Μια νέα έρευνα δείχνει ότι περισσότερο από το ένα τέταρτο των πελατών εστιατορίων, θα ήταν ευτυχείς να πληρώσουν premium τιμές για πιο υγιεινά προϊόντα.
Η μελέτη, που διεξήχθη από το Πανεπιστήμιο της Νότιας Αυστραλίας, το Πανεπιστήμιο Flinders και το Πανεπιστήμιο του Otago, έδειξε ότι το 27% των καταναλωτών θα πλήρωνε σχεδόν διπλάσια τιμή από την τιμή για «υγιεινά» ποτά που περιέχουν χαμηλή / καθόλου ζάχαρη, φυσικά / καθόλου πρόσθετα ή βιταμίνες και μέταλλα.
Σε μια μελέτη περισσότερων από 1000 καταναλωτών από την Αυστραλία και τη Νέα Ζηλανδία, οι ερευνητές διαπίστωσαν επίσης ότι οι νεότεροι καταναλωτές (ηλικίας 18-24 ετών) ήταν πιο πιθανό από τους ηλικιωμένους πελάτες να ενδιαφέρονται για τα υγιεινά ποτά.
Είναι ένα αισιόδοξο εύρημα για έναν τομέα που έχει πληγεί σκληρά από την πανδημία, αλλά είναι επίσης ένα βήμα προς τη σωστή κατεύθυνση όσον αφορά τη δημόσια υγεία, λέει ο επικεφαλής ερευνητής αναπληρωτής καθηγητής της UniSA, Rob Hallak.
Όπως δηλώνει ο ίδιος, ενώ το θρεπτικό περιεχόμενο στα τρόφιμα έχει βελτιωθεί σταδιακά με την πάροδο των ετών, τα ποτά που έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε ζάχαρη και θερμίδες εξακολουθούν να είναι διαδεδομένα στον τομέα των εστιατορίων και των καφέ.
Η έρευνα αυτή, έδειξε ότι υπάρχει μια σχετικά ανεκμετάλλευτη αγορά νεότερων, συνειδητοποιημένων για την υγεία καταναλωτών, ιδιαίτερα σε σχέση με τα ποτά. Σε όλο τον κόσμο, η παχυσαρκία συμβάλλει σε μια σειρά χρόνιων παθήσεων υγείας, συμπεριλαμβανομένων των καρδιαγγειακών παθήσεων και του διαβήτη τύπου 2.
Σε αυτή τη μελέτη συμμετείχαν περισσότεροι από 1000 καταναλωτές από την Αυστραλία και τη Νέα Ζηλανδία, αποκαλύπτοντας ότι εκείνοι που έτρωγαν τουλάχιστον μία φορά την εβδομάδα σε εστιατόριο, είχαν την τάση να πληρώνουν περισσότερα για να παραγγείλουν υγιεινά ποτά, ενώ εκείνοι που έτρωγαν πιο συχνά, ήταν πρόθυμοι να πληρώσουν ακόμα μεγαλύτερο αντίτιμο για αυτή την επιλογή.
Η μελέτη υπογραμμίζει την ανάγκη για μια συλλογική προσπάθεια μεταξύ της κυβέρνησης, των κατασκευαστών ποτών και του τομέα της φιλοξενίας για την αύξηση της ποικιλίας και της προσφοράς επιλογών υγιεινών προϊόντων.