Δευτέρα, Ιανουάριος 13, 2025
12.9 C
Athens

Το Ελληνικό website για την ποιότητα, την ασφάλεια και την "ψυχή" των τροφίμων.

Σουπερμάρκετ καταργεί τις χριστουγεννιάτικες διαφημίσεις για να μειώσει τις τιμές

ΑρχικήΝέαmarketingΣουπερμάρκετ καταργεί τις χριστουγεννιάτικες διαφημίσεις για να μειώσει τις τιμές
spot_img

Η απόφαση ελήφθη μετά από έρευνα που έδειξε ότι οι καταναλωτές θέλουν ουσιαστική υποστήριξη από τις αλυσίδες λιανικής και όχι διαφημίσεις.

    Αποσύρει τις χριστουγεννιάτικες τηλεοπτικές διαφημίσεις για φέτος, η αλυσίδα σούπερ μάρκετ Iceland, για να “υποστηρίξει τους πελάτες της”, λόγω της κρίσης κόστους ζωής. Το σούπερ μάρκετ ισχυρίζεται ότι σκοπεύει να ξοδέψει τα εκατομμύρια λίρες που θα ξόδευε στη διαφήμιση, για μειώσεις τιμών. Ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας Richard Walker σε μια ανάρτηση στο X (πρώην Twitter), δήλωσε: «Αντί να ξοδέψουμε εκατομμύρια για τη δημιουργία και την μετάδοση μιας τηλεοπτικής διαφήμισης, επιλέξαμε να επενδύσουμε τα χρήματα για την υποστήριξη των πελατών μας κατά τη διάρκεια της κρίσης κόστους ζωής».

   Ο λιανοπωλητής δημοσίευσε έρευνα καταναλωτών, η οποία έδειξε ότι οι αγοραστές θα προτιμούσαν οι έμποροι λιανικής να χρησιμοποιήσουν τα εκατομμύρια τους για να υποστηρίξουν τους πελάτες που αντιμετωπίζουν προβλήματα και όχι σε λαμπερές διαφημίσεις και μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Η μελέτη διαπίστωσε ότι δύο στους τρεις, το 65% , συμφωνούν ότι τα σούπερ μάρκετ πρέπει να κάνουν περισσότερα για να στηρίξουν τους πελάτες αυτά τα Χριστούγεννα. Διαπίστωσε επίσης ότι το 64% θέλει τα σούπερ μάρκετ να προσφέρουν εκπτώσεις και προσφορές και το 40% πιστεύει ότι τα προγράμματα μπόνους καρτών/σημείων εξοικονόμησης θα βοηθήσουν στην ανακούφιση των οικονομικών πιέσεων της εποχής.

   Η κίνηση έρχεται σε έντονη αντίθεση με τους ανταγωνιστές, από εκπτωτικά καταστήματα όπως η Aldi και το Lidl μέχρι τα κυρίαρχα σούπερ μάρκετ, Marks & Spencer και John Lewis που εκτιμάται ότι ξοδεύουν 9,5 δισεκατομμύρια £ σε πολυτελείς εορταστικές εκστρατείες μάρκετινγκ, που συχνά περιλαμβάνουν διασημότητες. Μεταξύ των διασημοτήτων που εμφανίζονται φέτος είναι ο κωμικός Dawn French και οι ιδιοκτήτες της Wrexham FC Ryan Reynolds και Rob McElhenney στη διαφήμιση του M&S Food.

    Πέρυσι, το σούπερ μάρκετ, Iceland το οποίο έχει την έδρα του στο Deeside του Flintshire, δημιούργησε μια χριστουγεννιάτικη διαφήμιση με θέμα το Παγκόσμιο Κύπελλο με τους Noddy Holder και Brian Blessed. Φέτος οι διαφημιστές θα ξοδέψουν ένα ποσό ρεκόρ 9,5 δισεκατομμυρίων λιρών κατά τη διάρκεια της περιόδου των Χριστουγέννων, σύμφωνα με στοιχεία που έδωσε στη δημοσιότητα η Advertising Association και το World Advertising Research Centre. Αυτό είναι μια αύξηση 4,8% από την περσινή δαπάνη ρεκόρ των 9 δισ. λιρών.

    Παρά την απόφαση της αλυσίδας, ειδικοί στο Chartered Institute of Marketing επέμειναν ότι οι λιανοπωλητές συνεχίζουν να βλέπουν τις εορταστικές τηλεοπτικές διαφημίσεις και το μάρκετινγκ ως ζωτικής σημασίας για την απόκτηση μετρητών από τους αγοραστές.

https://www.dailymail.co.uk/news/article-12734697/iceland-axes-christmas-tv-advert.html

Ακολουθήστε το Cibum
στα Google News

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα. 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Must read

Επανάσταση στην αντιμετώπιση των βιοφίλμ σε μονάδες επεξεργασίας – Επιστήμονες εντόπισαν τον “αδυσώπητο” εχθρό τους

Επιστήμονες ανακάλυψαν φυσική ουσία που εμποδίζει τον σχηματισμό βιοφίλμ.

Ποιο λάδι έχει τις περισσότερες δηλητηριώδεις μυκοτοξίνες – Ανάλυση 250 δειγμάτων

Για πρώτη φορά, έχουν θεσπιστεί από την ΕΕ ανώτατα...

Τοξικές ουσίες σε δημοφιλή εσώρουχα – Διεθνής μελέτη – Πως να ξεχωρίσετε ποια εσώρουχα δεν περιέχουν επικίνδυνα υλικά

Οι τοξικές ουσίες εντοπίστηκαν περισσότερο σε γνωστές μάρκες εσωρούχων που πωλούνται και στην Ελλάδα.
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Ροή Ενημέρωσης

spot_img
spot_img
spot_img
spot_imgspot_img

Δείτε επίσης!
Προτεινόμενα άρθρα

Μετάβαση στο περιεχόμενο