Το Ελληνικό website για την ποιότητα, την ασφάλεια και την "ψυχή" των τροφίμων.

Τυρί: Αύξηση της ζήτησης και αναδυόμενες εξειδικευμένες αγορές

ΑρχικήΝέαΤυρί: Αύξηση της ζήτησης και αναδυόμενες εξειδικευμένες αγορές
spot_img

Η παγκόσμια αγορά τυριού αναπτύσσεται και προσαρμόζεται στις διατροφικές τάσεις του μέλλοντος.

Η παγκόσμια αγορά τυριού βρίσκεται σε πορεία σταθερής ανάπτυξης, καθώς η αυξημένη διαθεσιμότητα τυροκομικών προϊόντων και η εντεινόμενη κατανάλωση γαλακτοκομικών, σε συνδυασμό με την παγκόσμια οικονομική επέκταση, δημιουργούν ένα δυναμικό περιβάλλον ζήτησης. Σύμφωνα με την έρευνα της MarketsandMarkets, η αξία της αγοράς αναμένεται να αγγίξει τα 105,9 δισεκατομμύρια δολάρια έως το 2026, με ιδιαίτερα ενισχυμένη προοπτική ανάπτυξης στην περιοχή Ασίας-Ειρηνικού.

- Advertisement -

Αν και η Ασία δεν συγκαταλέγεται παραδοσιακά στις «τυροφιλικές» περιοχές, η σταδιακή δυτικοποίηση της διατροφής, ειδικά μεταξύ των νεότερων καταναλωτών και των millennials, μεταβάλλει τη σχέση του καταναλωτή με το τυρί. Η διείσδυση της δυτικής κουζίνας στις αναδυόμενες αγορές της Ασίας και της Νότιας Αμερικής, σε συνδυασμό με την άνθηση των ταχυφαγείων (QSR), καθιστά το τυρί βασικό συστατικό στην καθημερινή διατροφή.

Αλυσίδες όπως η Domino’s, η Pizza Hut και η Papa John’s στηρίζονται στο τυρί ως θεμελιώδες προϊόν, ενώ η ενίσχυση της αγοράς των έτοιμων προς κατανάλωση και συσκευασμένων τροφίμων αντανακλά τη μεταβολή του σύγχρονου τρόπου ζωής, συμβάλλοντας στην περαιτέρω αύξηση της κατανάλωσης.

Καθώς πλησιάζει το 2025, διαμορφώνονται νέες, ενδιαφέρουσες τάσεις:

  • Στις ΗΠΑ, ένας στους τρεις καταναλωτές στρέφεται στο τυρί ως πιο υγιεινή εναλλακτική έναντι των παραδοσιακών σνακ, ενώ η υψηλή περιεκτικότητα του σε πρωτεΐνη και ασβέστιο το καθιστά συμβατό με δημοφιλείς δίαιτες όπως η κετογονική. Στην Ασία, αυξάνεται η προτίμηση σε τυριά με τοπικά εμπνευσμένες γεύσεις, επιβεβαιώνοντας τη σημασία της πολιτισμικής προσαρμογής στην καινοτομία προϊόντων.
  • Στην Κίνα, το 64% των καταναλωτών θεωρεί ότι το τυρί ενισχύει το ανοσοποιητικό σύστημα, γεγονός που οδηγεί τις εταιρείες στην ανάπτυξη εμπλουτισμένων προϊόντων. Στο Ηνωμένο Βασίλειο, για παράδειγμα, η Benecol κυκλοφορεί τυρί κρέμα με φυτικές στανόλες για τη μείωση της χοληστερόλης, ενώ στις ΗΠΑ, περισσότερο από το ένα τέταρτο των γονέων δηλώνουν πρόθυμοι να αγοράσουν τυρί με επιπλέον οφέλη για την υγεία.
  • Παράλληλα, η στροφή προς τις φυτικές εναλλακτικές δεν περνά απαρατήρητη. Γνωστές μάρκες όπως η Babybel, η Boursin και η Philadelphia επεκτείνουν τα προϊόντα τους με vegan εκδοχές. Ωστόσο, οι φυτικές αυτές επιλογές εξακολουθούν να υπολείπονται σε θρεπτικά χαρακτηριστικά: κατά μέσο όρο, 100 γραμμάρια vegan τυριού περιέχουν 5 γραμμάρια πρωτεΐνης, έναντι 13 γραμμαρίων στο παραδοσιακό τυρί.

https://dairynews.today/news/globalnye-tendentsii-na-rynke-syra-spros-rastet-menyaetsya-potrebitel-i-otkryvayutsya-novye-nishi.html

spot_img

Ακολουθήστε το Cibum
στα Google News

Γραφτείτε στο newsletter του cibum

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα. 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Must read

Τα οικιακά πλαστικά σκεύη που προκαλούν σοβαρά προβλήματα στην καρδιά – Τι δείχνει νέα μελέτη και πως να τα αναγνωρίσετε

 Έρευνα συνδέει χημική ουσία που χρησιμοποιείται στα πλαστικά με θανάτους από καρδιακές παθήσεις

Απάτη στον τόνο: Προσθέτουν χρώμα για να μοιάζει με φρέσκο – Νέους κανόνες εισάγει η ΕΕ

Η ΕΕ παραδέχεται "Απάτη Τροφίμων" στον τόνο και θεσπίζει νέους κανόνες

Χιλιάδες άνθρωποι πεθαίνουν κάθε χρόνο από τα υπερεπεξεργασμένα τρόφιμα – Νέα παγκόσμια μελέτη

Παγκόσμια μελέτη συνδέει την κατανάλωση υπερεπεξεργασμένων τροφίμων με πρόωρους θανάτους που μπορούν να προληφθούν
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Ροή Ενημέρωσης

spot_img
spot_img
spot_img
spot_imgspot_img

Δείτε επίσης!
Προτεινόμενα άρθρα