Οι πρωτοβουλίες και τα μυστικά της Chick-fil-A, μιας αλυσίδας fast food που κατάφερε να βγάλει πολλά δισεκατομμύρια το 2022.
Στα τέλη του προηγούμενου έτους, κυκλοφόρησε μια καταναλωτική έρευνα στις ΗΠΑ, στην οποία 5.000 καταναλωτές ψήφισαν την αλυσίδα fast food Chick-fil-A πρώτη όσον αφορά στη γεύση.
Αυτό συνέβη παρά τις πολωτικές αντιδράσεις από τους πελάτες, εξαιτίας των συντηρητικών θέσεών της ως εταιρεία, καθώς έχει αντιτεθεί ακόμα και στο γάμο ομόφυλων ζευγαριών.
Πάραυτα, το 2022, η Chick-fil-Α έχει δημιουργήσει μια αυτοκρατορία περίπου 14 δις ευρώ σε πωλήσεις στις ΗΠΑ το 2022 , αριθμός που υστερεί μόνο των McDonald’s (45,3 δις) και Starbucks (26,1 δις).
Σύμφωνα με έκθεση που μοιράστηκε η εταιρεία νωρίτερα αυτή την εβδομάδα, εξυπηρέτησε σε όλα της τα καταστήματα 2,1 δισεκατομμύρια επισκέπτες πέρυσι και πούλησε σε καταναλωτές περίπου 527 εκατομμύρια σάντουιτς κοτόπουλου!
Το 2022, η Chick-fil-A άνοιξε επίσης 138 τοποθεσίες, επέλεξε 100 νέους παρόχους και επέκτεινε τις επιχειρήσεις της σε 2 νέες χώρες, τη Χαβάη και το Πουέρτο Ρίκο.
Δείχνοντας ένα πιο ανθρώπινο πρόσωπο
Φυσικά, οι καταναλωτές είναι αυτοί που έχουν τον τελευταίο λόγο στο ποια εταιρεία θα πουλήσει το περισσότερο προϊόν, ωστόσο η Chick-fil-A προσπαθεί να κερδίσει έδαφος δείχνοντας ένα πιο “ανθρώπινο” πρόσωπο- το οποίο όμως δεν ξεφεύγει από τα συντηρητικά της πρότυπα.
Μερικές από τις πρωτοβουλίες της περιλαμβάνουν τη στήριξη του πάνω από 800 εργαζόμενων μέσω του Ταμείου Together (383.000 δολάρια), ενώ από τον Οκτώβριο του 2021, περίπου 1.700 μέλη του προσωπικού έχουν λάβει επιχορηγήσεις βοήθειας ύψους 708.000 ευρώ και δόθηκαν υποτροφίες Remarkable Futures αξίας πάνω από 20 εκατ. ευρώ σε 12.700 υπαλλήλους. Επιπλέον, το προσωπικό πλήρους απασχόλησης λαμβάνει 40 “Ώρες ευεξίας” κάθε χρόνο για να συμμετέχει σε δραστηριότητες που αφορούν στην προσωπική τους εξέλιξη.
Συμπληρωματικά, αλλά στον ίδιο άξονα, η Chick-fil-A έχει στόχο το 2025 να προσφέρει σε περισσότερους από 50.000 εργαζομένους ευκαιρίες εκπαίδευσης.
Ευέλικτο μοντέλο εργασίας
Επίσης, η Chick-fil-A παρείχε σε ορισμένους εργαζόμενους την ευκαιρία να δουλεύουν πιο ευέλικτα.
Μοιράστηκε την ιστορία ενός επικεφαλής σε κατάστημα στο Μαϊάμι της Φλόριντα, Τζάστιν Λίντσεϊ, που αιτήθηκε μια τριήμερη εβδομάδα εργασίας.
Σε μια προσπάθεια να μειώσει την εξουθένωσή του, και μετά από το αίτημα του Λίντσεϊ, η εταιρεία δημιούργησε δύο ομάδες εργαζομένων που συμπυκνώνουν τα εβδομαδιαία προγράμματα σε τριήμερες βάρδιες 13 έως 14 ωρών. Το πρόγραμμα ξεκίνησε τον Φεβρουάριο του 2022 και επειδή εφαρμόστηκε πρώτα στη συγκεκριμένη τοποθεσία, το κατάστημα συγκέντρωσε περισσότερους από 420 αιτούντες για δουλειά.
Αυτό αποτελεί μόνο ένα εκ των πολλών παραδειγμάτων.
Βιωσιμότητα και αλτρουιστικές ενέργειες
Η Chick-fil-A προχώρησε και στη διεκπεραίωση πολλών ενεργειών με αλτρουιστικό χαρακτήρα.
Εργαζόμενη για τη βιωσιμότητα, η Chick-fil-A επέκτεινε ένα πρόγραμμα μετατροπής χρησιμοποιημένου μαγειρικού λαδιού σε ανανεώσιμο ντίζελ σε περισσότερες από 1.000 τοποθεσίες και κατάφερε να εξοικονομήσει 63 εκατ. κιλά απορριμμάτων από εστιατόρια μέσα από δωρεές τροφίμων.
Επιπλέον, προσέφερε ως δωρεά 3,5 εκατομμύρια δολάρια στην οργάνωση Feeding America για να βοηθήσει στην παροχή περισσότερων από 17 εκατομμυρίων γευμάτων σε κοινότητες που αντιμετωπίζουν την πείνα ως αναγνώριση των εγκαινίων εστιατορίων στις ΗΠΑ, αλλά και 100.000 δολάρια στην αντίστοιχή στον Καναδά Second Harvest Canada.
Ρεπορτάζ του QRS Μagazine αναφέρει πως η Chick-fil-A δώρισε 1 εκατομμύριο δολάρια στον Αμερικανικό Ερυθρό Σταυρό για να βοηθήσει στην υποστήριξη κρίσιμων αναγκών ανθρωπιστικής βοήθειας στην Ουκρανία και στις γειτονικές χώρες και προσέφερε περίπου 18 εκατ. γεύματα δωρίζοντας πλεονάζοντα τρόφιμα σε τοπικούς οργανισμούς μέσω του προγράμματος Chick-fil-A Shared Table