cibum team
Διχασμό και έντονες αντιδράσεις στους φανατικούς της οπαδούς προκάλεσε η Coca cola μετά την ανακοίνωση μέσω ενός tweet, πως αλλάζει εμφάνιση και γεύση στην Coca Cola Zero (γνωστή παλαιότερα ως Coke Zero). Αν και σύμφωνα με τον παγκόσμιο κολοσσό των αναψυκτικών, η νέα Coca Cola Zero θα είναι «ακόμη πιο λαχταριστή», οι fan της δεν φαίνεται πως έχουν πεισθεί και.. απειλούν υπενθυμίζοντας το φιάσκο της εταιρείας το 1985…
Ήταν τότε που ο παγκόσμιος κολοσσός αποδοκιμάστηκε όσο ποτέ άλλοτε γιατί άλλαξε την γεύση του διάσημου αναψυκτικού. Η αλλαγή αυτή πριν από 36 χρόνια, σε αντίδραση της ραγδαίας ανόδου της Pepsi, προκάλεσε μεγάλη οικονομική ζημιά στην Coca cola (για πολύ λίγο) καθώς το τότε νέο προϊόν που ήταν ακόμη πιο γλυκό και λίγο πιο άγευστο, από το προηγούμενο, σημείωσε παταγώδη αποτυχία, ελάχιστες πωλήσεις και μεγάλες αντιδράσεις. Οι αντιρρησίες επικοινωνούσαν τηλεφωνικά με όποιον έβρισκαν από την εταιρία, από στελέχη μέχρι απλούς εργαζόμενους και αποθηκάριους για να εκφράσουν την δυσαρέσκειά τους για το νέο προϊόν. Μάλιστα τότε είχε γραφτεί, πως η εταιρεία κάθε μέρα δεχόταν πάνω από 1.500 κλήσεις διαμαρτυρίας.
Το θέμα πήρε και τη δικαστική οδό! Πολίτης κατέθεσε μήνυση εναντίον της Coca cola ζητώντας να επιστρέψει στη αρχική συνταγή αλλά η αίτηση απορρίφθηκε και ο δικαστής είπε πως έτσι κι αλλιώς προτιμά να πίνει Pepsi!
Μετά απ΄όλα αυτά και μέσα σε τρείς μήνες η αρχική γεύση επέστρεψε ανταμείβοντας τους εμπνευστές της ιστορίας και βάζοντας τον τίτλο: όταν το marketing δίνει τα ρέστα του…!!!
To αλκοόλ προκαλεί ηλιακό έγκαυμα!
Νέο κρούσμα της νόσου Haff από κατανάλωση ψαριών
Οι πέντε πιο καινοτόμες τεχνολογίες σε σούπερ μάρκετ σήμερα
Ηθική στα τρόφιμα: Τεχνολογική καινοτομία που δίνει τέλος στη σφαγή των νεοσσών
Βίντεο: Δείτε τις γραμμές γεμίσματος κέτσαπ Kraft-Heinz σε δράση
Προσλήψεις σε ΑΒ Βασιλόπουλος και My market
Μουχλιασμένο ψωμί: Μπορούμε να το φάμε, αφαιρώντας το χαλασμένο μέρος;