Η Heinz λανσάρει καρμπονάρα σε κονσέρβα – Ιταλός σέφ: «Είναι γατοτροφή».
Η Heinz κατάφερε και εξόργισε τους Ιταλούς λανσάροντας καρμπονάρα σε… κονσέρβα, με το νέο προϊόν να χαρακτηρίζεται «ντροπιαστικό» απο μεγάλο μέρος του κοινού.
Το πιάτο, που αποτελείται από σπαγγέτι και πανσέτα σε κρεμώδη σάλτσα, είναι το πρώτο προϊόν ζυμαρικών σε κονσέρβα που κυκλοφορεί από την αμερικανική εταιρεία εδώ και περισσότερο από μια δεκαετία. Θα είναι διαθέσιμο στα βρετανικά σούπερ μάρκετ από τον Σεπτέμβριο.
Το λανσάρισμά του έρχεται καθώς η Heinz προσπαθεί να κερδίσει τους καταναλωτές της γενιάς Z που θέλουν το φαγητό τους να είναι γρήγορο και βολικό. Αλλά η εταιρεία έχει εξοργίσει τους Ιταλούς σεφ και τους διευθυντές εστιατορίων, οι οποίοι ισχυρίζονται ότι δεν είναι «αυθεντική καρμπονάρα».
Ο Alessandro Pipero, του οποίου το βραβευμένο με αστέρι Μισελέν εστιατόριο “Pipero” στην καρδιά της Ρώμης του χάρισε το όνομα «βασιλιάς της καρμπονάρας», φάνηκε να ανατριχιάζει για την καρμπονάρα των 2 λιρών του σούπερ μάρκετ ρωτώντας με αμεσότητα: «Εννοείτε σε κονσέρβα, σαν τη γατοτροφή;»
Δήλωσε στους Times: «Δεν θα μπορούσα να το κάνω αυτό: «Δεν ξέρω πραγματικά πώς να απαντήσω σε αυτό, δεν θα έπρεπε να μείνουμε στο να βάζουμε πράγματα όπως η Coca-Cola σε κονσέρβα;».
Αν και σήμερα θεωρείται βασικό ιταλικό πιάτο, η καρμπονάρα είναι σχετικά πρόσφατη εφεύρεση. Η προέλευσή της συζητείται, αλλά οι συγγραφείς υποστηρίζουν ότι μπορεί να προήλθε από τα αμερικανικά στρατεύματα στην Ιταλία και τις καθημερινές προμήθειές τους, οι οποίες περιλάμβαναν κάποιο είδος τυριού, μπέικον και αυγά.
Η διαρκής δημοτικότητα του πιάτου οφείλεται εν μέρει στο γεγονός ότι είναι, θεωρητικά, γρήγορο και εύκολο στην προετοιμασία και έχει μόνο τέσσερα συστατικά – ζυμαρικά, αυγό, παρμεζάνα και πανσέτα. Ορισμένοι μάγειρες (και Έλληνες φυσικά) προσθέτουν κρέμα γάλακτος, αλλά μπορεί να το κρατήσουν μυστικό μετά την κριτική που δέχτηκε η σεφ Nigella Lawson ότι προκάλεσε τον «θάνατο του ιταλικού φαγητού», καθώς συμπεριέλαβε 60 ml διπλής κρέμας γάλακτος σε μια συνταγή του 2017.
Το διχαστικό νέο προϊόν ήταν μάννα εξ ουρανού για τους χρήστες του X: Ένας πρότεινε να το δοκιμάσουν «σε τοστ με ρόκα και γλάσο βαλσάμικου», ενώ ένας άλλος δήλωσε ότι «ως Σικελός, είμαι υποχρεωμένος να διαπράξω φόνο για αυτό το αδίκημα».
Αλλά η Heinz, η οποία έχει ήδη λανσάρει σπαγγέτι μπολονέζ και τα ραβιόλια με μοσχάρι σε κονσέρβα, δεν έχει μετανοήσει. Δηλώνει ότι έρχεται να σώσει τους ανθρώπους που προτιμούν να ανοίξουν μια κονσέρβα από το να υπομείνουν το δράμα της σάλτσας που κόβει.
Η Alessandra de Dreuille, διευθύντρια γευμάτων στην Kraft Heinz, δήλωσε ότι οι άνθρωποι θέλουν «βολικά γεύματα που είναι εύκολο να προετοιμαστούν. Είτε το απολαμβάνετε ως ένα ανακουφιστικό γεύμα μετά από μια κουραστική μέρα είτε το μοιράζεστε με φίλους ενώ παρακολουθείτε την τελευταία τηλεοπτική σειρά, η καρμπονάρα της Heinz είναι η τέλεια λύση για δείπνο χωρίς φασαρία».
https://www.thetimes.com/uk/society/article/heinz-launch-cabonara-in-can-taste-test-vfmhlf5wg