 Οκτωβρίου. Οι θαυμαστές μπορούν να αναζητήσουν 25 κωδικούς κρυμμένους στο σποτ «One Coke Away From Another».
Η Coca-Cola συνεργάστηκε με το Brand Partnership Studio στο Twitch για τους θαυμαστές να ξεκλειδώσουν άλλους 10 κωδικούς κατά τη διάρκεια της ζωντανής μετάδοσης των δημιουργών παιχνιδιών στα κανάλια τους στο Twitch.
Δείτε εδώ τη νέα παγκόσμια πλατφόρμα επικοινωνίας της Coca Cola με τίτλο «Real Magic»