Δευτέρα, Ιανουάριος 13, 2025
9.6 C
Athens

Το Ελληνικό website για την ποιότητα, την ασφάλεια και την "ψυχή" των τροφίμων.

 Οι Έλληνες καταναλωτές προτιμούν το κρεοπωλείο έναντι του σούπερ μάρκετ, ενώ «ψηφίζουν» εγχώρια κρέατα

ΑρχικήΝέα Οι Έλληνες καταναλωτές προτιμούν το κρεοπωλείο έναντι του σούπερ μάρκετ, ενώ «ψηφίζουν» εγχώρια κρέατα
spot_img

Σύμφωνα με δημοσκόπηση οι Έλληνες προτιμούν να αγοράζουν κρέας από το κρεοπωλείο και, προτιμούν τα ντόπια κρέατα και το κοτόπουλο.

Oπαδός του κρεοπωλείου έναντι του σούπερ μάρκετ, με προτίμηση στο κοτόπουλο και υπέρμαχος των εγχώριων κρεάτων, αλλά και των προσφορών, είναι ο ‘Ελληνας καταναλωτής, σύμφωνα με επίκαιρες έρευνες που υλοποιήθηκαν από την εταιρεία δημοσκοπήσεων «Interview» για λογαριασμό των εταιρειών «Kasalias Food Industry Consultants» και των σωματείων Κρεοπωλών Ν. Θεσσαλονίκης και Ηρακλείου. Αναλυτικότερα, σε πανελλαδικό επίπεδο οι καταναλωτές σε ποσοστό 46% τρώνε δύο-τρία γεύματα κρέατος την εβδομάδα (στην Αττική το ποσοστό είναι 43,5% και στη Θεσσαλονίκη 46,2%), ενώ το 56,5% δηλώνει ότι δεν έχει μειώσει την κατανάλωση κρέατος τα τελευταία δύο χρόνια.

   Για την αγορά κρέατος το 60,1% των ερωτώμενων σε πανελλαδικό επίπεδο προτιμά το κρεοπωλείο της γειτονιάς και έπεται με 27,9% το σούπερ-μάρκετ. Παράλληλα σημαντικό μερίδιο 10,9% κατέχουν στην Αθήνα, όπου κύρια αναπτύσσονται, οι εξειδικευμένες υπεραγορές κρέατος. Οι Έλληνες επιμένουν ποιοτικά στο ζήτημα της επιλογής του κρέατος και επτά στους δέκα (69,9%) απαντούν πως υπάρχει διαφορά στην ποιότητα μεταξύ ενός ελληνικού κρέατος και ενός εισαγόμενου. Ωστόσο, την ίδια στιγμή το 75,2% θα αγόραζε ένα κρέας με διαφορετική χώρα προέλευσης εάν υπήρχε η βεβαιότητα ότι είναι καλύτερο ποιοτικά.

   Πάνω από ένας στους δύο καταναλωτές (ποσοστό 54,4%) θα αγόραζαν κρέας που είναι σε προσφορά, ενώ λίγοι είναι εκείνοι που προτιμούν το κρέας σε δισκάκι. Το 82,5% δεν το προτιμά ποτέ ή σπάνια. Στην έρευνα που αφορά στους νέους ηλικιακά καταναλωτές (18-35 ετών) αποκαλύπτεται μεταξύ άλλων ότι το 72,9% αυτών δεν αγοράζει ποτέ έτοιμα ψημένα γεύματα κρέατος από κρεοπωλείο ή σούπερ μάρκετ (κοτόπουλα, μπιφτέκια, ρολά κ.α.). Μάλιστα οι νέοι καταναλωτές δεν αγοράζουν σε ποσοστό 61,7% προϊόντα κρέατος «ready to cook» (έτοιμα για μαγείρεμα), αλλά ούτε και κατεψυγμένα προϊόντα (κοτομπουκιές, προψημένο κατεψυγμένο γύρο κ.α.).

   Επίσης οι νέοι δίνουν ψήφο εμπιστοσύνης στην ποιότητα και σε ποσοστό 72,9% θα αγόραζαν κρέας από κάποιο κατάστημα εάν ήταν πιστοποιημένο με σύστημα ποιότητας. Διερευνώντας το κριτήριο «ποιότητα», στην τρέχουσα έρευνα εμφανίζονται για πρώτη φορά ως προαπαιτούμενα η καλή μεταχείριση των ζώων, οι συνθήκες εκτροφής, οι διατροφικές πληροφορίες και οι πληροφορίες που προέρχονται από τις σημάνσεις των προϊόντων. Οι νέοι καταναλωτές τέλος, όταν μαγειρεύουν κρέας ή προϊόντα κρέατος επιλέγουν τις συνταγές τους εμπιστευόμενοι σε ποσοστό 40,5% το οικογενειακό περιβάλλον και τους φίλους και έπονται με ποσοστό 26,6% οι τυχαίες συνταγές στο διαδίκτυο ή στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

   Παράλληλα σε σημερινό γεύμα εργασίας παρουσιάσθηκαν και αναλύθηκαν τα προβλήματα, οι ευκαιρίες και οι απειλές του πρωτογενούς τομέα και αναπτύχθηκαν προτάσεις για την ανασυγκρότηση του και τις συνέργειες που μπορούν να αναπτυχθούν με όλα τα κανάλια διανομής (Retailers, εστίαση, τουρισμός, εστιατόρια του εξωτερικού κλπ). Το γεύμα εργασίας οργανώθηκε από την Total Support, μια συνέργεια μεταξύ των εταιριών BizTec, Mik 3 & Kasalias, με σκοπό την παροχή κορυφαίων τεχνολογικών λύσεων στην βιομηχανία τροφίμων. Αναλύθηκε το πλάνο ανάπτυξης και όλο το πακέτο υπηρεσιών που περιλαμβάνει από την ανάλυση των αναγκών των αγορών στόχων μέχρι την ψηφιοποιήση των λειτουργιών μιας παραγωγικής μονάδας.

Ακολουθήστε το Cibum
στα Google News

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα. 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Must read

Επανάσταση στην αντιμετώπιση των βιοφίλμ σε μονάδες επεξεργασίας – Επιστήμονες εντόπισαν τον “αδυσώπητο” εχθρό τους

Επιστήμονες ανακάλυψαν φυσική ουσία που εμποδίζει τον σχηματισμό βιοφίλμ.

Ποιο λάδι έχει τις περισσότερες δηλητηριώδεις μυκοτοξίνες – Ανάλυση 250 δειγμάτων

Για πρώτη φορά, έχουν θεσπιστεί από την ΕΕ ανώτατα...

Τοξικές ουσίες σε δημοφιλή εσώρουχα – Διεθνής μελέτη – Πως να ξεχωρίσετε ποια εσώρουχα δεν περιέχουν επικίνδυνα υλικά

Οι τοξικές ουσίες εντοπίστηκαν περισσότερο σε γνωστές μάρκες εσωρούχων που πωλούνται και στην Ελλάδα.
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Ροή Ενημέρωσης

spot_img
spot_img
spot_img
spot_imgspot_img

Δείτε επίσης!
Προτεινόμενα άρθρα

Μετάβαση στο περιεχόμενο