Κυριακή, 5 Ιανουαρίου, 2025
12.4 C
Athens

Το Ελληνικό website για την ποιότητα, την ασφάλεια και την "ψυχή" των τροφίμων.

Ο «βασιλιάς» της απάτης: Οι καταναλωτές ψήφισαν το Χριστουγεννιάτικο τρόφιμο με το πιο παραπλανητικό μάρκετινγκ

ΑρχικήΝέαΣυσκευασίαΟ «βασιλιάς» της απάτης: Οι καταναλωτές ψήφισαν το Χριστουγεννιάτικο τρόφιμο με το πιο παραπλανητικό μάρκετινγκ
spot_img

Ξεπέρασε σε…  έλλειψη διαφάνειας τους υπόλοιπους υποψηφίους της φετινής “Χρυσής κατσαρόλας” της Foodwatch

Περισσότερα από 7.350 άτομα ψήφισαν για την ανάδειξη του 2024 Casserole d’Or, του βραβείου της “Χρυσής κατσαρόλας”  της Foodwatch, για το χριστουγεννιάτικο προϊόν του οποίου το μάρκετινγκ καταχράστηκε την εμπιστοσύνη και παραπλάνησε τους καταναλωτές.

Και ο μεγάλος νικητής είναι… το «Γαστρονομικό» φουά γκρα πάπιας της επωνυμίας Maison Montfort που κατάφερε να αποσπάσει το 36% των ψήφων. To προϊόν κέρδισε γιατί την ίδια ώρα που τα προστιθέμενα νιτρώδη εξαφανίζονται σταδιακά από το τμήμα του φουά γκρα, το E250 ξεχωρίζει περήφανα στα συστατικά του «γαστρονομικού» προϊόντος της μάρκας.

Είναι η τρίτη χρονιά που η foodwatch διεξάγει τον συγκεκριμένο διαγωνισμός. Φέτος οι υποψήφιοι ήταν 5 και κονταροχτυπήθηκα για απάτη τιμών, αμφιλεγόμενα κρυφά συστατικά, οπτική απάτη… Με αυτή την ενέργεια, η Foodwatch καταγγέλλει για άλλη μια φορά την έλλειψη διαφάνειας από τα brands, που εκμεταλλεύονται αυτή την εορταστική περίοδο για να προσπαθήσουν να ξεγελάσουν τους καταναλωτές! 

Οι υπόλοιποι υποφήφιοι

  • Σαλιγκάρια με γεύση βατόμουρο της Lanvin (Nestlé)

Πίσω από το χρυσό κουτί και το ιριδίζον κέλυφος τους, αυτά τα μαύρα σαλιγκάρια «γεύσης βατόμουρου με καρδιά πραλίνας», δεν φαίνεται να περιέχουν… το παραμικρό βατόμουρο.

  • Μπουκιές «ζαχαροπλαστικής» της Tipiak

Ενώ η συσκευασία τους πασπαλισμένη με γιορτινή λάμψη υπόσχεται μια «χρυσή και τραγανή σφολιάτα» και μια «γκουρμέ προσφορά» που υποδηλώνει ότι χρησιμοποιείται βούτυρο, οι μπουκιές «ζαχαροπλαστικής» περιέχουν στην πραγματικότητα φοινικέλαιο.

  • Ψητό με μορχέλες της Maître CoQ Το ψητό καπόνε του Maître Coq γεμιστό με μορχέλες και παλιό Armagnac, περιέχει… μόνο 0,3% μορχέλες.Το 2022, το foodwatch είχε ήδη κατηγορήσει την ίδια μάρκα και το ψητό της που περιείχε μόλις 0,9% μορχέλες, δείγμα πως η εταιρεία δεν έχει κάνει τίποτα για να βελτιώσει τη σύσταση του προϊόντος της.
  • Βαλσάμικο ξύδι της Maison Delpeyrat Η Maison Delpeyrat πουλάει ένα μικρό βαζάκι κρέμα βαλσαμικού ξιδιού προς 4,50 ευρώ για 60 ml, ή αλλιώς 56,25 ευρώ ανά λίτρο. Το Foodwatch βρήκε μια κρέμα βαλσαμικού ξύδι με παρόμοια σύνθεση, βιολογική και χωρίς αμφιλεγόμενα πρόσθετα, σχεδόν 2 φορές φθηνότερη ανά κιλό.

Ακολουθήστε το Cibum
στα Google News

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα. 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Must read

Το νέο ποτό που χαρακτηρίστηκε ως “αναδυόμενος κίνδυνος” από τις Ευρωπαϊκές Αρχές

Τι αναφέρει η ετήσια έκθεση της EFSA για το νέο ποτό χωρίς αλκοόλ που στοχεύει όμως, να έχει τις ίδιες επιδράσεις με τα αλκοολούχα ποτά.

Ελληνικό τυρί με καρκινογόνες ουσίες προκάλεσε ευρωπαϊκό συναγερμό – Eξάγεται σε 6 χώρες (φωτο)

Συστατικά ορυκτελαίων (MOAH) που ταξινομούνται από την Ευρωπαϊκή Αρχή Ασφάλειας Τροφίμων ως δυνητικά καρκινογόνα, σε φέτες vegan τυριού που παράγεται στην Ελλάδα.

3+1 αλήθειες για τα υπερ-επεξεργασμένα τρόφιμα

Τι γνωρίζουμε και τι όχι για τα υπερεπεξεργασμένα τρόφιμα.
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Ροή Ενημέρωσης

spot_img
spot_img
spot_img
spot_imgspot_img

Δείτε επίσης!
Προτεινόμενα άρθρα

Μετάβαση στο περιεχόμενο