cibum team
Το γάλα βρώμης έγινε γρήγορα το πιο δημοφιλές φυτικό γάλα, σύμφωνα με την τελευταία έρευνα της Mintel, καθώς οι πωλήσεις του μοντέρνου, μη γαλακτοκομικού υποκατάστατου σχεδόν διπλασιάστηκαν μεταξύ 2019-20.
Οι Βρετανοί ξόδεψαν 170 εκατομμύρια ευρώ για γάλα βρώμης το 2020, από 86 εκατομμύρια ευρώ το 2019. Αντίθετα, οι καταναλωτές ξόδεψαν 122 εκατομμύρια ευρώ για γάλα αμυγδάλου το 2020 σε σύγκριση με 111 εκατομμύρια ευρώ το 2019, με αποτέλεσμα η βρώμη να ξεπεράσει το αμύγδαλο το νούμερο ένα έθνος που πωλεί vegan γάλα. Αυτό έρχεται καθώς οι συνολικές δαπάνες για φυτικό γάλα έφτασαν τα 450 εκατομμύρια ευρώ το 2020, σημειώνοντας αύξηση 32% από το 2019 όταν άξιζε 347 εκατομμύρια ευρώ . Εν τω μεταξύ, οι πωλήσεις αγελαδινού γάλακτος έφτασαν τα 3,7 δισεκατομμύρια ευρώ το 2020.
Ένα στους τρεις Βρετανούς πίνει τώρα φυτικό γάλα, με το ποσοστό από 25% το 2020 να ανεβαίνει στο 32% το 2021. Σχεδόν το 44% των Βρετανών ηλικίας 25-44 ετών είναι χρήστες φυτικού γάλακτος. Η χρήση τυπικού αγελαδινού γάλακτος εξακολουθεί να είναι χαμηλότερη μεταξύ των νεότερων καταναλωτών, αφο’υ βρίσκεται σε ποσοστό 84% στις ηλικίες 16-24 ετών, σε σύγκριση με το πολύ υψηλό 96% στα άτομα ηλικίας 65+ ετών.
Σχεδόν το ένα τέταρτο (23%) των ενηλίκων συμφωνούν ότι το φυτικό γάλα είναι καλύτερο γι’ αυτούς από το αγελαδινό, ενώ οι μισοί (50%) των ενηλίκων συμφωνούν ότι οι επιλογές γάλακτος των ανθρώπων κάνουν τη διαφορά στο περιβάλλον. Συνολικά, το ένα τέταρτο (26%) των ενηλίκων συμφωνεί ότι το ξέσπασμα του COVID-19 έχει κάνει τα vegan/φυτικά τρόφιμα και ποτά πιο ελκυστικά.
«Η φυτική τάση συνεχίζει να αποκτά δυναμική στο Ηνωμένο Βασίλειο, που τροφοδοτείται από περιβαλλοντικές και υγειονομικές εκτιμήσεις. Σχεδόν το ένα τρίτο των ενηλίκων πίνουν γάλα φυτικής προέλευσης, απόδειξη της σταθερής κατάστασης του και ελκυστικό πολύ πέρα από τους πληθυσμούς vegan ή χορτοφάγων. Το γάλα βρώμης ήταν ο κύριος δικαιούχος της επιταχυνόμενης ζήτησης σε φυτικό γάλα κατά τη διάρκεια του 2020, ξεπερνώντας το γάλα αμυγδάλου ως το φυτικό γάλα με τις μεγαλύτερες πωλήσεις. Η προηγούμενη ισχυρή ανάπτυξη του γάλακτος βρώμης έχει προσελκύσει πολλές καινοτομίες στην κατηγορία, συμπεριλαμβανομένων των ποικιλιών στυλ barista. Η ταχεία αύξηση των πωλήσεων του φυτικού γάλακτος οδήγησε στην ανάπτυξη νέων προϊόντων τόσο από καταξιωμένους παίκτες όσο και από νεοεισερχόμενους», είπε η Amy Price, Ανώτερη Αναλύτρια Τροφίμων και Ποτών, Mintel.
«Ενώ σχεδόν το ενενήντα τοις εκατό των Βρετανών χρησιμοποιούν αγελαδινό γάλα, η χρήση εξακολουθεί να είναι χαμηλότερη μεταξύ των νεότερων Βρετανών από τις μεγαλύτερες ηλικιακές ομάδες, καθώς αντιμετωπίζει έντονο ανταγωνισμό από φυτικές ποικιλίες. Εάν διατηρήσουν τη συνήθεια του φυτικού γάλακτος καθώς μεγαλώνουν, αυτό θα οδηγήσει τη χρήση σε όλο τον πληθυσμό προς τα πάνω με την πάροδο του χρόνου, τροφοδοτώντας μακροπρόθεσμη ανάπτυξη για την κατηγορία του φυτικού γάλακτος», πρόσθεσε η ίδια.
Με πληροφορίες από: mintel.com
Γιώργος Βάρσος: Οι “πικρές” στιγμές της γλυκιάς ιστορίας της θρυλικής οικογένειας των ζαχαροπλαστών
Αυξήσεις στην τιμή των ζυμαρικών λόγω της αυξανόμενης τιμής σκληρού σίτου.
Νέο Βιβλίο: Qualitative Analysis of Food Products
H Ελλάδα χάνει τη μάχη και για το ελληνικό γιαούρτι
Vertical Farming: Γιατί λένε οι ειδικοί πως ήρθε για να μείνει;
Βρετανία: Κρούσμα σπογγώδους εγκεφαλοπάθειας βοοειδών σε αγρόκτημα
Δεκάδες παιδιά με τροφική δηλητηρίαση από κολατσιό σε κυλικεία
ΕΛΓΟ ΔΗΜΗΤΡΑ: Δωρεάν διαδικτυακά σεμινάρια για τα νέα σήματα πιστοποίησης AGRO
Το καινοτόμο κριτσίνι του Τμήματος Επιστήμης Τροφίμων και Διατροφής του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας
Τα εργοστάσια τροφίμων του μέλλοντος.
Η παγκόσμια εξάπλωση της Salmonella enteritidis μέσω των πουλερικών
e – supermarket: πρώτος στο μυαλό των καταναλωτών ο Σκλαβενίτης