Τετάρτη, 10 Αυγούστου, 2022
31 C
Athens

Το Ελληνικό website για την ποιότητα, την ασφάλεια και την "ψυχή" των τροφίμων.

Αλλαγή γεύσης στην Coca Zero: το marketing δίνει ρέστα για 2η φορά

ΑρχικήΝέαΑλλαγή γεύσης στην Coca Zero: το marketing δίνει ρέστα για 2η φορά
spot_img

cibum team

Διχασμό και έντονες αντιδράσεις στους φανατικούς της οπαδούς προκάλεσε η Coca cola μετά την ανακοίνωση μέσω ενός tweet, πως αλλάζει εμφάνιση και γεύση στην Coca Cola Zero (γνωστή παλαιότερα ως Coke Zero). Αν και σύμφωνα με τον παγκόσμιο κολοσσό των αναψυκτικών, η νέα Coca Cola Zero θα είναι «ακόμη πιο λαχταριστή», οι fan της δεν φαίνεται πως έχουν πεισθεί και.. απειλούν υπενθυμίζοντας το φιάσκο της εταιρείας το 1985…

Ήταν τότε που ο παγκόσμιος κολοσσός αποδοκιμάστηκε όσο ποτέ άλλοτε γιατί άλλαξε την γεύση του διάσημου αναψυκτικού. Η αλλαγή αυτή πριν από 36 χρόνια, σε αντίδραση της ραγδαίας ανόδου της Pepsi,  προκάλεσε μεγάλη οικονομική ζημιά στην Coca cola (για πολύ λίγο) καθώς το τότε νέο προϊόν που ήταν ακόμη πιο γλυκό και λίγο πιο άγευστο, από το προηγούμενο, σημείωσε παταγώδη αποτυχία, ελάχιστες πωλήσεις και μεγάλες αντιδράσεις. Οι αντιρρησίες επικοινωνούσαν τηλεφωνικά με όποιον έβρισκαν από την εταιρία, από στελέχη μέχρι απλούς εργαζόμενους και αποθηκάριους για να εκφράσουν την δυσαρέσκειά τους για το νέο προϊόν. Μάλιστα τότε είχε γραφτεί, πως η εταιρεία κάθε μέρα δεχόταν πάνω από 1.500 κλήσεις διαμαρτυρίας.

Το θέμα πήρε και τη δικαστική οδό! Πολίτης κατέθεσε μήνυση εναντίον της Coca cola ζητώντας να επιστρέψει στη αρχική συνταγή αλλά η αίτηση απορρίφθηκε και ο δικαστής είπε πως έτσι κι αλλιώς προτιμά να πίνει Pepsi!

Μετά απ΄όλα αυτά και μέσα σε τρείς μήνες η αρχική γεύση επέστρεψε ανταμείβοντας τους εμπνευστές της ιστορίας και βάζοντας τον τίτλο: όταν το marketing δίνει τα ρέστα του…!!!

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα. 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

spot_img
spot_img

Must read

Το BRC issue 9 είναι γεγονός – Πότε ξεκινάει η πιστοποίηση κατά το νέο τεύχος του προτύπου;

Το τεύχος 9 του BRC για την ασφάλεια των τροφίμων, είναι πλέον γεγονός, αφού κατέφθασε την 1η Αυγούστου 2022.

Ίδιο brand, χαμηλότερη ποιότητα – Προϊόντα δύο ταχυτήτων σε χώρες της Ευρώπης

Τα προϊόντα που πωλούνται με την ίδια εμπορική ονομασία και συσκευασία πρέπει να έχουν την ίδια σύνθεση σε κάθε χώρα της ΕΕ. Τα στοιχεία όμως, παραπέμπουν σε αθέμιτες πρακτικές μεγάλων εταιρειών τροφίμων

Υδροξυτυροσόλη ως πρόσθετο: Οι Έλληνες, πρωταθλητές στην πρόσληψη φαινολών μέσω της επιτραπέζιας ελιάς

Επιστημονική έρευνα Ισπανών για την πρόσληψη υδροξυτυροσόλης που υπάρχει σε ελιές, ελαιόλαδο και κρασί. στον Ευρωπαϊκό πληθυσμό - Οι δυνατότητες χρήσης της ως πρόσθετο τροφίμων
spot_img
spot_img

Ροή Ενημέρωσης

spot_img
spot_img
spot_img
spot_imgspot_img

Δείτε επίσης!
Προτεινόμενα άρθρα