H αγωγή ισχυρίζεται πως η Kraft Heiνz κερδίζει ενάντια στους καταναλωτές πωλώντας τα προϊόντα της ακριβότερα, χάρη στον υποτιθέμενο ελάχιστο προετοιμασίας των mac and cheese.
Βροχή πέφτουν οι μηνύσεις σε εταιρείες τροφίμων, σχετικά με παραπλανητικές δηλώσεις προς τους καταναλωτές.
Πρόσφατα, μια είδηση ήρθε στο φως, που αφορά τους ισχυρισμούς μιας γυναίκας από τη Φλόριντα των ΗΠΑ, η οποία κατηγορεί την Kraft Heinz για παραπλανητική διαφήμιση σχετικά με τον χρόνο που χρειάζεται για να προετοιμαστεί μια μερίδα mac and cheese στο φούρνο μικροκυμάτων.
Ενώ η εταιρεία ισχυρίζεται πως το προϊόν mac and cheese (μακαρόνια με τυρί) , Velveeta Shells & Cheese, της Kraft Heinz είναι έτοιμο σε “3μιση λεπτά”, η Amanda Ramirez λέει ότι αυτός είναι μόνο ο χρόνος που χρειάζεται κάθε φλιτζάνι για να ψηθεί στο φούρνο μικροκυμάτων και ότι η πραγματική διαδικασία προετοιμασίας, σε όλα τα στάδια διαρκεί περισσότερο, αναφέρει ο ιστότοπος New England Public Media.
H εν λόγω κατηγορία αποτελεί μέρος μιας ομαδικής αγωγής 15 σελίδων που κατατέθηκε νωρίτερα αυτό το μήνα. Μεταξύ άλλων, η αγωγή ισχυρίζεται ότι η Kraft Heinz πουλά το προϊόν σε υψηλότερη τιμή (10,99 δολάρια, περίπου 10 ευρώ) από ό,τι θα έκανε, εάν δεν παραπλανούσε τους καταναλωτές σχετικά με τον χρόνο προετοιμασίας των ζυμαρικών.
Η αγωγή ζητά αποζημίωση άνω των 5 εκατομμυρίων δολαρίων και καλύπτει τους καταναλωτές περίπου 10 πολιτειών της Βορείου Αμερικής που αγόρασαν τις συσκευασίες mac and cheese. Ο δικηγόρος της Ramirez αναφέρει ότι υπάρχουν περισσότεροι από 100 τέτοιοι πελάτες, αφού το προϊόν πωλείται στο διαδίκτυο και σε καταστήματα σε όλη τη χώρα.
Η εταιρεία Kraft Heinz χαρακτήρισε τη μήνυση “επιπόλαιη” σε μια δήλωση που έκανε στον ιστότοπο New England Public Media, και ανέφερε πως θα υπερασπιστεί σθεναρά το προϊόν της.